SOCIAL MEDIA

Grupy na Facebooku: 6 porad jak z nich korzystać

Grupy na Facebooku są efektywnym narzędziem wspierającym działania fan page’a oraz kampanii reklamowych. Wymagają dużo pracy oraz zaangażowania, ale dzięki temu Twoja marka może zdobyć dużą liczbę bardzo zaangażowanych ambasadorów marki.   Grupy są ciągle rozwijane przez Facebooka. Nic dziwnego bo każdego miesiąca korzysta z nich ponad miliard użytkowników serwisu.

Czytaj więcej »

Reklama na Facebooku: wskazówki od specjalistów

Jak przeprowadzić skuteczną kampanię reklamową na Facebooku? Jak uzyskać najlepsze stawki i osiągnąć zakładane cele biznesowe? Poniżej znajdziesz zestaw wskazówek, swoisty dekalog, który pomoże Ci znaleźć odpowiedzi na powyższe pytania. Wskazówki przygotowali specjaliści: Anna Czyżewska, Artur Smolicki, Kacper Skoczylas, Przemek Stański oraz Marcin Osiak.   Zachęcam do lektury i udostępniania.

Czytaj więcej »

Rób TO: zostaniesz specjalistą od social media

Co zrobić, aby stać się licencjonowanym i poważanym w branży specjalistą od mediów społecznościowych (ale nie od marketingu i reklamy)? Jakie cechy osobowościowe i umiejętności miękkie powinna taka osoba posiadać? O tym przeczytasz poniżej. Żeby nie było. Ten wpis powstał po wielomiesięcznej, wnikliwej obserwacji kilkudziesięcioosobowej grupy osób, które już są,

Czytaj więcej »

Błędy, które popełniają marki w social media

Obecność w mediach społecznościowych jest obowiązkowym punktem w niemal każdej strategii i media planie. Marki doskonale zdają sobie sprawę z tego jak social media są ważnym touchpointem na ścieżce zakupowej klienta. Ale czy wszyscy już nauczyli się mediów społecznościowych? Jakie błędy są najczęściej powtarzane przez marki? Oto najczęstsze błędy popełniane

Czytaj więcej »
content marketing w social media

Content marketing w social media

Bądźmy ze sobą szczerzy. Content marketing to działania, które są oparte o wyszukiwarki internetowe. Konsument ma potrzebę, wpisuje frazę w Google i przechodzi na stronę wyników. Cała trudność polega na tym żeby nasza treść znalazła się wysoko w SERP, a potem rozwiązała problem konsumenta. Gdzie tu jest miejsce na social

Czytaj więcej »

Grupy na Facebooku: 6 porad jak z nich korzystać

Grupy na Facebooku są efektywnym narzędziem wspierającym działania fan page’a oraz kampanii reklamowych. Wymagają dużo pracy oraz zaangażowania, ale dzięki temu Twoja marka może zdobyć dużą liczbę bardzo zaangażowanych ambasadorów marki.   Grupy są ciągle rozwijane przez Facebooka. Nic dziwnego bo każdego miesiąca korzysta z nich ponad miliard użytkowników serwisu.

Czytaj więcej »

Reklama na Facebooku: wskazówki od specjalistów

Jak przeprowadzić skuteczną kampanię reklamową na Facebooku? Jak uzyskać najlepsze stawki i osiągnąć zakładane cele biznesowe? Poniżej znajdziesz zestaw wskazówek, swoisty dekalog, który pomoże Ci znaleźć odpowiedzi na powyższe pytania. Wskazówki przygotowali specjaliści: Anna Czyżewska, Artur Smolicki, Kacper Skoczylas, Przemek Stański oraz Marcin Osiak.   Zachęcam do lektury i udostępniania.

Czytaj więcej »

Rób TO: zostaniesz specjalistą od social media

Co zrobić, aby stać się licencjonowanym i poważanym w branży specjalistą od mediów społecznościowych (ale nie od marketingu i reklamy)? Jakie cechy osobowościowe i umiejętności miękkie powinna taka osoba posiadać? O tym przeczytasz poniżej. Żeby nie było. Ten wpis powstał po wielomiesięcznej, wnikliwej obserwacji kilkudziesięcioosobowej grupy osób, które już są,

Czytaj więcej »

Błędy, które popełniają marki w social media

Obecność w mediach społecznościowych jest obowiązkowym punktem w niemal każdej strategii i media planie. Marki doskonale zdają sobie sprawę z tego jak social media są ważnym touchpointem na ścieżce zakupowej klienta. Ale czy wszyscy już nauczyli się mediów społecznościowych? Jakie błędy są najczęściej powtarzane przez marki? Oto najczęstsze błędy popełniane

Czytaj więcej »
content marketing w social media

Content marketing w social media

Bądźmy ze sobą szczerzy. Content marketing to działania, które są oparte o wyszukiwarki internetowe. Konsument ma potrzebę, wpisuje frazę w Google i przechodzi na stronę wyników. Cała trudność polega na tym żeby nasza treść znalazła się wysoko w SERP, a potem rozwiązała problem konsumenta. Gdzie tu jest miejsce na social

Czytaj więcej »