- Strona Główna
- Marketing
MARKETING
Social media marketing – jak robić go dobrze?
Media społecznościowe to dla wielu firm, zwłaszcza małych i średnich, jedyny kanał komunikacji, na który mogą sobie pozwolić. Nic zatem dziwnego, że social media marketing jest tak popularny – prężnie działają setki agencji czy konsultantów. Mamy też dostępny szeroki wachlarz szkoleń i konferencji poświęconych temu zagadnieniu. W poniższym wpisie przeprowadzę
Oblicze content marketingu w 2022 roku – łatwo i tanio już było
„Koniec roku i humor popsuty…”. Z pewnością niedługo stwierdzi tak znaczna część content marketerów. Dane, raporty, analizy i wszelkie próby wywróżenia przyszłości sektora marketingowego nie pozostawiają złudzeń – łatwo i tanio już było. Jak zatem prowadzić skuteczne działania w content marketingu w 2022 roku? Uwaga: konsument wymaga! Konsumenci stają się
Nie używaj tych KPI w social media!
KPI w social media to temat na długie opracowanie. Mamy ich bardzo szeroki wachlarz. Od liczby obserwujących, przez wskaźniki zaangażowania, a skończywszy na konwersjach i sprzedaży. Dziś skupię się na jednym, najmniej oczywistym i w wielu przypadkach niemożliwym do policzenia. Chodzi o czas. Przy okazji ten KPI tak na dobrą
5 rzeczy, które musisz sprawdzić przed uruchomieniem kampanii reklamowej
Co należy sprawdzić i przygotować, aby kampania reklamowa okazała się skuteczna? O co zadbać, aby nie przepalić budżetu, nie zirytować potencjalnych klientów i klientów efekcie skierować ich do konkurencji? Oto poradnik, który warto uważnie przeczytać przed wydaniem pierwszej złotówki na reklamę. 1. Bez planu nie podchodź! (i bez “planu B”)
Era śmieciowego contentu w social media
Z przerażeniem obserwuje to co się dzieje w branży reklamowej w Polsce i na świecie. Ostatnie miesiące dobitnie pokazują, że ta branża niebezpiecznie zbliżyła się do krawędzi szamba i coraz łaskawszym okiem patrzy co w nim pływa. Gdzieś w pogoni za wyświetleniami, zasięgami i innymi, policzalnymi KPI zapominamy o korzeniach
Social media marketing – jak robić go dobrze?
Media społecznościowe to dla wielu firm, zwłaszcza małych i średnich, jedyny kanał komunikacji, na który mogą sobie pozwolić. Nic zatem dziwnego, że social media marketing jest tak popularny – prężnie działają setki agencji czy konsultantów. Mamy też dostępny szeroki wachlarz szkoleń i konferencji poświęconych temu zagadnieniu. W poniższym wpisie przeprowadzę
Oblicze content marketingu w 2022 roku – łatwo i tanio już było
„Koniec roku i humor popsuty…”. Z pewnością niedługo stwierdzi tak znaczna część content marketerów. Dane, raporty, analizy i wszelkie próby wywróżenia przyszłości sektora marketingowego nie pozostawiają złudzeń – łatwo i tanio już było. Jak zatem prowadzić skuteczne działania w content marketingu w 2022 roku? Uwaga: konsument wymaga! Konsumenci stają się
Nie używaj tych KPI w social media!
KPI w social media to temat na długie opracowanie. Mamy ich bardzo szeroki wachlarz. Od liczby obserwujących, przez wskaźniki zaangażowania, a skończywszy na konwersjach i sprzedaży. Dziś skupię się na jednym, najmniej oczywistym i w wielu przypadkach niemożliwym do policzenia. Chodzi o czas. Przy okazji ten KPI tak na dobrą
5 rzeczy, które musisz sprawdzić przed uruchomieniem kampanii reklamowej
Co należy sprawdzić i przygotować, aby kampania reklamowa okazała się skuteczna? O co zadbać, aby nie przepalić budżetu, nie zirytować potencjalnych klientów i klientów efekcie skierować ich do konkurencji? Oto poradnik, który warto uważnie przeczytać przed wydaniem pierwszej złotówki na reklamę. 1. Bez planu nie podchodź! (i bez “planu B”)
Era śmieciowego contentu w social media
Z przerażeniem obserwuje to co się dzieje w branży reklamowej w Polsce i na świecie. Ostatnie miesiące dobitnie pokazują, że ta branża niebezpiecznie zbliżyła się do krawędzi szamba i coraz łaskawszym okiem patrzy co w nim pływa. Gdzieś w pogoni za wyświetleniami, zasięgami i innymi, policzalnymi KPI zapominamy o korzeniach