SOCIAL MEDIA

Brutalna prawda o mentorach social media

Kim są mityczny guru branży social media, którzy zakładają własne agencję lub/i przeprowadzają dziesiątki szkoleń miesięcznie? Na czym polega ich fenomen i czy rzeczywiście powinniśmy pokładać w ich dłoniach losy własne oraz marki, którą zarządzamy w social media? Po przeczytaniu tego tekstu poznacie odpowiedzi na te pytania. Jestem osobą doświadczoną,

Czytaj więcej »

Zmiany na Facebooku: czy to koniec ruchu organicznego?

Zmiany w algorytmie Facebooka. Jak wpłyną na zasięgi, zaangażowanie i ruch organiczny fan page’y? Jak interpretować post Marka Zuckerberga? Jedno jest pewne: nie powinniśmy panikować. Mark Zuckerberg na początku roku ogłasza swoje noworoczne postanowienie. Wcześniej było nim przeczytanie określonej liczby książek czy opanowanie trudnego języka obcego. I trzeba mu przyznać,

Czytaj więcej »

Trendy w social media na 2018

Zbliża się koniec roku, więc warto zastanowić się co przyniesie 2018 w social media. Jakie trendy będą na topie? Jak zmienią się takie platformy jak Facebook, Twitter czy Instagram? Który rodzaj treści będzie wywoływał największe zaangażowanie w social media? Poniżej znajdziesz kilka moich predykcji. W 2017 roku przestano zastanawiać się

Czytaj więcej »

Narzędzia social media

Osoba zajmująca się mediami społecznościowymi (Facebook, Twitter, Instagram czy LinkedIn) zazwyczaj korzysta przynajmniej z kilku narzędzi ułatwiających pracę. Są to ogólnodostępne w darmowej wersji programy oferowane przez serwis (menadżery reklam, dashboardy ze statystykami) jak również przygotowane przez firmy zewnętrzne narzędzia (do tworzenia grafik czy monitorowania social media). Oto moja top

Czytaj więcej »

Brutalna prawda o mentorach social media

Kim są mityczny guru branży social media, którzy zakładają własne agencję lub/i przeprowadzają dziesiątki szkoleń miesięcznie? Na czym polega ich fenomen i czy rzeczywiście powinniśmy pokładać w ich dłoniach losy własne oraz marki, którą zarządzamy w social media? Po przeczytaniu tego tekstu poznacie odpowiedzi na te pytania. Jestem osobą doświadczoną,

Czytaj więcej »

Zmiany na Facebooku: czy to koniec ruchu organicznego?

Zmiany w algorytmie Facebooka. Jak wpłyną na zasięgi, zaangażowanie i ruch organiczny fan page’y? Jak interpretować post Marka Zuckerberga? Jedno jest pewne: nie powinniśmy panikować. Mark Zuckerberg na początku roku ogłasza swoje noworoczne postanowienie. Wcześniej było nim przeczytanie określonej liczby książek czy opanowanie trudnego języka obcego. I trzeba mu przyznać,

Czytaj więcej »

Trendy w social media na 2018

Zbliża się koniec roku, więc warto zastanowić się co przyniesie 2018 w social media. Jakie trendy będą na topie? Jak zmienią się takie platformy jak Facebook, Twitter czy Instagram? Który rodzaj treści będzie wywoływał największe zaangażowanie w social media? Poniżej znajdziesz kilka moich predykcji. W 2017 roku przestano zastanawiać się

Czytaj więcej »

Narzędzia social media

Osoba zajmująca się mediami społecznościowymi (Facebook, Twitter, Instagram czy LinkedIn) zazwyczaj korzysta przynajmniej z kilku narzędzi ułatwiających pracę. Są to ogólnodostępne w darmowej wersji programy oferowane przez serwis (menadżery reklam, dashboardy ze statystykami) jak również przygotowane przez firmy zewnętrzne narzędzia (do tworzenia grafik czy monitorowania social media). Oto moja top

Czytaj więcej »