- Strona Główna
- Strony
- Marketing
MARKETING
Agenci AI w marketingu: czy warto z nich korzystać?
Rekomenduję agentów AI włożyć w pudełka, odłożyć na półkę do magazynu i przykleić instrukcję „Zajrzyj nie wcześniej niż w 2028 roku”. Nie ma co liczyć, że tacy asystenci będą w stanie działać na wysokiej skuteczności, która zadowoli nas wszystkich w ciągu najbliższych 2-3 lat. Zwłaszcza jeśli chodzi o działania w
Reklama na Halloween: czy warto się w to pakować?
Mimo zbliżającego się kryzysu gospodarczego, który mocno dotknie konsumentów (o tym będę pisał w trendach na 2025 rok) szeroko pojęty konsumpcjonizm jest dalej nam wpychany na siłę, a my z radością go przyjmujemy. Święta „wydłużają” nam się komercyjnie coraz bardziej. Marki chcą się załapać na każdą okazję, aby zwrócić na
Content marketing: to musisz o nim wiedzieć
Co to jest content marketing? Czy jest skuteczny? Pytań jest wiele, a odpowiedzi wcale nie są jednoznaczne. Co ekspert, to inne podejście do tematu marketingu treści, więc łatwo się w tym wszystkim pogubić. Poniżej spisałem dla Ciebie najważniejsze rzeczy, na które warto zwrócić uwagę i o nich pamiętać. Przede wszystkim
Strategia komunikacji: z jakich elementów powinna się składać?
Strategia komunikacji marki jest jednym z kluczowych dokumentów w każdej firmie. Jednak to, czy i jak wpłynie na sukces biznesowy zależy od trzech czynników. I tutaj zaczynają się schody! Bardzo rzadko zdarza się, aby wszystkie te trzy czynniki ze sobą się zgrywały. Więc zanim zajmiemy się opisaniem poszczególnych elementów składowych
AI w marketingu: hit czy kit?
Sztuczna inteligencja niewątpliwie wpływa na branżę marketingową. I wpływała na nią zanim się o tym mówiło. Chociażby za sprawą algorytmów wyświetlania treści w niemal każdym serwisie społecznościowym. Ale czy ten wpływ nie jest przesadzony? Moim zdaniem zdecydowanie tak! Przeczytaj konicznie ten tekst jeśli zastanawiasz się nad wykorzystaniem AI w marketingu.
Agenci AI w marketingu: czy warto z nich korzystać?
Rekomenduję agentów AI włożyć w pudełka, odłożyć na półkę do magazynu i przykleić instrukcję „Zajrzyj nie wcześniej niż w 2028 roku”. Nie ma co liczyć, że tacy asystenci będą w stanie działać na wysokiej skuteczności, która zadowoli nas wszystkich w ciągu najbliższych 2-3 lat. Zwłaszcza jeśli chodzi o działania w
Reklama na Halloween: czy warto się w to pakować?
Mimo zbliżającego się kryzysu gospodarczego, który mocno dotknie konsumentów (o tym będę pisał w trendach na 2025 rok) szeroko pojęty konsumpcjonizm jest dalej nam wpychany na siłę, a my z radością go przyjmujemy. Święta „wydłużają” nam się komercyjnie coraz bardziej. Marki chcą się załapać na każdą okazję, aby zwrócić na
Content marketing: to musisz o nim wiedzieć
Co to jest content marketing? Czy jest skuteczny? Pytań jest wiele, a odpowiedzi wcale nie są jednoznaczne. Co ekspert, to inne podejście do tematu marketingu treści, więc łatwo się w tym wszystkim pogubić. Poniżej spisałem dla Ciebie najważniejsze rzeczy, na które warto zwrócić uwagę i o nich pamiętać. Przede wszystkim
Strategia komunikacji: z jakich elementów powinna się składać?
Strategia komunikacji marki jest jednym z kluczowych dokumentów w każdej firmie. Jednak to, czy i jak wpłynie na sukces biznesowy zależy od trzech czynników. I tutaj zaczynają się schody! Bardzo rzadko zdarza się, aby wszystkie te trzy czynniki ze sobą się zgrywały. Więc zanim zajmiemy się opisaniem poszczególnych elementów składowych
AI w marketingu: hit czy kit?
Sztuczna inteligencja niewątpliwie wpływa na branżę marketingową. I wpływała na nią zanim się o tym mówiło. Chociażby za sprawą algorytmów wyświetlania treści w niemal każdym serwisie społecznościowym. Ale czy ten wpływ nie jest przesadzony? Moim zdaniem zdecydowanie tak! Przeczytaj konicznie ten tekst jeśli zastanawiasz się nad wykorzystaniem AI w marketingu.