- Strona Główna
- Social Media
SOCIAL MEDIA

Jak zrobić ciekawe InstaStories?
Stories jest obecnie jednym z najbardziej angażujących formatów w social media. Liderem jest Instagram, na którym korzysta z nich ponad 500 milionów użytkowników dziennie. Jak możesz wykorzystać potencjał Instagram Stories w biznesie? Pamiętaj, że ze stories korzysta również 500 milionów użytkowników Facebooka oraz około 200 milionów użytkowników Snapchata! Swoją

Social selling na LinkedIn: poradnik
Social selling to bardzo modne ostatnio pojęcie wśród branży marketingowej. Zwłaszcza gdy myślimy o działaniach B2B i nawiązywaniu relacji biznesowych. Najwięcej działań tego typu jest prowadzonych na LinkedIn, dlatego też na tej platformie skupię się najbardziej. Dlaczego social selling jest ważny Nie ma co ukrywać, że liczący ponad 500

LinkedIn: jak powinien wyglądać profil?
Dobrze uzupełniony profil na LinkedIn nie tylko pomoże Ci znaleźć lepszą pracę. Jest to niezbędny element sprzedaży i działań w B2B (tak zwany „social selling”). Na które elementy należy zwrócić szczególna uwagę? Jakie informacje są absolutnym must have na profilu? Czy LinkedIn pomaga znaleźć pracę? Na początek trochę danych

Zasięg organiczny na Facebooku: jak je zdobywać?
Facebook ciągle ogranicza zasięgi organiczne postów na fan page’ach: niezależnie czy są to strony marek czy mediów. Miejsce (zasięg) zdobywają za to posty znajomych oraz grup, do których należysz. Nie jest to zbyt dobra nowina dla firm, które zainwestowały duże pieniądze w zdobycie nowych fanów. Czy jednak powinieneś się załamywać?

Marku, mam do Ciebie żal za bestię, którą stworzyłeś.
Nawet nie jestem w stanie sobie wyobrazić jak olbrzymie brzemię nosisz od kilku lat na swoich barkach. Wiem tylko, że w minionym roku stało się o wiele cięższe. W końcu jesteś Marku odpowiedzialny za ponad miliard mieszkańców tej planety. Początek tego roku też dał Ci nieźle w kość. Nie zazdroszczę

Jak zrobić ciekawe InstaStories?
Stories jest obecnie jednym z najbardziej angażujących formatów w social media. Liderem jest Instagram, na którym korzysta z nich ponad 500 milionów użytkowników dziennie. Jak możesz wykorzystać potencjał Instagram Stories w biznesie? Pamiętaj, że ze stories korzysta również 500 milionów użytkowników Facebooka oraz około 200 milionów użytkowników Snapchata! Swoją

Social selling na LinkedIn: poradnik
Social selling to bardzo modne ostatnio pojęcie wśród branży marketingowej. Zwłaszcza gdy myślimy o działaniach B2B i nawiązywaniu relacji biznesowych. Najwięcej działań tego typu jest prowadzonych na LinkedIn, dlatego też na tej platformie skupię się najbardziej. Dlaczego social selling jest ważny Nie ma co ukrywać, że liczący ponad 500

LinkedIn: jak powinien wyglądać profil?
Dobrze uzupełniony profil na LinkedIn nie tylko pomoże Ci znaleźć lepszą pracę. Jest to niezbędny element sprzedaży i działań w B2B (tak zwany „social selling”). Na które elementy należy zwrócić szczególna uwagę? Jakie informacje są absolutnym must have na profilu? Czy LinkedIn pomaga znaleźć pracę? Na początek trochę danych

Zasięg organiczny na Facebooku: jak je zdobywać?
Facebook ciągle ogranicza zasięgi organiczne postów na fan page’ach: niezależnie czy są to strony marek czy mediów. Miejsce (zasięg) zdobywają za to posty znajomych oraz grup, do których należysz. Nie jest to zbyt dobra nowina dla firm, które zainwestowały duże pieniądze w zdobycie nowych fanów. Czy jednak powinieneś się załamywać?

Marku, mam do Ciebie żal za bestię, którą stworzyłeś.
Nawet nie jestem w stanie sobie wyobrazić jak olbrzymie brzemię nosisz od kilku lat na swoich barkach. Wiem tylko, że w minionym roku stało się o wiele cięższe. W końcu jesteś Marku odpowiedzialny za ponad miliard mieszkańców tej planety. Początek tego roku też dał Ci nieźle w kość. Nie zazdroszczę