SOCIAL MEDIA

Jak zrobić angażujące posty na Instagramie

Nie da się ukryć, że Instagram bardzo dynamicznie się rozwija. Globalnie ma ponad miliard użytkowników. W Polsce w grudniu 2019 roku korzystało z serwisu 7 milionów osób. Marketerzy coraz częściej myślą o Instagramie jako o nowym Facebooku. Dorzućmy do tego migrację celebrytów oraz dynamiczny rozwój działań influence marketingowych i mamy

Czytaj więcej »

Instagram: strategia prowadzenia konta i profilu

Jak zwiększyć liczbę obserwujących na Instagramie? Co należy robić żeby konto i posty osiągały duże zasięgi organiczne? W poniższym wpisie postaram się udzielić Ci kilku porad. Niezależnie od tego czy prowadzisz konto marki, swoje czy dla swojego bloga powinieneś znaleźć coś dla siebie. Dowiesz się między innymi jak używać hashtagów,

Czytaj więcej »

Jakich postów nie zamieszczać na Facebooku i Instagramie?

Na temat najbardziej angażujących postów w social media napisano już wiele. Czas zatem omówić jaki content nie jest mile widziany przez naszych fanów i followersów na Facebooku oraz Instagramie. Poniżej znajdziesz zestawienie treści/postów, których powinieneś unikać.   Na początku zastanówmy się jakie są główne powody tego, że zamieszczamy złe i

Czytaj więcej »
video na facebooku_pexels

Facebook video: jak tworzyć, aby angażowało odbiorców?

Facebook video jest niewątpliwie tym, na co musisz zwrócić uwagę w swoich działaniach w social mediach w najbliższych latach. Mimo, że jest niezwykle popularne, wiele marek ciągle nie potrafi przygotować angażujących materiałów video. W przypadku tego formatu contentu jakość jest o wiele ważniejsza od ilości. Poniżej znajdziesz najczęstsze błędy oraz

Czytaj więcej »

Jak założyć fan page na Facebooku?

Zapewne nie raz usłyszysz, że Facebook jest w odwrocie i bez budżetu przewidzianego na promocję nie ma sensu być na nim ze swoją marką. Jednak założenie i prowadzenie strony na Facebooku daje kilka benefitów Twojemu biznesowi. Również jeśli jesteś blogerem to nie powinieneś ignorować fan page’a, ponieważ będzie on dla

Czytaj więcej »

Jak zrobić angażujące posty na Instagramie

Nie da się ukryć, że Instagram bardzo dynamicznie się rozwija. Globalnie ma ponad miliard użytkowników. W Polsce w grudniu 2019 roku korzystało z serwisu 7 milionów osób. Marketerzy coraz częściej myślą o Instagramie jako o nowym Facebooku. Dorzućmy do tego migrację celebrytów oraz dynamiczny rozwój działań influence marketingowych i mamy

Czytaj więcej »

Instagram: strategia prowadzenia konta i profilu

Jak zwiększyć liczbę obserwujących na Instagramie? Co należy robić żeby konto i posty osiągały duże zasięgi organiczne? W poniższym wpisie postaram się udzielić Ci kilku porad. Niezależnie od tego czy prowadzisz konto marki, swoje czy dla swojego bloga powinieneś znaleźć coś dla siebie. Dowiesz się między innymi jak używać hashtagów,

Czytaj więcej »

Jakich postów nie zamieszczać na Facebooku i Instagramie?

Na temat najbardziej angażujących postów w social media napisano już wiele. Czas zatem omówić jaki content nie jest mile widziany przez naszych fanów i followersów na Facebooku oraz Instagramie. Poniżej znajdziesz zestawienie treści/postów, których powinieneś unikać.   Na początku zastanówmy się jakie są główne powody tego, że zamieszczamy złe i

Czytaj więcej »
video na facebooku_pexels

Facebook video: jak tworzyć, aby angażowało odbiorców?

Facebook video jest niewątpliwie tym, na co musisz zwrócić uwagę w swoich działaniach w social mediach w najbliższych latach. Mimo, że jest niezwykle popularne, wiele marek ciągle nie potrafi przygotować angażujących materiałów video. W przypadku tego formatu contentu jakość jest o wiele ważniejsza od ilości. Poniżej znajdziesz najczęstsze błędy oraz

Czytaj więcej »

Jak założyć fan page na Facebooku?

Zapewne nie raz usłyszysz, że Facebook jest w odwrocie i bez budżetu przewidzianego na promocję nie ma sensu być na nim ze swoją marką. Jednak założenie i prowadzenie strony na Facebooku daje kilka benefitów Twojemu biznesowi. Również jeśli jesteś blogerem to nie powinieneś ignorować fan page’a, ponieważ będzie on dla

Czytaj więcej »