AKTUALNOŚCI

Facebook wspiera MŚP w Polsce

18 czerwca w Warszawie odbyło się wydarzenie „SMB – Boost Your Business” zorganizowane przez Facebooka oraz Krajową Izbę Gospodarczą. Jego celem było pokazanie, że mali i średni przedsiębiorcy mogą znacznie zwiększyć swoje zyski dzięki e-commercowi i wykorzystaniu nowych technologii. Nie od dziś wiadomo, że małe i średnie przedsiębiorstwa są traktowane

Czytaj więcej »

Agencja reklamowa i towarzyska: podobieństwa i różnice

Poniższe zestawienie należy potraktować z przymrużeniem oka. Ma na celu wywołanie uśmiechu na Waszych twarzach, a nie nagonki na agencje reklamowe. Chociaż niektóre porównania są niebezpiecznie blisko rzeczywistości… Zestawienie zacznijmy od relacji na linii agencja – klient. 1. w agencji towarzyskiej klient płaci od razu, w reklamowej po paru miesiącach

Czytaj więcej »

Marketer to gówniany zawód

Tytuł Cię zaciekawił? Zanim zostawisz komentarz broniący tej profesji przeczytaj cały felieton. Być może się powstrzymasz i pójdziesz płakać gdzieś w kąt swojej sypialni. Marketer i specjalista od mediów społecznościowych to zawody, które mają najmniejszy próg wejścia. Człowiek z ulicy po 3 miesięcznym stażu i odrobinie chęci do samokształcenia się

Czytaj więcej »

Brzydcy ludzie od robienia laski

Agresor zawsze zwraca na siebie uwagę. Wszystkie oczy są skierowane na niego, a jego czyny szeroko komentowane… I wcale nie musi to być agresja fizyczna. Równie skuteczna jest ta słowna, która znalazła bardzo podatny grunt w internecie. Najsmutniejsze jest to, że na dłuższą metę ta forma zdobywania uwagi jest skuteczna. Oczywiście

Czytaj więcej »

Pokolenie biegających wegetarian

Bieganie i bycie wege – to evergreeny ostatnich tygodni w mediach społecznościowych. Czy warto się im poświęcić? Wiosna za pasem. Pierwsze ciepłe dni sprawiają, że ze snu budzą się biegacze. Oczywiście ci nie-sezonowi biegają cały rok i nie boją się deszczu czy mrozu -20. Jednak nie zostawiają po sobie śladów

Czytaj więcej »

Facebook wspiera MŚP w Polsce

18 czerwca w Warszawie odbyło się wydarzenie „SMB – Boost Your Business” zorganizowane przez Facebooka oraz Krajową Izbę Gospodarczą. Jego celem było pokazanie, że mali i średni przedsiębiorcy mogą znacznie zwiększyć swoje zyski dzięki e-commercowi i wykorzystaniu nowych technologii. Nie od dziś wiadomo, że małe i średnie przedsiębiorstwa są traktowane

Czytaj więcej »

Agencja reklamowa i towarzyska: podobieństwa i różnice

Poniższe zestawienie należy potraktować z przymrużeniem oka. Ma na celu wywołanie uśmiechu na Waszych twarzach, a nie nagonki na agencje reklamowe. Chociaż niektóre porównania są niebezpiecznie blisko rzeczywistości… Zestawienie zacznijmy od relacji na linii agencja – klient. 1. w agencji towarzyskiej klient płaci od razu, w reklamowej po paru miesiącach

Czytaj więcej »

Marketer to gówniany zawód

Tytuł Cię zaciekawił? Zanim zostawisz komentarz broniący tej profesji przeczytaj cały felieton. Być może się powstrzymasz i pójdziesz płakać gdzieś w kąt swojej sypialni. Marketer i specjalista od mediów społecznościowych to zawody, które mają najmniejszy próg wejścia. Człowiek z ulicy po 3 miesięcznym stażu i odrobinie chęci do samokształcenia się

Czytaj więcej »

Brzydcy ludzie od robienia laski

Agresor zawsze zwraca na siebie uwagę. Wszystkie oczy są skierowane na niego, a jego czyny szeroko komentowane… I wcale nie musi to być agresja fizyczna. Równie skuteczna jest ta słowna, która znalazła bardzo podatny grunt w internecie. Najsmutniejsze jest to, że na dłuższą metę ta forma zdobywania uwagi jest skuteczna. Oczywiście

Czytaj więcej »

Pokolenie biegających wegetarian

Bieganie i bycie wege – to evergreeny ostatnich tygodni w mediach społecznościowych. Czy warto się im poświęcić? Wiosna za pasem. Pierwsze ciepłe dni sprawiają, że ze snu budzą się biegacze. Oczywiście ci nie-sezonowi biegają cały rok i nie boją się deszczu czy mrozu -20. Jednak nie zostawiają po sobie śladów

Czytaj więcej »