Skip to content
  • Aktualności
  • Social media
  • Marketing
  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie
Menu
  • Aktualności
  • Social media
  • Marketing
  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie
  • Aktualności
        • NAJNOWSZE WPISY

          Aktualności Social Media

          Social Dilemma: czy warto obejrzeć nowy dokument Netflixa?

          Aktualności Social Media

          KFC i niespodziewana zmiana zdjęcia profilowego na Facebooku

          Aktualności

          Goldenline: reaktywacja polskiego serwisu

  • Social media
        • NAJNOWSZE WPISY

          Social Media

          Jak zmieniły się media społecznościowe w ciągu dekady?

          Social Media

          Social media: czym są i dlaczego z nich korzystamy

          Social Media

          Trendy social media 2021

  • Marketing
        • NAJNOWSZE WPISY

          Marketing

          5 rzeczy, które musisz sprawdzić przed uruchomieniem kampanii reklamowej

          Marketing

          Era śmieciowego contentu w social media

          Marketing

          Social media i komunikacja online w hotelarstwie – webinar

  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie

PiS, a Junior Brand Manager: podobieństwa i różnice

  • , Aktualności
brand-2Bkola-25C5-25BC.png

Nie da się ukryć, że działania obecnej władzy i polityków Prawa i Sprawiedliwości mają wiele znamion amatorszczyzny. Podobnie zresztą jak partii opozycyjnych. Ogólnie mam wrażenie, że wszyscy biorą udział w konkursie kto więcej razy sam siebie postrzeli w stopę lub kolano. Jak na tym tle wypada przeciętny junior brand manager? Odpowiedź znajdziesz poniżej 😉

Z miejsca chcę też zaznaczyć, że nie jestem zwolennikiem jakiejkolwiek partii politycznej czy ugrupowania w Polsce. Nabijam się ze wszystkich po równo.

1. Zarówno junior brand manager jak i PiS wyznają kult prezesa. Wszystko MUSI być przez niego zaakceptowane.

2. Junior brand manager ma media nabyte, PiS ma media własne

3. PiS ma również własną szkołę wyższą w Toruniu

4. Junior brand manager to też zazwyczaj singiel/singielka z kotem

5. I PiS i junior brand manager lubią organizować duże eventy

6. Obie strony blokują wszelkie negatywne komentarze i opinie na swój temat w internecie

7. Junior brand manager może stracić pracę po miesiącu, PiS ma zagwarantowany czas do następnych wyborów

8. PiS ma swoich „ambasadorów marki” w social media za darmo, junior brand manager musi im płacić i wysyłać „dary losu”

9. Junior brand manager boi się mówić negatywnie o swojej konkurencji

10. PiS i junior brand manager często kończą projekty w środku nocy

11. Projekty junior brand managera osądza CMO (chief marketing officer), PiS sam sobie wszystko osądza

12. Junior brand manager nie musi przynosić listu „motywacyjnego” w kopercie

13. O junior brand managerach nie powstał żaden serial

14. PiS  nie pisze „moi drodzy fejsbukowicze”

15. Do projektów junior brand managera ciągle ktoś składa jakieś veto

16. PiS ma konstytucje, junior brand manager ma CI i brand booka

17. Junior brand manager nie ma szans na zostanie członkiem rady nadzorczej w dużej spółce

18. PiS nie musi się martwić ograniczeniami budżetowymi

19. Junior brand manager potrafi dogadać się z klientami po angielsku

20. Ulubionym fan pagem junior brand managera i PiS jest „Kryzysy w social media wybuchają w weekendy”

21. W PiS studenci pracują za stawki specjalistów z doświadczeniem, u junior brand managera mogą liczyć najwyżej na bezpłatny staż

22. Junior brand manager dostaje (czasami) premie, PiS sam je sobie przyznaje

23. W razie wpadki junior brand manager szuka nowego pracodawcy, osoby z PiS dostają nowe stanowisko

24. Wszystkich obowiązuje klauzula poufności (NDA)

25. Junior brand manager jeździ Uberem, PiS lata wojskowymi samolotami i śmigłowcami

26. PiS musi raz na 4 lata wygrać przetarg. Junior brand manager raz na 4 lata musi zorganizować przetarg

27. Junior brand manager musi się mierzyć z silniejszą konkurencją

 

Przeczytaj też:
Agencja reklamowa i towarzyska: podobieństwa i różnice

 

O autorze

Pracę z mediami społecznościowymi rozpocząłem w 2010 roku w agencji Ogilvy Interactive. Kolejne doświadczenie zdobywałem jako dyr. ds. mediów internetowych w magazynie branżowym Brief oraz product manager w Grupie Onet-RAS oraz social media manager w Edipresse Polska.  Czytaj więcej >




POLULARNE WPISY

Jak stworzyć viral content?

Grupy na Facebooku: poradnik jak z nich korzystać

Kiedy publikować w social media

Kiedy publikować na Facebooku, Twitterze, Instagramie i LinkedIn?

Community Manager: zakres obowiązków i zarobki




UDOSTĘPNIJ

Zobacz również na moje szkolenia

SZKOLENIA

DODAJ KOMENTARZ

Blog o marketingu, reklamie, mediach i trendach. Zapraszam do kontaktu.

Envelope Facebook-f Twitter Linkedin-in Instagram

O MNIE

36297895_2114713721891794_5127072511875350528_n
Pracę z mediami społecznościowymi rozpocząłem w 2010 roku w agencji Ogilvy Interactive. Kolejne doświadczenie zdobywałem jako dyr. ds. mediów internetowych w magazynie branżowym Brief oraz product manager w Grupie Onet-RAS oraz social media manager w Edipresse Polska.  Czytaj więcej >

STRONY

  • Aktualności
  • Social Media
  • Marketing
  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie
Menu
  • Aktualności
  • Social Media
  • Marketing
  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie