MARKETING

Obsługa klienta w social media

Jeśli decydujemy się na obecność w mediach społecznościowych to musimy być gotowi na to, że klienci będą wykorzystywać nasze profile społecznościowe do kontaktu z nami. Odpowiednia obsługa takich osób, jest równie ważna co zamieszczane przez nas treści. Niestety mam złą wiadomość – prowadząc profil na Facebooku lub Twitterze nie unikniemy

Czytaj więcej »

Content marketing case study: Sotrender

Sotrendera polskiej branży interaktywnej nie trzeba przedstawiać. To z kolei jest dowodem na to, że zapoczątkowane przez ten startup w 2011 roku działania promocyjne  przynoszą zamierzone efekty. Jakie działania w zakresie content marketingu stoją u podstaw sukcesu Sotrendera? O tym przeczytacie w poniższym case study. Grupa docelowa Sotrendera to osoby

Czytaj więcej »

Reklama natywna i jej grzechy

Reklama natywna jest największym Graalem branży marketingowej i reklamowej. Wszyscy o niej mówią, oferują ją wydawcy, ale nikt nie potrafi jej zrobić poprawnie. Zwłaszcza w Polsce. Jak powinien wyglądać native advertising? Powiedzmy to wprost – klienci i agencje za reklamę natywną uważają standardowy artykuł sponsorowany, który nie jest podpisany jako

Czytaj więcej »

Agencja reklamowa i towarzyska: podobieństwa i różnice

Poniższe zestawienie należy potraktować z przymrużeniem oka. Ma na celu wywołanie uśmiechu na Waszych twarzach, a nie nagonki na agencje reklamowe. Chociaż niektóre porównania są niebezpiecznie blisko rzeczywistości… Zestawienie zacznijmy od relacji na linii agencja – klient. 1. w agencji towarzyskiej klient płaci od razu, w reklamowej po paru miesiącach

Czytaj więcej »

Marketer to gówniany zawód

Tytuł Cię zaciekawił? Zanim zostawisz komentarz broniący tej profesji przeczytaj cały felieton. Być może się powstrzymasz i pójdziesz płakać gdzieś w kąt swojej sypialni. Marketer i specjalista od mediów społecznościowych to zawody, które mają najmniejszy próg wejścia. Człowiek z ulicy po 3 miesięcznym stażu i odrobinie chęci do samokształcenia się

Czytaj więcej »

Obsługa klienta w social media

Jeśli decydujemy się na obecność w mediach społecznościowych to musimy być gotowi na to, że klienci będą wykorzystywać nasze profile społecznościowe do kontaktu z nami. Odpowiednia obsługa takich osób, jest równie ważna co zamieszczane przez nas treści. Niestety mam złą wiadomość – prowadząc profil na Facebooku lub Twitterze nie unikniemy

Czytaj więcej »

Content marketing case study: Sotrender

Sotrendera polskiej branży interaktywnej nie trzeba przedstawiać. To z kolei jest dowodem na to, że zapoczątkowane przez ten startup w 2011 roku działania promocyjne  przynoszą zamierzone efekty. Jakie działania w zakresie content marketingu stoją u podstaw sukcesu Sotrendera? O tym przeczytacie w poniższym case study. Grupa docelowa Sotrendera to osoby

Czytaj więcej »

Reklama natywna i jej grzechy

Reklama natywna jest największym Graalem branży marketingowej i reklamowej. Wszyscy o niej mówią, oferują ją wydawcy, ale nikt nie potrafi jej zrobić poprawnie. Zwłaszcza w Polsce. Jak powinien wyglądać native advertising? Powiedzmy to wprost – klienci i agencje za reklamę natywną uważają standardowy artykuł sponsorowany, który nie jest podpisany jako

Czytaj więcej »

Agencja reklamowa i towarzyska: podobieństwa i różnice

Poniższe zestawienie należy potraktować z przymrużeniem oka. Ma na celu wywołanie uśmiechu na Waszych twarzach, a nie nagonki na agencje reklamowe. Chociaż niektóre porównania są niebezpiecznie blisko rzeczywistości… Zestawienie zacznijmy od relacji na linii agencja – klient. 1. w agencji towarzyskiej klient płaci od razu, w reklamowej po paru miesiącach

Czytaj więcej »

Marketer to gówniany zawód

Tytuł Cię zaciekawił? Zanim zostawisz komentarz broniący tej profesji przeczytaj cały felieton. Być może się powstrzymasz i pójdziesz płakać gdzieś w kąt swojej sypialni. Marketer i specjalista od mediów społecznościowych to zawody, które mają najmniejszy próg wejścia. Człowiek z ulicy po 3 miesięcznym stażu i odrobinie chęci do samokształcenia się

Czytaj więcej »