- Strona Główna
- Marketing
MARKETING
Content marketing: to musisz o nim wiedzieć
Co to jest content marketing? Czy jest skuteczny? Pytań jest wiele, a odpowiedzi wcale nie są jednoznaczne. Co ekspert, to inne podejście do tematu marketingu treści, więc łatwo się w tym wszystkim pogubić. Poniżej spisałem dla Ciebie najważniejsze rzeczy, na które warto zwrócić uwagę i o nich pamiętać. Przede wszystkim
Skuteczne pozyskiwanie leadów na Facebooku
Wartościowe leady pozyskane niskim kosztem? Któż z nas, marketerów, o nich nie marzy… Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, jak efektywnie zbierać je na Facebooku. Sprawdź case study agencji Social Tigers. Kilka miesięcy temu rozpoczęliśmy współpracę z ciekawym i innowacyjnym start-upem – www.inijob.com – działającym w obszarze HR, budowania efektywnych relacji
4 błędy, które marketerzy popełnią w 2018 roku
Nowy rok 2018 zapowiada się dla branży reklamowej i mediowej bardzo ciekawie. Zmiany i wyzwania, które przed nami staną, będą wymuszały ponowne przemyślenie strategii i być może wejście w bardzo niestandardowe działania czy kanały. Jak w tym wszystkim odnajdzie się marketer? Na pewno nie uniknie błędów, za które ciężko będzie
Jak stworzyć viral content?
Viral to bardzo modne pojęcie w branży marketingowej, reklamowej i mediowej. Jest złotym Graalem niemal każdego pracownika agencji reklamowej czy brand managera. Jak zatem stworzyć viralową treść? Idealny viral powinien być dobrze nagranym wideo nawiązującym do bieżących wydarzeń, które niosą za sobą olbrzymi ładunek emocjonalny. Oczywiście „idealny viral” to rzadkość,
Co oznacza skrót CTA, PPG, ARPU i inne? Poradnik
Skróty takie jak CPC, ROPO czy UU na stałe weszły do języka branży marketingowej i reklamowej. Poniżej przedstawiam zestawienie najpopularniejszych (i nie tylko) skrótów, które powinien znać każdy branżowiec. Większość z poniższych skrótów jest w użyciu od przynajmniej kilku lat, niektóre narodziły się nawet dwie dekady temu. Jednak rynek
Content marketing: to musisz o nim wiedzieć
Co to jest content marketing? Czy jest skuteczny? Pytań jest wiele, a odpowiedzi wcale nie są jednoznaczne. Co ekspert, to inne podejście do tematu marketingu treści, więc łatwo się w tym wszystkim pogubić. Poniżej spisałem dla Ciebie najważniejsze rzeczy, na które warto zwrócić uwagę i o nich pamiętać. Przede wszystkim
Skuteczne pozyskiwanie leadów na Facebooku
Wartościowe leady pozyskane niskim kosztem? Któż z nas, marketerów, o nich nie marzy… Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, jak efektywnie zbierać je na Facebooku. Sprawdź case study agencji Social Tigers. Kilka miesięcy temu rozpoczęliśmy współpracę z ciekawym i innowacyjnym start-upem – www.inijob.com – działającym w obszarze HR, budowania efektywnych relacji
4 błędy, które marketerzy popełnią w 2018 roku
Nowy rok 2018 zapowiada się dla branży reklamowej i mediowej bardzo ciekawie. Zmiany i wyzwania, które przed nami staną, będą wymuszały ponowne przemyślenie strategii i być może wejście w bardzo niestandardowe działania czy kanały. Jak w tym wszystkim odnajdzie się marketer? Na pewno nie uniknie błędów, za które ciężko będzie
Jak stworzyć viral content?
Viral to bardzo modne pojęcie w branży marketingowej, reklamowej i mediowej. Jest złotym Graalem niemal każdego pracownika agencji reklamowej czy brand managera. Jak zatem stworzyć viralową treść? Idealny viral powinien być dobrze nagranym wideo nawiązującym do bieżących wydarzeń, które niosą za sobą olbrzymi ładunek emocjonalny. Oczywiście „idealny viral” to rzadkość,
Co oznacza skrót CTA, PPG, ARPU i inne? Poradnik
Skróty takie jak CPC, ROPO czy UU na stałe weszły do języka branży marketingowej i reklamowej. Poniżej przedstawiam zestawienie najpopularniejszych (i nie tylko) skrótów, które powinien znać każdy branżowiec. Większość z poniższych skrótów jest w użyciu od przynajmniej kilku lat, niektóre narodziły się nawet dwie dekady temu. Jednak rynek