Skip to content
  • Aktualności
  • Social media
  • Marketing
  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie
Menu
  • Aktualności
  • Social media
  • Marketing
  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie
  • Aktualności
        • NAJNOWSZE WPISY

          Aktualności Social Media

          Social Dilemma: czy warto obejrzeć nowy dokument Netflixa?

          Aktualności Social Media

          KFC i niespodziewana zmiana zdjęcia profilowego na Facebooku

          Aktualności

          Goldenline: reaktywacja polskiego serwisu

  • Social media
        • NAJNOWSZE WPISY

          Social Media

          Jak zmieniły się media społecznościowe w ciągu dekady?

          Social Media

          Social media: czym są i dlaczego z nich korzystamy

          Social Media

          Trendy social media 2021

  • Marketing
        • NAJNOWSZE WPISY

          Marketing

          5 rzeczy, które musisz sprawdzić przed uruchomieniem kampanii reklamowej

          Marketing

          Era śmieciowego contentu w social media

          Marketing

          Social media i komunikacja online w hotelarstwie – webinar

  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie

Social media i komunikacja online w hotelarstwie – webinar

  • , Marketing
social media hotele

W ramach odmrażania gospodarki od 4 maja swoją działalność mogą wznowić hotele i usługi noclegowe. Więcej szczegółów na ten temat poznasz klikając w link. Jednocześnie rozpoczyna się sezon wypoczynkowy, który zdecydowanie bardziej będzie się różnił od tych z poprzednich lat. Jak zatem należy komunikować się w internecie i social media? Na co zwracać uwagę będą osoby, które w 2020 roku mimo epidemii zdecydują się na wakacyjny wyjazd? Na poniższe pytania odpowiadam w webinarze przeprowadzonym dla Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej.

Najważniejsze wnioski i wskazówki dla osób zajmujących się działalnością hoteli i oferujących usługi noclegowe:

  • Polacy są skłonni do wyjazdów wakacyjnych, ale zamiast wyjazdów za granicę wybiorą miejsca w kraju
  • Należy zaznaczać w komunikacji aspekt dbania o zdrowie i bezpieczeństwo klientów
  • przygotować swoje strony WWW i blogi pod nowe frazy i zapytania wpisywane w wyszukiwarkach
  • aktywizacja obecnych klientów w celu ponownej konwersji oraz rekomendacji
  • zadbanie o sferę wizualną komunikacji w kanałach społecznościowych (Facebook, Instagram)

Jako uzupełnienie do poniższego webinaru polecam wpisy:

  • Co to jest touchpoint?
  • Social media i komunikacja w dobie epidemii koronawirusa
  • Strategia prowadzenia konta i profilu na Instagramie

Webinar: social media w branży hotelarskiej:

 

O autorze

Pracę z mediami społecznościowymi rozpocząłem w 2010 roku w agencji Ogilvy Interactive. Kolejne doświadczenie zdobywałem jako dyr. ds. mediów internetowych w magazynie branżowym Brief oraz product manager w Grupie Onet-RAS oraz social media manager w Edipresse Polska.  Czytaj więcej >




POLULARNE WPISY

Jak stworzyć viral content?

Grupy na Facebooku: poradnik jak z nich korzystać

Kiedy publikować w social media

Kiedy publikować na Facebooku, Twitterze, Instagramie i LinkedIn?

Community Manager: zakres obowiązków i zarobki




UDOSTĘPNIJ

Zobacz również na moje szkolenia

SZKOLENIA

DODAJ KOMENTARZ

Blog o marketingu, reklamie, mediach i trendach. Zapraszam do kontaktu.

Envelope Facebook-f Twitter Linkedin-in Instagram

O MNIE

36297895_2114713721891794_5127072511875350528_n
Pracę z mediami społecznościowymi rozpocząłem w 2010 roku w agencji Ogilvy Interactive. Kolejne doświadczenie zdobywałem jako dyr. ds. mediów internetowych w magazynie branżowym Brief oraz product manager w Grupie Onet-RAS oraz social media manager w Edipresse Polska.  Czytaj więcej >

STRONY

  • Aktualności
  • Social Media
  • Marketing
  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie
Menu
  • Aktualności
  • Social Media
  • Marketing
  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie