W ramach odmrażania gospodarki od 4 maja swoją działalność mogą wznowić hotele i usługi noclegowe. Więcej szczegółów na ten temat poznasz klikając w link. Jednocześnie rozpoczyna się sezon wypoczynkowy, który zdecydowanie bardziej będzie się różnił od tych z poprzednich lat. Jak zatem należy komunikować się w internecie i social media? Na co zwracać uwagę będą osoby, które w 2020 roku mimo epidemii zdecydują się na wakacyjny wyjazd? Na poniższe pytania odpowiadam w webinarze przeprowadzonym dla Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej.
Najważniejsze wnioski i wskazówki dla osób zajmujących się działalnością hoteli i oferujących usługi noclegowe:
- Polacy są skłonni do wyjazdów wakacyjnych, ale zamiast wyjazdów za granicę wybiorą miejsca w kraju
- Należy zaznaczać w komunikacji aspekt dbania o zdrowie i bezpieczeństwo klientów
- przygotować swoje strony WWW i blogi pod nowe frazy i zapytania wpisywane w wyszukiwarkach
- aktywizacja obecnych klientów w celu ponownej konwersji oraz rekomendacji
- zadbanie o sferę wizualną komunikacji w kanałach społecznościowych (Facebook, Instagram)
Jako uzupełnienie do poniższego webinaru polecam wpisy:
- Co to jest touchpoint?
- Social media i komunikacja w dobie epidemii koronawirusa
- Strategia prowadzenia konta i profilu na Instagramie
Webinar: social media w branży hotelarskiej: