Social media i komunikacja online w hotelarstwie – webinar

social media hotele

W ramach odmrażania gospodarki od 4 maja swoją działalność mogą wznowić hotele i usługi noclegowe. Więcej szczegółów na ten temat poznasz klikając w link. Jednocześnie rozpoczyna się sezon wypoczynkowy, który zdecydowanie bardziej będzie się różnił od tych z poprzednich lat. Jak zatem należy komunikować się w internecie i social media? Na co zwracać uwagę będą osoby, które w 2020 roku mimo epidemii zdecydują się na wakacyjny wyjazd? Na poniższe pytania odpowiadam w webinarze przeprowadzonym dla Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej.

Najważniejsze wnioski i wskazówki dla osób zajmujących się działalnością hoteli i oferujących usługi noclegowe:

  • Polacy są skłonni do wyjazdów wakacyjnych, ale zamiast wyjazdów za granicę wybiorą miejsca w kraju
  • Należy zaznaczać w komunikacji aspekt dbania o zdrowie i bezpieczeństwo klientów
  • przygotować swoje strony WWW i blogi pod nowe frazy i zapytania wpisywane w wyszukiwarkach
  • aktywizacja obecnych klientów w celu ponownej konwersji oraz rekomendacji
  • zadbanie o sferę wizualną komunikacji w kanałach społecznościowych (Facebook, Instagram)

Jako uzupełnienie do poniższego webinaru polecam wpisy:

Webinar: social media w branży hotelarskiej:

 

O autorze

Pracę z mediami społecznościowymi rozpocząłem w 2010 roku w agencji Ogilvy Interactive. Kolejne doświadczenie zdobywałem jako dyr. ds. mediów internetowych w magazynie branżowym Brief oraz product manager w Grupie Onet-RAS oraz social media manager w Edipresse Polska.  Czytaj więcej >

POLULARNE WPISY

Zobacz również na moje szkolenia

DODAJ KOMENTARZ