- Strona Główna
- Strony
- Social Media
SOCIAL MEDIA
Błędy w strategii social media
Prowadzenie komunikacji i promocji w serwisach społecznościowych to spore wyzwanie. Wymaga wiele uwagi, czasu, łatwo o wywołanie kryzysu na własną prośbę. Wielokrotnie pisałem o tym jak robić to dobrze. Nadszedł czas na podsumowanie podstawowych błędów jakie popełniamy działając na Facebooku, Instagramie, LinkedIn i innych serwisach. Wątków działań w social media
Jak zwiększyć zasięgi na Instagramie?
Instagram osiągnął punkt nasycenia, który obserwowaliśmy kilka lat temu na Facebooku. Co to oznacza? Że na serwisie jest tłok – treści jest zdecydowanie za dużo jak na uwagę, którą możemy im poświęcić. Prowadzi to do spadku zasięgów zarówno jeśli chodzi o posty, jak również zmniejszoną liczbę wyświetleń Instagram Stories. Czy
Strona na Facebooku: jak prowadzić fan page?
Prowadzenie strony na Facebooku jest ciągle jednym z głównych narzędzi wykorzystywanych przez marketerów działających w social media. To, nad czym warto się obecnie zastanowić, to sens regularnego prowadzenie fan page’a i czy wysiłek w to włożony przekłada się na realne korzyści dla firmy. Ten wpis jest poradnikiem podstawowych taktyk, które
Jak zmieniły się media społecznościowe w ciągu dekady?
Kończąca się druga dekada naszego wieku i 10 lat doświadczenia w pracy w marketingu oraz social media zainspirowały mnie do przygotowania tej pogłębionej analizy. Z jednej strony nie warto rozpamiętywać tego co było, z drugiej przyjrzenie się ponownie całemu procesowi od początku pomaga w wyciągnięciu bardziej rzetelnych wniosków na przyszłość.
Social media: czym są i dlaczego z nich korzystamy
Tak na dobrą sprawę ciężko określić dokładnie kiedy powstały social media. Zwłaszcza gdy spojrzymy na nie z szerszej perspektywy i wyjdziemy poza takie serwisy jak popularny Facebook, Twitter, Youtube, Instagram i tak dalej. Zapewne wydaje Ci się, że pisząc ten tekst w 2020 roku, spóźniłem się z nim przynajmniej o
Błędy w strategii social media
Prowadzenie komunikacji i promocji w serwisach społecznościowych to spore wyzwanie. Wymaga wiele uwagi, czasu, łatwo o wywołanie kryzysu na własną prośbę. Wielokrotnie pisałem o tym jak robić to dobrze. Nadszedł czas na podsumowanie podstawowych błędów jakie popełniamy działając na Facebooku, Instagramie, LinkedIn i innych serwisach. Wątków działań w social media
Jak zwiększyć zasięgi na Instagramie?
Instagram osiągnął punkt nasycenia, który obserwowaliśmy kilka lat temu na Facebooku. Co to oznacza? Że na serwisie jest tłok – treści jest zdecydowanie za dużo jak na uwagę, którą możemy im poświęcić. Prowadzi to do spadku zasięgów zarówno jeśli chodzi o posty, jak również zmniejszoną liczbę wyświetleń Instagram Stories. Czy
Strona na Facebooku: jak prowadzić fan page?
Prowadzenie strony na Facebooku jest ciągle jednym z głównych narzędzi wykorzystywanych przez marketerów działających w social media. To, nad czym warto się obecnie zastanowić, to sens regularnego prowadzenie fan page’a i czy wysiłek w to włożony przekłada się na realne korzyści dla firmy. Ten wpis jest poradnikiem podstawowych taktyk, które
Jak zmieniły się media społecznościowe w ciągu dekady?
Kończąca się druga dekada naszego wieku i 10 lat doświadczenia w pracy w marketingu oraz social media zainspirowały mnie do przygotowania tej pogłębionej analizy. Z jednej strony nie warto rozpamiętywać tego co było, z drugiej przyjrzenie się ponownie całemu procesowi od początku pomaga w wyciągnięciu bardziej rzetelnych wniosków na przyszłość.
Social media: czym są i dlaczego z nich korzystamy
Tak na dobrą sprawę ciężko określić dokładnie kiedy powstały social media. Zwłaszcza gdy spojrzymy na nie z szerszej perspektywy i wyjdziemy poza takie serwisy jak popularny Facebook, Twitter, Youtube, Instagram i tak dalej. Zapewne wydaje Ci się, że pisząc ten tekst w 2020 roku, spóźniłem się z nim przynajmniej o