MARKETING

Social media w ścieżce zakupowej

Kiedyś było łatwiej. Marketerzy i specjaliści od reklamy mieli do wyboru kilka stacji telewizyjnych, gazet i rozgłośni radiowych. Mało formatów, mało tytułów. Potem przyszedł internet, a wraz z nim media społecznościowe, i wszystko się spieprzyło. Teraz trzeba kombinować na różne sposoby i znać te wszystkie „sociale”. Ścieżka zakupowa klienta i

Czytaj więcej »

Jak pisać dobre teksty: poradnik

Kto by pomyślał jeszcze 15 lat temu, że pisanie tekstów będzie tak popularną czynnością zawodową. Tak samo jak śpiewać każdy może (trochę lepiej lub trochę gorzej), tak samo każdy może pisać. Dlatego też wielu pracodawców oczekuje tego od swoich pracowników. Przez ostatnią dekadę powstała również niezliczona ilość serwisów i portali

Czytaj więcej »

Content: co zrobić aby był angażujący?

Czym jest dobry content w internecie? Według jakich kryteriów można podzielić treści w internecie? Tego dowiecie się z poniższej prezentacji, którą miałem przyjemność pokazać podczas Social Media Czwartków w Warszawie. Content marketing jest jednym z najmodniejszych obecnie pojęć w branży marketingowej. Jest to jednak dosyć sztuczne, ponieważ „reklamowanie się wartościową

Czytaj więcej »

Account manager i jego grzechy pierworodne

Account manager to bardzo popularne stanowisko w branży reklamowej. Według najprostszej definicji jego zadaniem jest kontakt z klientem i przekazywanie jego próśb, zleceń, uwag do odpowiednich działów w firmie, tudzież agencji reklamowej. Niby nic prostszego, ale ciągle dobry account jest bardzo pożądaną osobą na rynku pracy. Dlaczego? Bo większość z

Czytaj więcej »

5 cech dobrej strategii

Strategia to mocno obecnie nadużywane słowo w branży marketingowej i social media. Nijak się ma do tego czym jest w rzeczywistości, czyli kompleksowego planu działania ukierunkowanego na osiągnięcie konkretnych celów. Poniżej przedstawiam Wam 5 cech dobrej strategii. Oczywiście strategia firmy/biznesu to temat na kilka grubych książek, jednak w dzisiejszych czasach

Czytaj więcej »

Social media w ścieżce zakupowej

Kiedyś było łatwiej. Marketerzy i specjaliści od reklamy mieli do wyboru kilka stacji telewizyjnych, gazet i rozgłośni radiowych. Mało formatów, mało tytułów. Potem przyszedł internet, a wraz z nim media społecznościowe, i wszystko się spieprzyło. Teraz trzeba kombinować na różne sposoby i znać te wszystkie „sociale”. Ścieżka zakupowa klienta i

Czytaj więcej »

Jak pisać dobre teksty: poradnik

Kto by pomyślał jeszcze 15 lat temu, że pisanie tekstów będzie tak popularną czynnością zawodową. Tak samo jak śpiewać każdy może (trochę lepiej lub trochę gorzej), tak samo każdy może pisać. Dlatego też wielu pracodawców oczekuje tego od swoich pracowników. Przez ostatnią dekadę powstała również niezliczona ilość serwisów i portali

Czytaj więcej »

Content: co zrobić aby był angażujący?

Czym jest dobry content w internecie? Według jakich kryteriów można podzielić treści w internecie? Tego dowiecie się z poniższej prezentacji, którą miałem przyjemność pokazać podczas Social Media Czwartków w Warszawie. Content marketing jest jednym z najmodniejszych obecnie pojęć w branży marketingowej. Jest to jednak dosyć sztuczne, ponieważ „reklamowanie się wartościową

Czytaj więcej »

Account manager i jego grzechy pierworodne

Account manager to bardzo popularne stanowisko w branży reklamowej. Według najprostszej definicji jego zadaniem jest kontakt z klientem i przekazywanie jego próśb, zleceń, uwag do odpowiednich działów w firmie, tudzież agencji reklamowej. Niby nic prostszego, ale ciągle dobry account jest bardzo pożądaną osobą na rynku pracy. Dlaczego? Bo większość z

Czytaj więcej »

5 cech dobrej strategii

Strategia to mocno obecnie nadużywane słowo w branży marketingowej i social media. Nijak się ma do tego czym jest w rzeczywistości, czyli kompleksowego planu działania ukierunkowanego na osiągnięcie konkretnych celów. Poniżej przedstawiam Wam 5 cech dobrej strategii. Oczywiście strategia firmy/biznesu to temat na kilka grubych książek, jednak w dzisiejszych czasach

Czytaj więcej »