SOCIAL MEDIA

video na facebooku_pexels

Facebook video: jak tworzyć, aby angażowało odbiorców?

Facebook video jest niewątpliwie tym, na co musisz zwrócić uwagę w swoich działaniach w social mediach w najbliższych latach. Mimo, że jest niezwykle popularne, wiele marek ciągle nie potrafi przygotować angażujących materiałów video. W przypadku tego formatu contentu jakość jest o wiele ważniejsza od ilości. Poniżej znajdziesz najczęstsze błędy oraz

Czytaj więcej »

Jak założyć fan page na Facebooku?

Zapewne nie raz usłyszysz, że Facebook jest w odwrocie i bez budżetu przewidzianego na promocję nie ma sensu być na nim ze swoją marką. Jednak założenie i prowadzenie strony na Facebooku daje kilka benefitów Twojemu biznesowi. Również jeśli jesteś blogerem to nie powinieneś ignorować fan page’a, ponieważ będzie on dla

Czytaj więcej »
pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron na Facebooku

O tym czy dany post wyświetli się użytkownikowi w newsfeedzie na Facebooku decyduje około stu tysięcy sygnałów. Wiele z nich dotyczy postów, które są w postaci linków do zewnętrznych stron WWW takich jak blogi, serwisy wertykalne, strony sklepów online czy portale. W poniższym wpisie znajdziesz zestawienie najważniejszych sygnałów, które składają

Czytaj więcej »
Social media trendy 2019

Trendy w social media 2019

Jakie trendy w social media będą królować w 2019 roku? Na czym powinni skupić się marketerzy, aby ich biznesy dalej rosły, a produkty i usługi dobrze się sprzedawały? Przede wszystkim zmienia się sposób w jaki użytkownicy social media konsumują treści. Zamiast newsfeeda wybierają stories, zamiast czytać wolą oglądać. Coraz większe

Czytaj więcej »
strategia social media

Strategia social media: o tych działaniach zapomnij w 2019 roku

Media społecznościowe zmieniają się bardzo dynamicznie. Wszystko oczywiście zależy od sposobu w jaki korzystają z nich użytkownicy. Skutkuje to tym, że niektóre strategie i taktyki działania przestają być skuteczne. Jakich działań w social media nie powinieneś podejmować w 2019 roku?   Stories obecnie są najbardziej angażującym formatem komunikacji w mediach

Czytaj więcej »
video na facebooku_pexels

Facebook video: jak tworzyć, aby angażowało odbiorców?

Facebook video jest niewątpliwie tym, na co musisz zwrócić uwagę w swoich działaniach w social mediach w najbliższych latach. Mimo, że jest niezwykle popularne, wiele marek ciągle nie potrafi przygotować angażujących materiałów video. W przypadku tego formatu contentu jakość jest o wiele ważniejsza od ilości. Poniżej znajdziesz najczęstsze błędy oraz

Czytaj więcej »

Jak założyć fan page na Facebooku?

Zapewne nie raz usłyszysz, że Facebook jest w odwrocie i bez budżetu przewidzianego na promocję nie ma sensu być na nim ze swoją marką. Jednak założenie i prowadzenie strony na Facebooku daje kilka benefitów Twojemu biznesowi. Również jeśli jesteś blogerem to nie powinieneś ignorować fan page’a, ponieważ będzie on dla

Czytaj więcej »
pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron na Facebooku

O tym czy dany post wyświetli się użytkownikowi w newsfeedzie na Facebooku decyduje około stu tysięcy sygnałów. Wiele z nich dotyczy postów, które są w postaci linków do zewnętrznych stron WWW takich jak blogi, serwisy wertykalne, strony sklepów online czy portale. W poniższym wpisie znajdziesz zestawienie najważniejszych sygnałów, które składają

Czytaj więcej »
Social media trendy 2019

Trendy w social media 2019

Jakie trendy w social media będą królować w 2019 roku? Na czym powinni skupić się marketerzy, aby ich biznesy dalej rosły, a produkty i usługi dobrze się sprzedawały? Przede wszystkim zmienia się sposób w jaki użytkownicy social media konsumują treści. Zamiast newsfeeda wybierają stories, zamiast czytać wolą oglądać. Coraz większe

Czytaj więcej »
strategia social media

Strategia social media: o tych działaniach zapomnij w 2019 roku

Media społecznościowe zmieniają się bardzo dynamicznie. Wszystko oczywiście zależy od sposobu w jaki korzystają z nich użytkownicy. Skutkuje to tym, że niektóre strategie i taktyki działania przestają być skuteczne. Jakich działań w social media nie powinieneś podejmować w 2019 roku?   Stories obecnie są najbardziej angażującym formatem komunikacji w mediach

Czytaj więcej »