AKTUALNOŚCI

Tabloidyzacja mediów masowych

Narzekamy na tabloidyzacje mediów masowych niemal każdego dnia. Ciężko nam zrozumieć jej przyczynę. Kto jest bardziej winny: wydawcy czy odbiorcy? Na Facebooku mam wielu różnych znajomych. Wielu z nich domaga się rzetelnej i głebokiej treści. Jednak te roszczenia przeplatają się na ich własnych profilach z treściami prostymi, rozrywkowymi. Ta grupa,

Czytaj więcej »

Jedziemy na Internet ASAP 2015!

Chcecie przybić piątkę? Pogadać o social media? Zapraszam Was w maju do Krakowa na konferencję Internet ASAP, której Why so social jest patronem medialnym. Organizatorzy obiecują, że 21 i 22 maja wystąpią bardzo konkretni prelegenci, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami. Wszystko pod hasłem „Komunikacji naprawdę zintegrowanej”.

Czytaj więcej »

Kapuściński w Polskim Busie

Ryszard Kapuściński to ikona. To twórca, który jest znany na całym świecie. Gdyby dziś pisał bloga, byłby to zapewne jeden z najbardziej popularnych blogów w Polsce. Droga powrotna z Gdańska do Warszawy. Niedzielne popołudnie. Siadam z tyłu busa w nadziei, że będę tam sam. Że w spokoju posłucham muzyki, wyciągnę

Czytaj więcej »

Czy opinia jest recenzją?

Recenzje i opinie. Mylenie tych dwóch pojęć stało się plagą w internecie. Niestety jest to jeden z objawów tabloidyzacji mediów. Opinia jest jak dupa – każdy ma i może ją pokazywać. Opinie mamy na każdy temat polityki, kultury, sztuki, sportu. Opinie możemy wyrażać niezależnie od naszego stanu wiedzy czy doświadczenia

Czytaj więcej »

Jak zniszczyć komuś życie

Wbrew pozorom nie będzie to poradnik dla osób szukających zemsty. Bo po co podpowiadać konkretne mechanizmy? Bardziej martwi mnie pewna zmiana w funkcjonowaniu społeczeństwa. Zmiana, która każe zamykać się ludziom w swoich domach i niszczy mit o oddzieleniu życia prywatnego i zawodowego. Nie chcę się skupiać na Wprost i Kamilu

Czytaj więcej »

Tabloidyzacja mediów masowych

Narzekamy na tabloidyzacje mediów masowych niemal każdego dnia. Ciężko nam zrozumieć jej przyczynę. Kto jest bardziej winny: wydawcy czy odbiorcy? Na Facebooku mam wielu różnych znajomych. Wielu z nich domaga się rzetelnej i głebokiej treści. Jednak te roszczenia przeplatają się na ich własnych profilach z treściami prostymi, rozrywkowymi. Ta grupa,

Czytaj więcej »

Jedziemy na Internet ASAP 2015!

Chcecie przybić piątkę? Pogadać o social media? Zapraszam Was w maju do Krakowa na konferencję Internet ASAP, której Why so social jest patronem medialnym. Organizatorzy obiecują, że 21 i 22 maja wystąpią bardzo konkretni prelegenci, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami. Wszystko pod hasłem „Komunikacji naprawdę zintegrowanej”.

Czytaj więcej »

Kapuściński w Polskim Busie

Ryszard Kapuściński to ikona. To twórca, który jest znany na całym świecie. Gdyby dziś pisał bloga, byłby to zapewne jeden z najbardziej popularnych blogów w Polsce. Droga powrotna z Gdańska do Warszawy. Niedzielne popołudnie. Siadam z tyłu busa w nadziei, że będę tam sam. Że w spokoju posłucham muzyki, wyciągnę

Czytaj więcej »

Czy opinia jest recenzją?

Recenzje i opinie. Mylenie tych dwóch pojęć stało się plagą w internecie. Niestety jest to jeden z objawów tabloidyzacji mediów. Opinia jest jak dupa – każdy ma i może ją pokazywać. Opinie mamy na każdy temat polityki, kultury, sztuki, sportu. Opinie możemy wyrażać niezależnie od naszego stanu wiedzy czy doświadczenia

Czytaj więcej »

Jak zniszczyć komuś życie

Wbrew pozorom nie będzie to poradnik dla osób szukających zemsty. Bo po co podpowiadać konkretne mechanizmy? Bardziej martwi mnie pewna zmiana w funkcjonowaniu społeczeństwa. Zmiana, która każe zamykać się ludziom w swoich domach i niszczy mit o oddzieleniu życia prywatnego i zawodowego. Nie chcę się skupiać na Wprost i Kamilu

Czytaj więcej »