MARKETING

wirtualni influncerzy

Wirtualni influencerzy: czy warto ich tworzyć?

Do napisania tego tekstu inspiracją była kampania marki Douglas. Co było w niej wyjątkowe? Że zakomunikowano ją jako pierwszą w Polsce kampanię wykorzystującą wirtualną influencerkę. Stare przysłowie mawia „pierwsze koty za płoty” i to idealnie określa próbę marki Douglas bycia innowacyjnym. No dobra… koniec poprawności politycznej. Jako, że nie jestem

Czytaj więcej »
social media marketing

Social media marketing – jak robić go dobrze?

Media społecznościowe to dla wielu firm, zwłaszcza małych i średnich, jedyny kanał komunikacji, na który mogą sobie pozwolić. Nic zatem dziwnego, że social media marketing jest tak popularny – prężnie działają setki agencji czy konsultantów. Mamy też dostępny szeroki wachlarz szkoleń i konferencji poświęconych temu zagadnieniu. W poniższym wpisie przeprowadzę

Czytaj więcej »
content marketing 2022

Oblicze content marketingu w 2022 roku – łatwo i tanio już było

„Koniec roku i humor popsuty…”. Z pewnością niedługo stwierdzi tak znaczna część content marketerów. Dane, raporty, analizy i wszelkie próby wywróżenia przyszłości sektora marketingowego nie pozostawiają złudzeń – łatwo i tanio już było. Jak zatem prowadzić skuteczne działania w content marketingu w 2022 roku? Uwaga: konsument wymaga! Konsumenci stają się

Czytaj więcej »

Nie używaj tych KPI w social media!

KPI w social media to temat na długie opracowanie. Mamy ich bardzo szeroki wachlarz. Od liczby obserwujących, przez wskaźniki zaangażowania, a skończywszy na konwersjach i sprzedaży. Dziś skupię się na jednym, najmniej oczywistym i w wielu przypadkach niemożliwym do policzenia. Chodzi o czas. Przy okazji ten KPI tak na dobrą

Czytaj więcej »
wirtualni influncerzy

Wirtualni influencerzy: czy warto ich tworzyć?

Do napisania tego tekstu inspiracją była kampania marki Douglas. Co było w niej wyjątkowe? Że zakomunikowano ją jako pierwszą w Polsce kampanię wykorzystującą wirtualną influencerkę. Stare przysłowie mawia „pierwsze koty za płoty” i to idealnie określa próbę marki Douglas bycia innowacyjnym. No dobra… koniec poprawności politycznej. Jako, że nie jestem

Czytaj więcej »
social media marketing

Social media marketing – jak robić go dobrze?

Media społecznościowe to dla wielu firm, zwłaszcza małych i średnich, jedyny kanał komunikacji, na który mogą sobie pozwolić. Nic zatem dziwnego, że social media marketing jest tak popularny – prężnie działają setki agencji czy konsultantów. Mamy też dostępny szeroki wachlarz szkoleń i konferencji poświęconych temu zagadnieniu. W poniższym wpisie przeprowadzę

Czytaj więcej »
content marketing 2022

Oblicze content marketingu w 2022 roku – łatwo i tanio już było

„Koniec roku i humor popsuty…”. Z pewnością niedługo stwierdzi tak znaczna część content marketerów. Dane, raporty, analizy i wszelkie próby wywróżenia przyszłości sektora marketingowego nie pozostawiają złudzeń – łatwo i tanio już było. Jak zatem prowadzić skuteczne działania w content marketingu w 2022 roku? Uwaga: konsument wymaga! Konsumenci stają się

Czytaj więcej »

Nie używaj tych KPI w social media!

KPI w social media to temat na długie opracowanie. Mamy ich bardzo szeroki wachlarz. Od liczby obserwujących, przez wskaźniki zaangażowania, a skończywszy na konwersjach i sprzedaży. Dziś skupię się na jednym, najmniej oczywistym i w wielu przypadkach niemożliwym do policzenia. Chodzi o czas. Przy okazji ten KPI tak na dobrą

Czytaj więcej »