Skip to content
  • Aktualności
  • Social media
  • Marketing
  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie
Menu
  • Aktualności
  • Social media
  • Marketing
  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie
  • Aktualności
        • NAJNOWSZE WPISY

          Aktualności Social Media

          Social Dilemma: czy warto obejrzeć nowy dokument Netflixa?

          Aktualności Social Media

          KFC i niespodziewana zmiana zdjęcia profilowego na Facebooku

          Aktualności

          Goldenline: reaktywacja polskiego serwisu

  • Social media
        • NAJNOWSZE WPISY

          Social Media

          Jak zmieniły się media społecznościowe w ciągu dekady?

          Social Media

          Social media: czym są i dlaczego z nich korzystamy

          Social Media

          Trendy social media 2021

  • Marketing
        • NAJNOWSZE WPISY

          Marketing

          5 rzeczy, które musisz sprawdzić przed uruchomieniem kampanii reklamowej

          Marketing

          Era śmieciowego contentu w social media

          Marketing

          Social media i komunikacja online w hotelarstwie – webinar

  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie
  • Strona Główna
  • Marketing

MARKETING

Co to jest touchpoint?

Touchpoint jest to miejsce bądź sytuacja, w której niedoszły lub obecny konsument styka się z daną marką przed, w trakcie lub po czynności zakupu. Tak brzmi najprostsza definicja tego pojęcia. Jednak za nią kryje się więcej ważnych faktów, które warto poznać. Zacznijmy od tego, że touchpointy tworzą tak zwaną ścieżkę

Czytaj więcej »

Wideo z Youtube’a nie zniszczy telewizji

Z Jackiem Gadzinowskim rozmawiałem o jego doświadczeniach związanych z tworzeniem wideo na Youtubie, gwiazdach nowych mediów oraz micie, że wideo w internecie zabije telewizję. AR: Zacznę po hejtersku, czyli co odpowiesz ludziom, którzy mówią: „ten Gadzinowski to 100 tys. subskrybentów zrobił, bo z młodymi youtuberami zaczął nagrywać”? Jacek Gadzinowski: Ja

Czytaj więcej »

Rynek reklamy online w Polsce rośnie

Rynek reklamy internetowej w Polsce ciągle rośnie, bijąc nowe rekordy. Według optymistycznych prognoz na koniec tego roku może osiągnąć nawet 3 miliardy złotych. Co o kierunkach rozwoju sądzą specjaliści? Według różnych wyliczeń reklama internetowa to od 25 do 33 proc. całego tortu reklamowego.  Oczywiście główną jego część ciągle stanowi reklama

Czytaj więcej »

Marketing z brodą

Broda staje się istotnym elementem wielu kampanii marketingowych. Wydaje się, że maszynki do golenia z 7 ostrzami i paskiem nawilżającym są w odwrocie. Z czego to wynika? W społeczeństwach zmieniają się mody, zachowania, przyzwyczajenia. Za tym musi podążać również marketing. Nagle okazało się, że to posiadanie brody jest oznaką męskości,

Czytaj więcej »

Reklama bez bólu

Na temat reklam, dystrybucji oraz sezonowości kampanii dla leków OTC rozmawiałem z Dominikiem Muszyńskim, marketing managerem USP Zdrowie. Przeczytajcie i zobaczcie ile procent budżetu rocznego wydają leki przeciwbólowe na jesieni oraz w zimie. AR: Jakie są podstawowe zasady, których trzeba się trzymać, reklamując produkty farmaceutyczne? DM: Przede wszystkim musimy pamiętać,

Czytaj więcej »
« Wstecz Strona1 … Strona3 Strona4 Strona5 Dalej »

Co to jest touchpoint?

Touchpoint jest to miejsce bądź sytuacja, w której niedoszły lub obecny konsument styka się z daną marką przed, w trakcie lub po czynności zakupu. Tak brzmi najprostsza definicja tego pojęcia. Jednak za nią kryje się więcej ważnych faktów, które warto poznać. Zacznijmy od tego, że touchpointy tworzą tak zwaną ścieżkę

Czytaj więcej »

Wideo z Youtube’a nie zniszczy telewizji

Z Jackiem Gadzinowskim rozmawiałem o jego doświadczeniach związanych z tworzeniem wideo na Youtubie, gwiazdach nowych mediów oraz micie, że wideo w internecie zabije telewizję. AR: Zacznę po hejtersku, czyli co odpowiesz ludziom, którzy mówią: „ten Gadzinowski to 100 tys. subskrybentów zrobił, bo z młodymi youtuberami zaczął nagrywać”? Jacek Gadzinowski: Ja

Czytaj więcej »

Rynek reklamy online w Polsce rośnie

Rynek reklamy internetowej w Polsce ciągle rośnie, bijąc nowe rekordy. Według optymistycznych prognoz na koniec tego roku może osiągnąć nawet 3 miliardy złotych. Co o kierunkach rozwoju sądzą specjaliści? Według różnych wyliczeń reklama internetowa to od 25 do 33 proc. całego tortu reklamowego.  Oczywiście główną jego część ciągle stanowi reklama

Czytaj więcej »

Marketing z brodą

Broda staje się istotnym elementem wielu kampanii marketingowych. Wydaje się, że maszynki do golenia z 7 ostrzami i paskiem nawilżającym są w odwrocie. Z czego to wynika? W społeczeństwach zmieniają się mody, zachowania, przyzwyczajenia. Za tym musi podążać również marketing. Nagle okazało się, że to posiadanie brody jest oznaką męskości,

Czytaj więcej »

Reklama bez bólu

Na temat reklam, dystrybucji oraz sezonowości kampanii dla leków OTC rozmawiałem z Dominikiem Muszyńskim, marketing managerem USP Zdrowie. Przeczytajcie i zobaczcie ile procent budżetu rocznego wydają leki przeciwbólowe na jesieni oraz w zimie. AR: Jakie są podstawowe zasady, których trzeba się trzymać, reklamując produkty farmaceutyczne? DM: Przede wszystkim musimy pamiętać,

Czytaj więcej »
« Wstecz Strona1 … Strona3 Strona4 Strona5 Dalej »

Blog o marketingu, reklamie, mediach i trendach. Zapraszam do kontaktu.

Envelope Facebook-f Twitter Linkedin-in Instagram

O MNIE

36297895_2114713721891794_5127072511875350528_n
Pracę z mediami społecznościowymi rozpocząłem w 2010 roku w agencji Ogilvy Interactive. Kolejne doświadczenie zdobywałem jako dyr. ds. mediów internetowych w magazynie branżowym Brief oraz product manager w Grupie Onet-RAS oraz social media manager w Edipresse Polska.  Czytaj więcej >

STRONY

  • Aktualności
  • Social Media
  • Marketing
  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie
Menu
  • Aktualności
  • Social Media
  • Marketing
  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie