SOCIAL MEDIA

profil na linkedin a szukanie pracy

LinkedIn: jak powinien wyglądać profil?

Dobrze uzupełniony profil na LinkedIn nie tylko pomoże Ci znaleźć lepszą pracę. Jest to niezbędny element sprzedaży i działań w B2B (tak zwany „social selling”). Na które elementy należy zwrócić szczególna uwagę? Jakie informacje są absolutnym must have na profilu?   Na początek trochę danych na temat LinkedIn: Ponad 500

Czytaj więcej »

Zasięg organiczny na Facebooku: jak je zdobywać?

Facebook ciągle ogranicza zasięgi organiczne postów na fan page’ach: niezależnie czy są to strony marek czy mediów. Miejsce (zasięg) zdobywają za to posty znajomych oraz grup, do których należysz. Nie jest to zbyt dobra nowina dla firm, które zainwestowały duże pieniądze w zdobycie nowych fanów. Czy jednak powinieneś się załamywać?

Czytaj więcej »

Brutalna prawda o mentorach social media

Kim są mityczny guru branży social media, którzy zakładają własne agencję lub/i przeprowadzają dziesiątki szkoleń miesięcznie? Na czym polega ich fenomen i czy rzeczywiście powinniśmy pokładać w ich dłoniach losy własne oraz marki, którą zarządzamy w social media? Po przeczytaniu tego tekstu poznacie odpowiedzi na te pytania. Jestem osobą doświadczoną,

Czytaj więcej »

Zmiany na Facebooku: czy to koniec ruchu organicznego?

Zmiany w algorytmie Facebooka. Jak wpłyną na zasięgi, zaangażowanie i ruch organiczny fan page’y? Jak interpretować post Marka Zuckerberga? Jedno jest pewne: nie powinniśmy panikować. Mark Zuckerberg na początku roku ogłasza swoje noworoczne postanowienie. Wcześniej było nim przeczytanie określonej liczby książek czy opanowanie trudnego języka obcego. I trzeba mu przyznać,

Czytaj więcej »
profil na linkedin a szukanie pracy

LinkedIn: jak powinien wyglądać profil?

Dobrze uzupełniony profil na LinkedIn nie tylko pomoże Ci znaleźć lepszą pracę. Jest to niezbędny element sprzedaży i działań w B2B (tak zwany „social selling”). Na które elementy należy zwrócić szczególna uwagę? Jakie informacje są absolutnym must have na profilu?   Na początek trochę danych na temat LinkedIn: Ponad 500

Czytaj więcej »

Zasięg organiczny na Facebooku: jak je zdobywać?

Facebook ciągle ogranicza zasięgi organiczne postów na fan page’ach: niezależnie czy są to strony marek czy mediów. Miejsce (zasięg) zdobywają za to posty znajomych oraz grup, do których należysz. Nie jest to zbyt dobra nowina dla firm, które zainwestowały duże pieniądze w zdobycie nowych fanów. Czy jednak powinieneś się załamywać?

Czytaj więcej »

Brutalna prawda o mentorach social media

Kim są mityczny guru branży social media, którzy zakładają własne agencję lub/i przeprowadzają dziesiątki szkoleń miesięcznie? Na czym polega ich fenomen i czy rzeczywiście powinniśmy pokładać w ich dłoniach losy własne oraz marki, którą zarządzamy w social media? Po przeczytaniu tego tekstu poznacie odpowiedzi na te pytania. Jestem osobą doświadczoną,

Czytaj więcej »

Zmiany na Facebooku: czy to koniec ruchu organicznego?

Zmiany w algorytmie Facebooka. Jak wpłyną na zasięgi, zaangażowanie i ruch organiczny fan page’y? Jak interpretować post Marka Zuckerberga? Jedno jest pewne: nie powinniśmy panikować. Mark Zuckerberg na początku roku ogłasza swoje noworoczne postanowienie. Wcześniej było nim przeczytanie określonej liczby książek czy opanowanie trudnego języka obcego. I trzeba mu przyznać,

Czytaj więcej »