- Strona Główna
- Strony
- Social Media
SOCIAL MEDIA
LinkedIn 2025: jak powinien wyglądać profil?
Dobrze uzupełniony profil na LinkedIn nie tylko pomoże Ci znaleźć lepszą pracę. Jest to niezbędny element sprzedaży i działań w B2B (tak zwany „social selling”). Na które elementy należy zwrócić szczególna uwagę? Jakie informacje są absolutnym must have na profilu? W tym wpisie przyjrzymy się podstawowym elementom profilu na LinkedIn
Biznesowe kłamstewka pokemonów z LinkedIn
Nie da się ukryć się linkedinowy balon w Polsce został już napompowany do granic możliwości. Pojawiają się pierwsze oznaki tego, że może on eksplodować, a sama platforma straci na znaczeniu jako miejsce do budowania marki osobistej czy pozyskiwaniu klientów. Jedną ze szpilek sam umieszczę niebezpiecznie blisko tego balonu, skoro i
Wyświetlenia na TikToku: jak je zwiększyć?
Złoty Graal większości nastolatków na świecie! Oraz marketerów, którzy uwierzyli, że w ten sposób poprawią wizerunek oraz sprzedaż swojej marki. Wyświetlenia na TikToku stały się wyznacznikiem sukcesu młodych ludzi i firm. Pogoń za nimi jest grywalizacją, która silnie działa na nasz mózg oraz układ hormonalny. Tak na dobrą sprawę dla
Grupy na Facebooku: poradnik jak z nich korzystać
Grupy na Facebooku są efektywnym narzędziem wspierającym działania fan page’a oraz kampanii reklamowych. Wymagają dużo pracy oraz zaangażowania, ale dzięki temu Twoja marka może zdobyć dużą liczbę bardzo zaangażowanych ambasadorów marki. Grupy są ciągle rozwijane przez Facebooka. Nic dziwnego bo każdego miesiąca korzysta z nich 1,8 miliarda użytkowników serwisu, a
Black Friday w social media: czy warto się reklamować?
W tym wpisie na chłodno zastanowię się czy warto wskakiwać na karuzelę pod nazwą „Black Friday”, zwłaszcza w kontekście działań w social media. Wrócę trochę do korzeni i pierwotnego znaczenia tej okazji zakupowej, jej historii i tego jak została naciągnięta do granic możliwości przez ostatnie lata. Samo pojęcie „Black Friday”
LinkedIn 2025: jak powinien wyglądać profil?
Dobrze uzupełniony profil na LinkedIn nie tylko pomoże Ci znaleźć lepszą pracę. Jest to niezbędny element sprzedaży i działań w B2B (tak zwany „social selling”). Na które elementy należy zwrócić szczególna uwagę? Jakie informacje są absolutnym must have na profilu? W tym wpisie przyjrzymy się podstawowym elementom profilu na LinkedIn
Biznesowe kłamstewka pokemonów z LinkedIn
Nie da się ukryć się linkedinowy balon w Polsce został już napompowany do granic możliwości. Pojawiają się pierwsze oznaki tego, że może on eksplodować, a sama platforma straci na znaczeniu jako miejsce do budowania marki osobistej czy pozyskiwaniu klientów. Jedną ze szpilek sam umieszczę niebezpiecznie blisko tego balonu, skoro i
Wyświetlenia na TikToku: jak je zwiększyć?
Złoty Graal większości nastolatków na świecie! Oraz marketerów, którzy uwierzyli, że w ten sposób poprawią wizerunek oraz sprzedaż swojej marki. Wyświetlenia na TikToku stały się wyznacznikiem sukcesu młodych ludzi i firm. Pogoń za nimi jest grywalizacją, która silnie działa na nasz mózg oraz układ hormonalny. Tak na dobrą sprawę dla
Grupy na Facebooku: poradnik jak z nich korzystać
Grupy na Facebooku są efektywnym narzędziem wspierającym działania fan page’a oraz kampanii reklamowych. Wymagają dużo pracy oraz zaangażowania, ale dzięki temu Twoja marka może zdobyć dużą liczbę bardzo zaangażowanych ambasadorów marki. Grupy są ciągle rozwijane przez Facebooka. Nic dziwnego bo każdego miesiąca korzysta z nich 1,8 miliarda użytkowników serwisu, a
Black Friday w social media: czy warto się reklamować?
W tym wpisie na chłodno zastanowię się czy warto wskakiwać na karuzelę pod nazwą „Black Friday”, zwłaszcza w kontekście działań w social media. Wrócę trochę do korzeni i pierwotnego znaczenia tej okazji zakupowej, jej historii i tego jak została naciągnięta do granic możliwości przez ostatnie lata. Samo pojęcie „Black Friday”