- Strona Główna
- Strony
- Social Media
SOCIAL MEDIA
Kiedy publikować na Facebooku, X (Twitterze), Instagramie, TikToku i LinkedIn?
Kiedy publikować posty na serwisach społecznościowych? To pytanie, które często zadają sobie osoby pracujące w social mediach i odpowiadają za komunikację na Facebooku, Instagramie, TikToku czy LinkedIn. Zanim zdradzę konkretne godziny i dni tygodnia, pozwolę sobie na kilka ogólnych uwag, które powinny leżeć u podstaw prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych.
Szkolenia social media i tworzenie treści
Jak powinno wyglądać optymalne szkolenie z mediów społecznościowych i tworzenia contentu? Jest kilka elementów, na które warto zwrócić uwagę jeśli myślimy o skorzystaniu z tego rodzaju usługi dla siebie, swojego zespołu, firmy czy instytucji. I wcale cena nie jest najważniejszym z nich! Dlaczego warto szkolić swój zespół? Odpowiedź jest bardzo
Wirtualni influencerzy: czy warto ich tworzyć?
Do napisania tego tekstu inspiracją była kampania marki Douglas. Co było w niej wyjątkowe? Że zakomunikowano ją jako pierwszą w Polsce kampanię wykorzystującą wirtualną influencerkę. Stare przysłowie mawia „pierwsze koty za płoty” i to idealnie określa próbę marki Douglas bycia innowacyjnym. No dobra… koniec poprawności politycznej. Jako, że nie jestem
W trybach chaosu, czyli książka przez którą czuję wstyd
„” autorstwa Maxa Fishera, który jest reporterem New York Timesa i zajmuje się wpływem mediów społecznościowych na społeczeństwa całego świata, jest ukoronowaniem jego wieloletniej pracy w tym zakresie. W jednym miejscu zebrane są wszystkie śledztwa, reportaże, teksy i wyprawy, podczas których mógł się przekonać od naocznych świadków jak działają wielcy
BeReal: chwilowy wystrzał czy trend na lata?
Ci z Was, którzy mnie znają osobiście i czytają od dawna zapewne domyślają się odpowiedzi jakiej udzielę na pytanie postawione w tytule. Żeby nie wyglądało to na wróżenie z fusów przedstawię kilka argumentów na uzasadnienie swojej hipotezy. Jednak zanim to nastąpi zacznę od krótkiego wstępu dotyczącego czym jest BeReal i
Kiedy publikować na Facebooku, X (Twitterze), Instagramie, TikToku i LinkedIn?
Kiedy publikować posty na serwisach społecznościowych? To pytanie, które często zadają sobie osoby pracujące w social mediach i odpowiadają za komunikację na Facebooku, Instagramie, TikToku czy LinkedIn. Zanim zdradzę konkretne godziny i dni tygodnia, pozwolę sobie na kilka ogólnych uwag, które powinny leżeć u podstaw prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych.
Szkolenia social media i tworzenie treści
Jak powinno wyglądać optymalne szkolenie z mediów społecznościowych i tworzenia contentu? Jest kilka elementów, na które warto zwrócić uwagę jeśli myślimy o skorzystaniu z tego rodzaju usługi dla siebie, swojego zespołu, firmy czy instytucji. I wcale cena nie jest najważniejszym z nich! Dlaczego warto szkolić swój zespół? Odpowiedź jest bardzo
Wirtualni influencerzy: czy warto ich tworzyć?
Do napisania tego tekstu inspiracją była kampania marki Douglas. Co było w niej wyjątkowe? Że zakomunikowano ją jako pierwszą w Polsce kampanię wykorzystującą wirtualną influencerkę. Stare przysłowie mawia „pierwsze koty za płoty” i to idealnie określa próbę marki Douglas bycia innowacyjnym. No dobra… koniec poprawności politycznej. Jako, że nie jestem
W trybach chaosu, czyli książka przez którą czuję wstyd
„” autorstwa Maxa Fishera, który jest reporterem New York Timesa i zajmuje się wpływem mediów społecznościowych na społeczeństwa całego świata, jest ukoronowaniem jego wieloletniej pracy w tym zakresie. W jednym miejscu zebrane są wszystkie śledztwa, reportaże, teksy i wyprawy, podczas których mógł się przekonać od naocznych świadków jak działają wielcy
BeReal: chwilowy wystrzał czy trend na lata?
Ci z Was, którzy mnie znają osobiście i czytają od dawna zapewne domyślają się odpowiedzi jakiej udzielę na pytanie postawione w tytule. Żeby nie wyglądało to na wróżenie z fusów przedstawię kilka argumentów na uzasadnienie swojej hipotezy. Jednak zanim to nastąpi zacznę od krótkiego wstępu dotyczącego czym jest BeReal i