Skip to content
  • Aktualności
  • Social media
  • Marketing
  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie
Menu
  • Aktualności
  • Social media
  • Marketing
  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie
  • Aktualności
        • NAJNOWSZE WPISY

          Aktualności Social Media

          Social Dilemma: czy warto obejrzeć nowy dokument Netflixa?

          Aktualności Social Media

          KFC i niespodziewana zmiana zdjęcia profilowego na Facebooku

          Aktualności

          Goldenline: reaktywacja polskiego serwisu

  • Social media
        • NAJNOWSZE WPISY

          Social Media

          Jak zmieniły się media społecznościowe w ciągu dekady?

          Social Media

          Social media: czym są i dlaczego z nich korzystamy

          Social Media

          Trendy social media 2021

  • Marketing
        • NAJNOWSZE WPISY

          Marketing

          Era śmieciowego contentu w social media

          Marketing

          Social media i komunikacja online w hotelarstwie – webinar

          Marketing Social Media

          Ile kosztują DOBRE szkolenia social media

  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie
  • Strona Główna
  • Social Media

SOCIAL MEDIA

Instagram stories jak tworzyć

Jak zrobić ciekawe InstaStories?

Stories jest obecnie jednym z najbardziej angażujących formatów w social media. Liderem jest Instagram, na którym korzysta z nich ponad 500 milionów użytkowników dziennie. Jak możesz wykorzystać potencjał Instagram Stories w biznesie?   Pamiętaj, że ze stories korzysta również 500 milionów użytkowników Facebooka oraz około 200 milionów użytkowników Snapchata! Swoją

Czytaj więcej »
social selling linkedin

Social selling na LinkedIn: poradnik

Social selling to bardzo modne ostatnio pojęcie wśród branży marketingowej. Zwłaszcza gdy myślimy o działaniach B2B i nawiązywaniu relacji biznesowych. Najwięcej działań tego typu jest prowadzonych na LinkedIn, dlatego też na tej platformie skupię się najbardziej.   Dlaczego social selling jest ważny Nie ma co ukrywać, że liczący ponad 500

Czytaj więcej »
profil na linkedin a szukanie pracy

LinkedIn: jak powinien wyglądać profil?

Dobrze uzupełniony profil na LinkedIn nie tylko pomoże Ci znaleźć lepszą pracę. Jest to niezbędny element sprzedaży i działań w B2B (tak zwany „social selling”). Na które elementy należy zwrócić szczególna uwagę? Jakie informacje są absolutnym must have na profilu? Czy LinkedIn pomaga znaleźć pracę?   Na początek trochę danych

Czytaj więcej »

Zasięg organiczny na Facebooku: jak je zdobywać?

Facebook ciągle ogranicza zasięgi organiczne postów na fan page’ach: niezależnie czy są to strony marek czy mediów. Miejsce (zasięg) zdobywają za to posty znajomych oraz grup, do których należysz. Nie jest to zbyt dobra nowina dla firm, które zainwestowały duże pieniądze w zdobycie nowych fanów. Czy jednak powinieneś się załamywać?

Czytaj więcej »

Marku, mam do Ciebie żal za bestię, którą stworzyłeś.

Nawet nie jestem w stanie sobie wyobrazić jak olbrzymie brzemię nosisz od kilku lat na swoich barkach. Wiem tylko, że w minionym roku stało się o wiele cięższe. W końcu jesteś Marku odpowiedzialny za ponad miliard mieszkańców tej planety. Początek tego roku też dał Ci nieźle w kość. Nie zazdroszczę

Czytaj więcej »
« Wstecz Strona1 … Strona3 Strona4 Strona5 Dalej »
Instagram stories jak tworzyć

Jak zrobić ciekawe InstaStories?

Stories jest obecnie jednym z najbardziej angażujących formatów w social media. Liderem jest Instagram, na którym korzysta z nich ponad 500 milionów użytkowników dziennie. Jak możesz wykorzystać potencjał Instagram Stories w biznesie?   Pamiętaj, że ze stories korzysta również 500 milionów użytkowników Facebooka oraz około 200 milionów użytkowników Snapchata! Swoją

Czytaj więcej »
social selling linkedin

Social selling na LinkedIn: poradnik

Social selling to bardzo modne ostatnio pojęcie wśród branży marketingowej. Zwłaszcza gdy myślimy o działaniach B2B i nawiązywaniu relacji biznesowych. Najwięcej działań tego typu jest prowadzonych na LinkedIn, dlatego też na tej platformie skupię się najbardziej.   Dlaczego social selling jest ważny Nie ma co ukrywać, że liczący ponad 500

Czytaj więcej »
profil na linkedin a szukanie pracy

LinkedIn: jak powinien wyglądać profil?

Dobrze uzupełniony profil na LinkedIn nie tylko pomoże Ci znaleźć lepszą pracę. Jest to niezbędny element sprzedaży i działań w B2B (tak zwany „social selling”). Na które elementy należy zwrócić szczególna uwagę? Jakie informacje są absolutnym must have na profilu? Czy LinkedIn pomaga znaleźć pracę?   Na początek trochę danych

Czytaj więcej »

Zasięg organiczny na Facebooku: jak je zdobywać?

Facebook ciągle ogranicza zasięgi organiczne postów na fan page’ach: niezależnie czy są to strony marek czy mediów. Miejsce (zasięg) zdobywają za to posty znajomych oraz grup, do których należysz. Nie jest to zbyt dobra nowina dla firm, które zainwestowały duże pieniądze w zdobycie nowych fanów. Czy jednak powinieneś się załamywać?

Czytaj więcej »

Marku, mam do Ciebie żal za bestię, którą stworzyłeś.

Nawet nie jestem w stanie sobie wyobrazić jak olbrzymie brzemię nosisz od kilku lat na swoich barkach. Wiem tylko, że w minionym roku stało się o wiele cięższe. W końcu jesteś Marku odpowiedzialny za ponad miliard mieszkańców tej planety. Początek tego roku też dał Ci nieźle w kość. Nie zazdroszczę

Czytaj więcej »
« Wstecz Strona1 … Strona3 Strona4 Strona5 Dalej »

Blog o marketingu, reklamie, mediach i trendach. Zapraszam do kontaktu.

Envelope Facebook-f Twitter Linkedin-in Instagram

O MNIE

36297895_2114713721891794_5127072511875350528_n
Pracę z mediami społecznościowymi rozpocząłem w 2010 roku w agencji Ogilvy Interactive. Kolejne doświadczenie zdobywałem jako dyr. ds. mediów internetowych w magazynie branżowym Brief oraz product manager w Grupie Onet-RAS oraz social media manager w Edipresse Polska.  Czytaj więcej >

STRONY

  • Aktualności
  • Social Media
  • Marketing
  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie
Menu
  • Aktualności
  • Social Media
  • Marketing
  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie