Skip to content
  • Aktualności
  • Social media
  • Marketing
  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie
Menu
  • Aktualności
  • Social media
  • Marketing
  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie
  • Aktualności
        • NAJNOWSZE WPISY

          Aktualności

          Jak osiągnąć sukces w biznesie? I co mają z tym wspólnego superbohaterowie?

          Aktualności Social Media

          Czy Instagram sam się wykończy?

          Aktualności Technologia

          Czym jest metaverse? Wielką ściemą? Mokrym snem Zuckerberga czy może przyszłością?

  • Social media
        • NAJNOWSZE WPISY

          Social Media

          W trybach chaosu, czyli książka przez którą czuję wstyd

          Social Media

          BeReal: chwilowy wystrzał czy trend na lata?

          Aktualności Social Media

          Czy Instagram sam się wykończy?

  • Marketing
        • NAJNOWSZE WPISY

          Marketing Social Media

          Social media marketing – jak robić go dobrze?

          Marketing

          Oblicze content marketingu w 2022 roku – łatwo i tanio już było

          Marketing

          Nie używaj tych KPI w social media!

  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie
  • Strona Główna
  • Marketing

MARKETING

content marketing

Content marketing: to musisz o nim wiedzieć

Co to jest content marketing? Czy jest skuteczny? Pytań jest wiele, a odpowiedzi wcale nie są jednoznaczne. Co ekspert, to inne podejście do tematu marketingu treści, więc łatwo się w tym wszystkim pogubić. Poniżej spisałem dla Ciebie najważniejsze rzeczy, na które warto zwrócić uwagę i o nich pamiętać. Przede wszystkim

Czytaj więcej »

Skuteczne pozyskiwanie leadów na Facebooku

Wartościowe leady pozyskane niskim kosztem? Któż z nas, marketerów, o nich nie marzy… Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, jak efektywnie zbierać je na Facebooku. Sprawdź case study agencji Social Tigers.    Kilka miesięcy temu rozpoczęliśmy współpracę z ciekawym i innowacyjnym start-upem – www.inijob.com – działającym w obszarze HR, budowania efektywnych relacji

Czytaj więcej »

4 błędy, które marketerzy popełnią w 2018 roku

Nowy rok 2018 zapowiada się dla branży reklamowej i mediowej bardzo ciekawie. Zmiany i wyzwania, które przed nami staną, będą wymuszały ponowne przemyślenie strategii i być może wejście w bardzo niestandardowe działania czy kanały. Jak w tym wszystkim odnajdzie się marketer? Na pewno nie uniknie błędów, za które ciężko będzie

Czytaj więcej »

Jak stworzyć viral content?

Viral to bardzo modne pojęcie w branży marketingowej, reklamowej i mediowej. Jest złotym Graalem niemal każdego pracownika agencji reklamowej czy brand managera. Jak zatem stworzyć viralową treść? Idealny viral powinien być dobrze nagranym wideo nawiązującym do bieżących wydarzeń, które niosą za sobą olbrzymi ładunek emocjonalny. Oczywiście „idealny viral” to rzadkość,

Czytaj więcej »
skróty w branzy marketingowej

Co oznacza skrót CTA, PPG, ARPU i inne? Poradnik

Skróty takie jak CPC, ROPO czy UU na stałe weszły do języka branży marketingowej i reklamowej. Poniżej przedstawiam zestawienie najpopularniejszych (i nie tylko) skrótów, które powinien znać każdy branżowiec.   Większość z poniższych skrótów jest w użyciu od przynajmniej kilku lat, niektóre narodziły się nawet dwie dekady temu. Jednak rynek

Czytaj więcej »
« Wstecz Strona1 Strona2 Strona3 Strona4 Strona5 Dalej »
content marketing

Content marketing: to musisz o nim wiedzieć

Co to jest content marketing? Czy jest skuteczny? Pytań jest wiele, a odpowiedzi wcale nie są jednoznaczne. Co ekspert, to inne podejście do tematu marketingu treści, więc łatwo się w tym wszystkim pogubić. Poniżej spisałem dla Ciebie najważniejsze rzeczy, na które warto zwrócić uwagę i o nich pamiętać. Przede wszystkim

Czytaj więcej »

Skuteczne pozyskiwanie leadów na Facebooku

Wartościowe leady pozyskane niskim kosztem? Któż z nas, marketerów, o nich nie marzy… Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, jak efektywnie zbierać je na Facebooku. Sprawdź case study agencji Social Tigers.    Kilka miesięcy temu rozpoczęliśmy współpracę z ciekawym i innowacyjnym start-upem – www.inijob.com – działającym w obszarze HR, budowania efektywnych relacji

Czytaj więcej »

4 błędy, które marketerzy popełnią w 2018 roku

Nowy rok 2018 zapowiada się dla branży reklamowej i mediowej bardzo ciekawie. Zmiany i wyzwania, które przed nami staną, będą wymuszały ponowne przemyślenie strategii i być może wejście w bardzo niestandardowe działania czy kanały. Jak w tym wszystkim odnajdzie się marketer? Na pewno nie uniknie błędów, za które ciężko będzie

Czytaj więcej »

Jak stworzyć viral content?

Viral to bardzo modne pojęcie w branży marketingowej, reklamowej i mediowej. Jest złotym Graalem niemal każdego pracownika agencji reklamowej czy brand managera. Jak zatem stworzyć viralową treść? Idealny viral powinien być dobrze nagranym wideo nawiązującym do bieżących wydarzeń, które niosą za sobą olbrzymi ładunek emocjonalny. Oczywiście „idealny viral” to rzadkość,

Czytaj więcej »
skróty w branzy marketingowej

Co oznacza skrót CTA, PPG, ARPU i inne? Poradnik

Skróty takie jak CPC, ROPO czy UU na stałe weszły do języka branży marketingowej i reklamowej. Poniżej przedstawiam zestawienie najpopularniejszych (i nie tylko) skrótów, które powinien znać każdy branżowiec.   Większość z poniższych skrótów jest w użyciu od przynajmniej kilku lat, niektóre narodziły się nawet dwie dekady temu. Jednak rynek

Czytaj więcej »
« Wstecz Strona1 Strona2 Strona3 Strona4 Strona5 Dalej »

Blog o marketingu, reklamie, mediach i trendach. Zapraszam do kontaktu.

Envelope Facebook-f Twitter Linkedin-in Instagram

O MNIE

36297895_2114713721891794_5127072511875350528_n
Pracę z mediami społecznościowymi rozpocząłem w 2010 roku w agencji Ogilvy Interactive. Kolejne doświadczenie zdobywałem jako dyr. ds. mediów internetowych w magazynie branżowym Brief oraz product manager w Grupie Onet-RAS oraz social media manager w Edipresse Polska.  Czytaj więcej >

STRONY

  • Aktualności
  • Social Media
  • Marketing
  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie
Menu
  • Aktualności
  • Social Media
  • Marketing
  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie