- Strona Główna
- Strony
- Marketing
MARKETING
Ile kosztują DOBRE szkolenia social media
Na temat tego jak niski jest próg wejścia do branży marketingu cyfrowego, a zwłaszcza do social media, napisano nie jedną książkę. W tym wpisie chciałbym się przyjrzeć jednemu ze zjawisk, które ów niski próg za sobą pociąga. Chodzi o szkolenia social media, ich jakość, dostępność oraz ceny. Niestety z przerażeniem
Case study: Lenor u Macedemian
Na profilu znanej influencerki i blogerki modowej (teraz również prezenterki TV) Macademian Girl pojawiła się seria trzech zdjęć promujących płyn do płukania tkanin Lenor. W branżowym (marketingowo-reklamowym) internecie wylano wiadro pomyj na tę współpracę i sposób w jaki została zrealizowana. Ożywili się niemal wszyscy „spece”, którzy chcą się załapać na
Influence marketing: dlaczego robisz to źle?
Influence marketing jest narzędziem, po które coraz częściej sięgamy, gdy naszym celem jest promocja marki. W świecie, który coraz mocniej zaczyna być zdominowanym przez technologie, a sztuczna inteligencja śmiało wkracza w marketing, działania z influencerami pokazują, że emocje i obecność drugiego człowieka jest równie ważna w sprzedaży, co zaawansowane algorytmy
Netflix z Black Mirror rozpoczynają nową erę reklamy i rozrywki
Wszystko za sprawą pierwszego pełnometrażowego filmu z serii Black Mirror, który zadebiutował 28 grudnia na platformie Netflix. Na czym polega owa przełomowość „Black Mirror: Bandersnatch”? Chodzi o interaktywność i możliwość aktywnego wpływu odbiorcy na to, jak zakończy się historia oraz losy głównego bohatera. Przy okazji Netflix pokazuje światu nowy sposób
Skuteczne pozyskiwanie leadów na Facebooku
Wartościowe leady pozyskane niskim kosztem? Któż z nas, marketerów, o nich nie marzy… Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, jak efektywnie zbierać je na Facebooku. Sprawdź case study agencji Social Tigers. Kilka miesięcy temu rozpoczęliśmy współpracę z ciekawym i innowacyjnym start-upem – www.inijob.com – działającym w obszarze HR, budowania efektywnych relacji
Ile kosztują DOBRE szkolenia social media
Na temat tego jak niski jest próg wejścia do branży marketingu cyfrowego, a zwłaszcza do social media, napisano nie jedną książkę. W tym wpisie chciałbym się przyjrzeć jednemu ze zjawisk, które ów niski próg za sobą pociąga. Chodzi o szkolenia social media, ich jakość, dostępność oraz ceny. Niestety z przerażeniem
Case study: Lenor u Macedemian
Na profilu znanej influencerki i blogerki modowej (teraz również prezenterki TV) Macademian Girl pojawiła się seria trzech zdjęć promujących płyn do płukania tkanin Lenor. W branżowym (marketingowo-reklamowym) internecie wylano wiadro pomyj na tę współpracę i sposób w jaki została zrealizowana. Ożywili się niemal wszyscy „spece”, którzy chcą się załapać na
Influence marketing: dlaczego robisz to źle?
Influence marketing jest narzędziem, po które coraz częściej sięgamy, gdy naszym celem jest promocja marki. W świecie, który coraz mocniej zaczyna być zdominowanym przez technologie, a sztuczna inteligencja śmiało wkracza w marketing, działania z influencerami pokazują, że emocje i obecność drugiego człowieka jest równie ważna w sprzedaży, co zaawansowane algorytmy
Netflix z Black Mirror rozpoczynają nową erę reklamy i rozrywki
Wszystko za sprawą pierwszego pełnometrażowego filmu z serii Black Mirror, który zadebiutował 28 grudnia na platformie Netflix. Na czym polega owa przełomowość „Black Mirror: Bandersnatch”? Chodzi o interaktywność i możliwość aktywnego wpływu odbiorcy na to, jak zakończy się historia oraz losy głównego bohatera. Przy okazji Netflix pokazuje światu nowy sposób
Skuteczne pozyskiwanie leadów na Facebooku
Wartościowe leady pozyskane niskim kosztem? Któż z nas, marketerów, o nich nie marzy… Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, jak efektywnie zbierać je na Facebooku. Sprawdź case study agencji Social Tigers. Kilka miesięcy temu rozpoczęliśmy współpracę z ciekawym i innowacyjnym start-upem – www.inijob.com – działającym w obszarze HR, budowania efektywnych relacji