SOCIAL MEDIA

strategia social media

Strategia social media: o tych działaniach zapomnij w 2019 roku

Media społecznościowe zmieniają się bardzo dynamicznie. Wszystko oczywiście zależy od sposobu w jaki korzystają z nich użytkownicy. Skutkuje to tym, że niektóre strategie i taktyki działania przestają być skuteczne. Jakich działań w social media nie powinieneś podejmować w 2019 roku?   Stories obecnie są najbardziej angażującym formatem komunikacji w mediach

Czytaj więcej »
Algorytm na facebooku

Algorytm wyświetlania postów na Facebooku

Każdy specjalista od mediów społecznościowych zastanawia się co zrobić, aby jego posty wyświetlały się jak największej grupie odbiorców. Dlatego algorytm na Facebooku jest od wielu lat gorącym tematem. Poniżej przedstawię Ci podstawy jego działania oraz trochę mniej znanych zasad jego działania.   Najpierw zastanówmy się dlaczego zasięgi organiczne na Facebooku

Czytaj więcej »
Instagram stories jak tworzyć

Jak zrobić ciekawe InstaStories?

Stories jest obecnie jednym z najbardziej angażujących formatów w social media. Liderem jest Instagram, na którym korzysta z nich ponad 400 milionów użytkowników dziennie. Jak możesz wykorzystać potencjał Instastories w biznesie?   Pamiętaj, że ze stories korzysta też 300 milionów użytkowników Facebook i Messengera oraz około 200 milionów użytkowników Snapchata!

Czytaj więcej »
social selling linkedin

Social selling na LinkedIn: poradnik

Social selling to bardzo modne ostatnio pojęcie wśród branży marketingowej. Zwłaszcza gdy myślimy o działaniach B2B i nawiązywaniu relacji biznesowych. Najwięcej działań tego typu jest prowadzonych na LinkedIn, dlatego też na tej platformie skupię się najbardziej.   Dlaczego social selling jest ważny Nie ma co ukrywać, że liczący ponad 500

Czytaj więcej »
profil na linkedin a szukanie pracy

LinkedIn: jak powinien wyglądać profil?

Dobrze uzupełniony profil na LinkedIn nie tylko pomoże Ci znaleźć lepszą pracę. Jest to niezbędny element sprzedaży i działań w B2B (tak zwany „social selling”). Na które elementy należy zwrócić szczególna uwagę? Jakie informacje są absolutnym must have na profilu?   Na początek trochę danych na temat LinkedIn: Ponad 500

Czytaj więcej »
strategia social media

Strategia social media: o tych działaniach zapomnij w 2019 roku

Media społecznościowe zmieniają się bardzo dynamicznie. Wszystko oczywiście zależy od sposobu w jaki korzystają z nich użytkownicy. Skutkuje to tym, że niektóre strategie i taktyki działania przestają być skuteczne. Jakich działań w social media nie powinieneś podejmować w 2019 roku?   Stories obecnie są najbardziej angażującym formatem komunikacji w mediach

Czytaj więcej »
Algorytm na facebooku

Algorytm wyświetlania postów na Facebooku

Każdy specjalista od mediów społecznościowych zastanawia się co zrobić, aby jego posty wyświetlały się jak największej grupie odbiorców. Dlatego algorytm na Facebooku jest od wielu lat gorącym tematem. Poniżej przedstawię Ci podstawy jego działania oraz trochę mniej znanych zasad jego działania.   Najpierw zastanówmy się dlaczego zasięgi organiczne na Facebooku

Czytaj więcej »
Instagram stories jak tworzyć

Jak zrobić ciekawe InstaStories?

Stories jest obecnie jednym z najbardziej angażujących formatów w social media. Liderem jest Instagram, na którym korzysta z nich ponad 400 milionów użytkowników dziennie. Jak możesz wykorzystać potencjał Instastories w biznesie?   Pamiętaj, że ze stories korzysta też 300 milionów użytkowników Facebook i Messengera oraz około 200 milionów użytkowników Snapchata!

Czytaj więcej »
social selling linkedin

Social selling na LinkedIn: poradnik

Social selling to bardzo modne ostatnio pojęcie wśród branży marketingowej. Zwłaszcza gdy myślimy o działaniach B2B i nawiązywaniu relacji biznesowych. Najwięcej działań tego typu jest prowadzonych na LinkedIn, dlatego też na tej platformie skupię się najbardziej.   Dlaczego social selling jest ważny Nie ma co ukrywać, że liczący ponad 500

Czytaj więcej »
profil na linkedin a szukanie pracy

LinkedIn: jak powinien wyglądać profil?

Dobrze uzupełniony profil na LinkedIn nie tylko pomoże Ci znaleźć lepszą pracę. Jest to niezbędny element sprzedaży i działań w B2B (tak zwany „social selling”). Na które elementy należy zwrócić szczególna uwagę? Jakie informacje są absolutnym must have na profilu?   Na początek trochę danych na temat LinkedIn: Ponad 500

Czytaj więcej »