- Strona Główna
- Marketing
MARKETING

Influence marketing: dlaczego robisz to źle?
Influence marketing jest narzędziem, po które coraz częściej sięgamy, gdy naszym celem jest promocja marki. W świecie, który coraz mocniej zaczyna być zdominowanym przez technologie, a sztuczna inteligencja śmiało wkracza w marketing, działania z influencerami pokazują, że emocje i obecność drugiego człowieka jest równie ważna w sprzedaży, co zaawansowane algorytmy

Netflix z Black Mirror rozpoczynają nową erę reklamy i rozrywki
Wszystko za sprawą pierwszego pełnometrażowego filmu z serii Black Mirror, który zadebiutował 28 grudnia na platformie Netflix. Na czym polega owa przełomowość „Black Mirror: Bandersnatch”? Chodzi o interaktywność i możliwość aktywnego wpływu odbiorcy na to, jak zakończy się historia oraz losy głównego bohatera. Przy okazji Netflix pokazuje światu nowy sposób

Content marketing: to musisz o nim wiedzieć
Co to jest content marketing? Czy jest skuteczny? Pytań jest wiele, a odpowiedzi wcale nie są jednoznaczne. Co ekspert, to inne podejście do tematu marketingu treści, więc łatwo się w tym wszystkim pogubić. Poniżej spisałem dla Ciebie najważniejsze rzeczy, na które warto zwrócić uwagę i o nich pamiętać. Przede

Skuteczne pozyskiwanie leadów na Facebooku
Wartościowe leady pozyskane niskim kosztem? Któż z nas, marketerów, o nich nie marzy… Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, jak efektywnie zbierać je na Facebooku. Sprawdź case study agencji Social Tigers. Kilka miesięcy temu rozpoczęliśmy współpracę z ciekawym i innowacyjnym start-upem – www.inijob.com – działającym w obszarze HR, budowania efektywnych relacji

4 błędy, które marketerzy popełnią w 2018 roku
Nowy rok 2018 zapowiada się dla branży reklamowej i mediowej bardzo ciekawie. Zmiany i wyzwania, które przed nami staną, będą wymuszały ponowne przemyślenie strategii i być może wejście w bardzo niestandardowe działania czy kanały. Jak w tym wszystkim odnajdzie się marketer? Na pewno nie uniknie błędów, za które ciężko będzie

Influence marketing: dlaczego robisz to źle?
Influence marketing jest narzędziem, po które coraz częściej sięgamy, gdy naszym celem jest promocja marki. W świecie, który coraz mocniej zaczyna być zdominowanym przez technologie, a sztuczna inteligencja śmiało wkracza w marketing, działania z influencerami pokazują, że emocje i obecność drugiego człowieka jest równie ważna w sprzedaży, co zaawansowane algorytmy

Netflix z Black Mirror rozpoczynają nową erę reklamy i rozrywki
Wszystko za sprawą pierwszego pełnometrażowego filmu z serii Black Mirror, który zadebiutował 28 grudnia na platformie Netflix. Na czym polega owa przełomowość „Black Mirror: Bandersnatch”? Chodzi o interaktywność i możliwość aktywnego wpływu odbiorcy na to, jak zakończy się historia oraz losy głównego bohatera. Przy okazji Netflix pokazuje światu nowy sposób

Content marketing: to musisz o nim wiedzieć
Co to jest content marketing? Czy jest skuteczny? Pytań jest wiele, a odpowiedzi wcale nie są jednoznaczne. Co ekspert, to inne podejście do tematu marketingu treści, więc łatwo się w tym wszystkim pogubić. Poniżej spisałem dla Ciebie najważniejsze rzeczy, na które warto zwrócić uwagę i o nich pamiętać. Przede

Skuteczne pozyskiwanie leadów na Facebooku
Wartościowe leady pozyskane niskim kosztem? Któż z nas, marketerów, o nich nie marzy… Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, jak efektywnie zbierać je na Facebooku. Sprawdź case study agencji Social Tigers. Kilka miesięcy temu rozpoczęliśmy współpracę z ciekawym i innowacyjnym start-upem – www.inijob.com – działającym w obszarze HR, budowania efektywnych relacji

4 błędy, które marketerzy popełnią w 2018 roku
Nowy rok 2018 zapowiada się dla branży reklamowej i mediowej bardzo ciekawie. Zmiany i wyzwania, które przed nami staną, będą wymuszały ponowne przemyślenie strategii i być może wejście w bardzo niestandardowe działania czy kanały. Jak w tym wszystkim odnajdzie się marketer? Na pewno nie uniknie błędów, za które ciężko będzie