- Strona Główna
- Strony
- Social Media
SOCIAL MEDIA
KFC i niespodziewana zmiana zdjęcia profilowego na Facebooku
Już nie raz zdarzało się, że duży fan page na Facebooku lub konto na Instagramie zostało przejęte przez osobę z zewnątrz. Tym razem zaskoczyła nas zmiana zdjęcia profilowego na facebookowym koncie KFC Polska. Zamiast standardowego, rozpoznawalnego loga KFC fanów (i nie tylko) zaskoczyło czarno-białe zdjęcie młodej osoby z częściowo zasłoniętą
Trendy w social media 2020
Jakie trendy w social media zdominują 2020 rok? Czy na horyzoncie pojawiły się nowe serwisy i technologie, które są w stanie znacząco zmienić krajobraz mediów społecznościowych? Moim zdaniem to użytkownicy serwisów społecznościowych będą siłą napędową wszelkich zmian. Facebook, Instagram czy Youtube nie będą wyznaczać trendów, ale skupią się na odpowiadaniu
Użytkownicy social media w Polsce i na świecie
Według corocznego badania Wearesocial.com i Hootsuite w styczniu 2021 roku z mediów społecznościowych korzystało już 4,2 mld osób (wzrost o 0,95 mld w stosunku do 2019 roku). Jest to zawrotne 53,6 proc. całej populacji naszej planety. Uogólniając można stwierdzić, że użytkownicy social media to zarówno młodzi, starzy, bogaci, mniej zamożni,
Niewygodna prawda o Instagramie
Żaden z popularnych serwisów społecznościowych nie zasługuje na miano „targowiska próżności”, tak jak Instagram. Jest to dosyć specyficzne miejsce, które co i rusz jest atakowane za swój negatywny wpływ na społeczeństwo i destrukcyjne działanie na umysły młodszych pokoleń. Działania marketingowe oraz promocyjne na Instagramie również dość często obarczone są ryzykiem
Jak zrobić angażujące posty na Instagramie
Nie da się ukryć, że Instagram bardzo dynamicznie się rozwija. Globalnie ma ponad miliard użytkowników. W Polsce w grudniu 2019 roku korzystało z serwisu 7 milionów osób. Marketerzy coraz częściej myślą o Instagramie jako o nowym Facebooku. Dorzućmy do tego migrację celebrytów oraz dynamiczny rozwój działań influence marketingowych i mamy
KFC i niespodziewana zmiana zdjęcia profilowego na Facebooku
Już nie raz zdarzało się, że duży fan page na Facebooku lub konto na Instagramie zostało przejęte przez osobę z zewnątrz. Tym razem zaskoczyła nas zmiana zdjęcia profilowego na facebookowym koncie KFC Polska. Zamiast standardowego, rozpoznawalnego loga KFC fanów (i nie tylko) zaskoczyło czarno-białe zdjęcie młodej osoby z częściowo zasłoniętą
Trendy w social media 2020
Jakie trendy w social media zdominują 2020 rok? Czy na horyzoncie pojawiły się nowe serwisy i technologie, które są w stanie znacząco zmienić krajobraz mediów społecznościowych? Moim zdaniem to użytkownicy serwisów społecznościowych będą siłą napędową wszelkich zmian. Facebook, Instagram czy Youtube nie będą wyznaczać trendów, ale skupią się na odpowiadaniu
Użytkownicy social media w Polsce i na świecie
Według corocznego badania Wearesocial.com i Hootsuite w styczniu 2021 roku z mediów społecznościowych korzystało już 4,2 mld osób (wzrost o 0,95 mld w stosunku do 2019 roku). Jest to zawrotne 53,6 proc. całej populacji naszej planety. Uogólniając można stwierdzić, że użytkownicy social media to zarówno młodzi, starzy, bogaci, mniej zamożni,
Niewygodna prawda o Instagramie
Żaden z popularnych serwisów społecznościowych nie zasługuje na miano „targowiska próżności”, tak jak Instagram. Jest to dosyć specyficzne miejsce, które co i rusz jest atakowane za swój negatywny wpływ na społeczeństwo i destrukcyjne działanie na umysły młodszych pokoleń. Działania marketingowe oraz promocyjne na Instagramie również dość często obarczone są ryzykiem
Jak zrobić angażujące posty na Instagramie
Nie da się ukryć, że Instagram bardzo dynamicznie się rozwija. Globalnie ma ponad miliard użytkowników. W Polsce w grudniu 2019 roku korzystało z serwisu 7 milionów osób. Marketerzy coraz częściej myślą o Instagramie jako o nowym Facebooku. Dorzućmy do tego migrację celebrytów oraz dynamiczny rozwój działań influence marketingowych i mamy