MARKETING

content marketing 2022

Oblicze content marketingu w 2022 roku – łatwo i tanio już było

„Koniec roku i humor popsuty…”. Z pewnością niedługo stwierdzi tak znaczna część content marketerów. Dane, raporty, analizy i wszelkie próby wywróżenia przyszłości sektora marketingowego nie pozostawiają złudzeń – łatwo i tanio już było. Jak zatem prowadzić skuteczne działania w content marketingu w 2022 roku? Uwaga: konsument wymaga! Konsumenci stają się

Czytaj więcej »

Nie używaj tych KPI w social media!

KPI w social media to temat na długie opracowanie. Mamy ich bardzo szeroki wachlarz. Od liczby obserwujących, przez wskaźniki zaangażowania, a skończywszy na konwersjach i sprzedaży. Dziś skupię się na jednym, najmniej oczywistym i w wielu przypadkach niemożliwym do policzenia. Chodzi o czas. Przy okazji ten KPI tak na dobrą

Czytaj więcej »

Era śmieciowego contentu w social media

Z przerażeniem obserwuje to co się dzieje w branży reklamowej w Polsce i na świecie. Ostatnie miesiące dobitnie pokazują, że ta branża niebezpiecznie zbliżyła się do krawędzi szamba i coraz łaskawszym okiem patrzy co w nim pływa. Gdzieś w pogoni za wyświetleniami, zasięgami i innymi, policzalnymi KPI zapominamy o korzeniach

Czytaj więcej »
social media hotele

Social media i komunikacja online w hotelarstwie – webinar

W ramach odmrażania gospodarki od 4 maja swoją działalność mogą wznowić hotele i usługi noclegowe. Więcej szczegółów na ten temat poznasz klikając w link. Jednocześnie rozpoczyna się sezon wypoczynkowy, który zdecydowanie bardziej będzie się różnił od tych z poprzednich lat. Jak zatem należy komunikować się w internecie i social media?

Czytaj więcej »
content marketing 2022

Oblicze content marketingu w 2022 roku – łatwo i tanio już było

„Koniec roku i humor popsuty…”. Z pewnością niedługo stwierdzi tak znaczna część content marketerów. Dane, raporty, analizy i wszelkie próby wywróżenia przyszłości sektora marketingowego nie pozostawiają złudzeń – łatwo i tanio już było. Jak zatem prowadzić skuteczne działania w content marketingu w 2022 roku? Uwaga: konsument wymaga! Konsumenci stają się

Czytaj więcej »

Nie używaj tych KPI w social media!

KPI w social media to temat na długie opracowanie. Mamy ich bardzo szeroki wachlarz. Od liczby obserwujących, przez wskaźniki zaangażowania, a skończywszy na konwersjach i sprzedaży. Dziś skupię się na jednym, najmniej oczywistym i w wielu przypadkach niemożliwym do policzenia. Chodzi o czas. Przy okazji ten KPI tak na dobrą

Czytaj więcej »

Era śmieciowego contentu w social media

Z przerażeniem obserwuje to co się dzieje w branży reklamowej w Polsce i na świecie. Ostatnie miesiące dobitnie pokazują, że ta branża niebezpiecznie zbliżyła się do krawędzi szamba i coraz łaskawszym okiem patrzy co w nim pływa. Gdzieś w pogoni za wyświetleniami, zasięgami i innymi, policzalnymi KPI zapominamy o korzeniach

Czytaj więcej »
social media hotele

Social media i komunikacja online w hotelarstwie – webinar

W ramach odmrażania gospodarki od 4 maja swoją działalność mogą wznowić hotele i usługi noclegowe. Więcej szczegółów na ten temat poznasz klikając w link. Jednocześnie rozpoczyna się sezon wypoczynkowy, który zdecydowanie bardziej będzie się różnił od tych z poprzednich lat. Jak zatem należy komunikować się w internecie i social media?

Czytaj więcej »