MARKETING

Jak stworzyć viral content?

Viral to bardzo modne pojęcie w branży marketingowej, reklamowej i mediowej. Jest złotym Graalem niemal każdego pracownika agencji reklamowej czy brand managera. Jak zatem stworzyć viralową treść? Idealny viral powinien być dobrze nagranym wideo nawiązującym do bieżących wydarzeń, które niosą za sobą olbrzymi ładunek emocjonalny. Oczywiście „idealny viral” to rzadkość,

Czytaj więcej »
skróty w branzy marketingowej

Co oznacza skrót CTA, PPG, ARPU i inne? Poradnik

Skróty takie jak CPC, ROPO czy UU na stałe weszły do języka branży marketingowej i reklamowej. Poniżej przedstawiam zestawienie najpopularniejszych (i nie tylko) skrótów, które powinien znać każdy branżowiec.   Większość z poniższych skrótów jest w użyciu od przynajmniej kilku lat, niektóre narodziły się nawet dwie dekady temu. Jednak rynek

Czytaj więcej »

Social media w ścieżce zakupowej

Kiedyś było łatwiej. Marketerzy i specjaliści od reklamy mieli do wyboru kilka stacji telewizyjnych, gazet i rozgłośni radiowych. Mało formatów, mało tytułów. Potem przyszedł internet, a wraz z nim media społecznościowe, i wszystko się spieprzyło. Teraz trzeba kombinować na różne sposoby i znać te wszystkie „sociale”. Ścieżka zakupowa klienta i

Czytaj więcej »

Jak pisać dobre teksty: poradnik

Kto by pomyślał jeszcze 15 lat temu, że pisanie tekstów będzie tak popularną czynnością zawodową. Tak samo jak śpiewać każdy może (trochę lepiej lub trochę gorzej), tak samo każdy może pisać. Dlatego też wielu pracodawców oczekuje tego od swoich pracowników. Przez ostatnią dekadę powstała również niezliczona ilość serwisów i portali

Czytaj więcej »

Content: co zrobić aby był angażujący?

Czym jest dobry content w internecie? Według jakich kryteriów można podzielić treści w internecie? Tego dowiecie się z poniższej prezentacji, którą miałem przyjemność pokazać podczas Social Media Czwartków w Warszawie. Content marketing jest jednym z najmodniejszych obecnie pojęć w branży marketingowej. Jest to jednak dosyć sztuczne, ponieważ „reklamowanie się wartościową

Czytaj więcej »

Jak stworzyć viral content?

Viral to bardzo modne pojęcie w branży marketingowej, reklamowej i mediowej. Jest złotym Graalem niemal każdego pracownika agencji reklamowej czy brand managera. Jak zatem stworzyć viralową treść? Idealny viral powinien być dobrze nagranym wideo nawiązującym do bieżących wydarzeń, które niosą za sobą olbrzymi ładunek emocjonalny. Oczywiście „idealny viral” to rzadkość,

Czytaj więcej »
skróty w branzy marketingowej

Co oznacza skrót CTA, PPG, ARPU i inne? Poradnik

Skróty takie jak CPC, ROPO czy UU na stałe weszły do języka branży marketingowej i reklamowej. Poniżej przedstawiam zestawienie najpopularniejszych (i nie tylko) skrótów, które powinien znać każdy branżowiec.   Większość z poniższych skrótów jest w użyciu od przynajmniej kilku lat, niektóre narodziły się nawet dwie dekady temu. Jednak rynek

Czytaj więcej »

Social media w ścieżce zakupowej

Kiedyś było łatwiej. Marketerzy i specjaliści od reklamy mieli do wyboru kilka stacji telewizyjnych, gazet i rozgłośni radiowych. Mało formatów, mało tytułów. Potem przyszedł internet, a wraz z nim media społecznościowe, i wszystko się spieprzyło. Teraz trzeba kombinować na różne sposoby i znać te wszystkie „sociale”. Ścieżka zakupowa klienta i

Czytaj więcej »

Jak pisać dobre teksty: poradnik

Kto by pomyślał jeszcze 15 lat temu, że pisanie tekstów będzie tak popularną czynnością zawodową. Tak samo jak śpiewać każdy może (trochę lepiej lub trochę gorzej), tak samo każdy może pisać. Dlatego też wielu pracodawców oczekuje tego od swoich pracowników. Przez ostatnią dekadę powstała również niezliczona ilość serwisów i portali

Czytaj więcej »

Content: co zrobić aby był angażujący?

Czym jest dobry content w internecie? Według jakich kryteriów można podzielić treści w internecie? Tego dowiecie się z poniższej prezentacji, którą miałem przyjemność pokazać podczas Social Media Czwartków w Warszawie. Content marketing jest jednym z najmodniejszych obecnie pojęć w branży marketingowej. Jest to jednak dosyć sztuczne, ponieważ „reklamowanie się wartościową

Czytaj więcej »