SOCIAL MEDIA

social selling linkedin

Social selling na LinkedIn: poradnik

Social selling to bardzo modne ostatnio pojęcie wśród branży marketingowej. Zwłaszcza gdy myślimy o działaniach B2B i nawiązywaniu relacji biznesowych. Najwięcej działań tego typu jest prowadzonych na LinkedIn, dlatego też na tej platformie skupię się najbardziej.   Dlaczego social selling jest ważny Nie ma co ukrywać, że liczący ponad 500

Czytaj więcej »
profil na linkedin a szukanie pracy

LinkedIn: jak powinien wyglądać profil?

Dobrze uzupełniony profil na LinkedIn nie tylko pomoże Ci znaleźć lepszą pracę. Jest to niezbędny element sprzedaży i działań w B2B (tak zwany „social selling”). Na które elementy należy zwrócić szczególna uwagę? Jakie informacje są absolutnym must have na profilu?   Na początek trochę danych na temat LinkedIn: Ponad 500

Czytaj więcej »

Zasięg organiczny na Facebooku: jak je zdobywać?

Facebook ciągle ogranicza zasięgi organiczne postów na fan page’ach: niezależnie czy są to strony marek czy mediów. Miejsce (zasięg) zdobywają za to posty znajomych oraz grup, do których należysz. Nie jest to zbyt dobra nowina dla firm, które zainwestowały duże pieniądze w zdobycie nowych fanów. Czy jednak powinieneś się załamywać?

Czytaj więcej »

Brutalna prawda o mentorach social media

Kim są mityczny guru branży social media, którzy zakładają własne agencję lub/i przeprowadzają dziesiątki szkoleń miesięcznie? Na czym polega ich fenomen i czy rzeczywiście powinniśmy pokładać w ich dłoniach losy własne oraz marki, którą zarządzamy w social media? Po przeczytaniu tego tekstu poznacie odpowiedzi na te pytania. Jestem osobą doświadczoną,

Czytaj więcej »
social selling linkedin

Social selling na LinkedIn: poradnik

Social selling to bardzo modne ostatnio pojęcie wśród branży marketingowej. Zwłaszcza gdy myślimy o działaniach B2B i nawiązywaniu relacji biznesowych. Najwięcej działań tego typu jest prowadzonych na LinkedIn, dlatego też na tej platformie skupię się najbardziej.   Dlaczego social selling jest ważny Nie ma co ukrywać, że liczący ponad 500

Czytaj więcej »
profil na linkedin a szukanie pracy

LinkedIn: jak powinien wyglądać profil?

Dobrze uzupełniony profil na LinkedIn nie tylko pomoże Ci znaleźć lepszą pracę. Jest to niezbędny element sprzedaży i działań w B2B (tak zwany „social selling”). Na które elementy należy zwrócić szczególna uwagę? Jakie informacje są absolutnym must have na profilu?   Na początek trochę danych na temat LinkedIn: Ponad 500

Czytaj więcej »

Zasięg organiczny na Facebooku: jak je zdobywać?

Facebook ciągle ogranicza zasięgi organiczne postów na fan page’ach: niezależnie czy są to strony marek czy mediów. Miejsce (zasięg) zdobywają za to posty znajomych oraz grup, do których należysz. Nie jest to zbyt dobra nowina dla firm, które zainwestowały duże pieniądze w zdobycie nowych fanów. Czy jednak powinieneś się załamywać?

Czytaj więcej »

Brutalna prawda o mentorach social media

Kim są mityczny guru branży social media, którzy zakładają własne agencję lub/i przeprowadzają dziesiątki szkoleń miesięcznie? Na czym polega ich fenomen i czy rzeczywiście powinniśmy pokładać w ich dłoniach losy własne oraz marki, którą zarządzamy w social media? Po przeczytaniu tego tekstu poznacie odpowiedzi na te pytania. Jestem osobą doświadczoną,

Czytaj więcej »