- Strona Główna
- Marketing
MARKETING

Co to jest touchpoint?
Touchpoint jest to miejsce bądź sytuacja, w której niedoszły lub obecny konsument styka się z daną marką przed, w trakcie lub po czynności zakupu. Tak brzmi najprostsza definicja tego pojęcia. Jednak za nią kryje się więcej ważnych faktów, które warto poznać. Zacznijmy od tego, że touchpointy tworzą tak zwaną ścieżkę

Wideo z Youtube’a nie zniszczy telewizji
Z Jackiem Gadzinowskim rozmawiałem o jego doświadczeniach związanych z tworzeniem wideo na Youtubie, gwiazdach nowych mediów oraz micie, że wideo w internecie zabije telewizję. AR: Zacznę po hejtersku, czyli co odpowiesz ludziom, którzy mówią: „ten Gadzinowski to 100 tys. subskrybentów zrobił, bo z młodymi youtuberami zaczął nagrywać”? Jacek Gadzinowski: Ja

Rynek reklamy online w Polsce rośnie
Rynek reklamy internetowej w Polsce ciągle rośnie, bijąc nowe rekordy. Według optymistycznych prognoz na koniec tego roku może osiągnąć nawet 3 miliardy złotych. Co o kierunkach rozwoju sądzą specjaliści? Według różnych wyliczeń reklama internetowa to od 25 do 33 proc. całego tortu reklamowego. Oczywiście główną jego część ciągle stanowi reklama

Marketing z brodą
Broda staje się istotnym elementem wielu kampanii marketingowych. Wydaje się, że maszynki do golenia z 7 ostrzami i paskiem nawilżającym są w odwrocie. Z czego to wynika? W społeczeństwach zmieniają się mody, zachowania, przyzwyczajenia. Za tym musi podążać również marketing. Nagle okazało się, że to posiadanie brody jest oznaką męskości,

Reklama bez bólu
Na temat reklam, dystrybucji oraz sezonowości kampanii dla leków OTC rozmawiałem z Dominikiem Muszyńskim, marketing managerem USP Zdrowie. Przeczytajcie i zobaczcie ile procent budżetu rocznego wydają leki przeciwbólowe na jesieni oraz w zimie. AR: Jakie są podstawowe zasady, których trzeba się trzymać, reklamując produkty farmaceutyczne? DM: Przede wszystkim musimy pamiętać,

Co to jest touchpoint?
Touchpoint jest to miejsce bądź sytuacja, w której niedoszły lub obecny konsument styka się z daną marką przed, w trakcie lub po czynności zakupu. Tak brzmi najprostsza definicja tego pojęcia. Jednak za nią kryje się więcej ważnych faktów, które warto poznać. Zacznijmy od tego, że touchpointy tworzą tak zwaną ścieżkę

Wideo z Youtube’a nie zniszczy telewizji
Z Jackiem Gadzinowskim rozmawiałem o jego doświadczeniach związanych z tworzeniem wideo na Youtubie, gwiazdach nowych mediów oraz micie, że wideo w internecie zabije telewizję. AR: Zacznę po hejtersku, czyli co odpowiesz ludziom, którzy mówią: „ten Gadzinowski to 100 tys. subskrybentów zrobił, bo z młodymi youtuberami zaczął nagrywać”? Jacek Gadzinowski: Ja

Rynek reklamy online w Polsce rośnie
Rynek reklamy internetowej w Polsce ciągle rośnie, bijąc nowe rekordy. Według optymistycznych prognoz na koniec tego roku może osiągnąć nawet 3 miliardy złotych. Co o kierunkach rozwoju sądzą specjaliści? Według różnych wyliczeń reklama internetowa to od 25 do 33 proc. całego tortu reklamowego. Oczywiście główną jego część ciągle stanowi reklama

Marketing z brodą
Broda staje się istotnym elementem wielu kampanii marketingowych. Wydaje się, że maszynki do golenia z 7 ostrzami i paskiem nawilżającym są w odwrocie. Z czego to wynika? W społeczeństwach zmieniają się mody, zachowania, przyzwyczajenia. Za tym musi podążać również marketing. Nagle okazało się, że to posiadanie brody jest oznaką męskości,

Reklama bez bólu
Na temat reklam, dystrybucji oraz sezonowości kampanii dla leków OTC rozmawiałem z Dominikiem Muszyńskim, marketing managerem USP Zdrowie. Przeczytajcie i zobaczcie ile procent budżetu rocznego wydają leki przeciwbólowe na jesieni oraz w zimie. AR: Jakie są podstawowe zasady, których trzeba się trzymać, reklamując produkty farmaceutyczne? DM: Przede wszystkim musimy pamiętać,