Skip to content
  • Aktualności
  • Social media
  • Marketing
  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie
Menu
  • Aktualności
  • Social media
  • Marketing
  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie
  • Aktualności
        • NAJNOWSZE WPISY

          Aktualności Technologia

          Czym jest metaverse? Wielką ściemą? Mokrym snem Zuckerberga czy może przyszłością?

          Aktualności Social Media

          Nowe funkcje na Instagramie – podsumowanie

          Aktualności

          Awaria Facebooka: a co jeśli konsekwencje będą większe?

  • Social media
        • NAJNOWSZE WPISY

          Marketing Social Media

          Social media marketing – jak robić go dobrze?

          Social Media

          DNA w social media, czyli co?

          Social Media

          Wyświetlenia na TikToku: jak je zwiększyć?

  • Marketing
        • NAJNOWSZE WPISY

          Marketing Social Media

          Social media marketing – jak robić go dobrze?

          Marketing

          Oblicze content marketingu w 2022 roku – łatwo i tanio już było

          Marketing

          Nie używaj tych KPI w social media!

  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie
  • Strona Główna
  • Marketing

MARKETING

social media marketing

Social media marketing – jak robić go dobrze?

Media społecznościowe to dla wielu firm, zwłaszcza małych i średnich, jedyny kanał komunikacji, na który mogą sobie pozwolić. Nic zatem dziwnego, że social media marketing jest tak popularny – prężnie działają setki agencji czy konsultantów. Mamy też dostępny szeroki wachlarz szkoleń i konferencji poświęconych temu zagadnieniu. W poniższym wpisie przeprowadzę

Czytaj więcej »
content marketing 2022

Oblicze content marketingu w 2022 roku – łatwo i tanio już było

„Koniec roku i humor popsuty…”. Z pewnością niedługo stwierdzi tak znaczna część content marketerów. Dane, raporty, analizy i wszelkie próby wywróżenia przyszłości sektora marketingowego nie pozostawiają złudzeń – łatwo i tanio już było. Jak zatem prowadzić skuteczne działania w content marketingu w 2022 roku? Uwaga: konsument wymaga! Konsumenci stają się

Czytaj więcej »

Nie używaj tych KPI w social media!

KPI w social media to temat na długie opracowanie. Mamy ich bardzo szeroki wachlarz. Od liczby obserwujących, przez wskaźniki zaangażowania, a skończywszy na konwersjach i sprzedaży. Dziś skupię się na jednym, najmniej oczywistym i w wielu przypadkach niemożliwym do policzenia. Chodzi o czas. Przy okazji ten KPI tak na dobrą

Czytaj więcej »

5 rzeczy, które musisz sprawdzić przed uruchomieniem kampanii reklamowej

Co należy sprawdzić i przygotować, aby kampania reklamowa okazała się skuteczna? O co zadbać, aby nie przepalić budżetu, nie zirytować potencjalnych klientów i klientów efekcie skierować ich  do konkurencji? Oto poradnik, który warto uważnie przeczytać przed wydaniem pierwszej złotówki na reklamę. 1. Bez planu nie podchodź! (i bez “planu B”)

Czytaj więcej »

Era śmieciowego contentu w social media

Z przerażeniem obserwuje to co się dzieje w branży reklamowej w Polsce i na świecie. Ostatnie miesiące dobitnie pokazują, że ta branża niebezpiecznie zbliżyła się do krawędzi szamba i coraz łaskawszym okiem patrzy co w nim pływa. Gdzieś w pogoni za wyświetleniami, zasięgami i innymi, policzalnymi KPI zapominamy o korzeniach

Czytaj więcej »
« Wstecz Strona1 Strona2 Strona3 … Strona5 Dalej »
social media marketing

Social media marketing – jak robić go dobrze?

Media społecznościowe to dla wielu firm, zwłaszcza małych i średnich, jedyny kanał komunikacji, na który mogą sobie pozwolić. Nic zatem dziwnego, że social media marketing jest tak popularny – prężnie działają setki agencji czy konsultantów. Mamy też dostępny szeroki wachlarz szkoleń i konferencji poświęconych temu zagadnieniu. W poniższym wpisie przeprowadzę

Czytaj więcej »
content marketing 2022

Oblicze content marketingu w 2022 roku – łatwo i tanio już było

„Koniec roku i humor popsuty…”. Z pewnością niedługo stwierdzi tak znaczna część content marketerów. Dane, raporty, analizy i wszelkie próby wywróżenia przyszłości sektora marketingowego nie pozostawiają złudzeń – łatwo i tanio już było. Jak zatem prowadzić skuteczne działania w content marketingu w 2022 roku? Uwaga: konsument wymaga! Konsumenci stają się

Czytaj więcej »

Nie używaj tych KPI w social media!

KPI w social media to temat na długie opracowanie. Mamy ich bardzo szeroki wachlarz. Od liczby obserwujących, przez wskaźniki zaangażowania, a skończywszy na konwersjach i sprzedaży. Dziś skupię się na jednym, najmniej oczywistym i w wielu przypadkach niemożliwym do policzenia. Chodzi o czas. Przy okazji ten KPI tak na dobrą

Czytaj więcej »

5 rzeczy, które musisz sprawdzić przed uruchomieniem kampanii reklamowej

Co należy sprawdzić i przygotować, aby kampania reklamowa okazała się skuteczna? O co zadbać, aby nie przepalić budżetu, nie zirytować potencjalnych klientów i klientów efekcie skierować ich  do konkurencji? Oto poradnik, który warto uważnie przeczytać przed wydaniem pierwszej złotówki na reklamę. 1. Bez planu nie podchodź! (i bez “planu B”)

Czytaj więcej »

Era śmieciowego contentu w social media

Z przerażeniem obserwuje to co się dzieje w branży reklamowej w Polsce i na świecie. Ostatnie miesiące dobitnie pokazują, że ta branża niebezpiecznie zbliżyła się do krawędzi szamba i coraz łaskawszym okiem patrzy co w nim pływa. Gdzieś w pogoni za wyświetleniami, zasięgami i innymi, policzalnymi KPI zapominamy o korzeniach

Czytaj więcej »
« Wstecz Strona1 Strona2 Strona3 … Strona5 Dalej »

Blog o marketingu, reklamie, mediach i trendach. Zapraszam do kontaktu.

Envelope Facebook-f Twitter Linkedin-in Instagram

O MNIE

36297895_2114713721891794_5127072511875350528_n
Pracę z mediami społecznościowymi rozpocząłem w 2010 roku w agencji Ogilvy Interactive. Kolejne doświadczenie zdobywałem jako dyr. ds. mediów internetowych w magazynie branżowym Brief oraz product manager w Grupie Onet-RAS oraz social media manager w Edipresse Polska.  Czytaj więcej >

STRONY

  • Aktualności
  • Social Media
  • Marketing
  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie
Menu
  • Aktualności
  • Social Media
  • Marketing
  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie