AKTUALNOŚCI

Wojna Światowa, a social media

Jak zachowa się internet gdy dojdzie do dużego konfliktu zbrojnego na terenie Europy? Czy za deklaracjami polityków na Facebooku i Twitterze pójdą równie szybkie działania wojsk i rządów? Poniżej hipotetyczna relacja z pierwszych dni trzeciej wojny światowej.   Piątek 4 grudnia 2015 Godz. 21.33 Na Warszawę, Gdańsk oraz Wrocław w

Czytaj więcej »

Cyfrowe FAPowanie

W dobie internetu możemy odurzać i ekscytować się wieloma rzeczami. Kiedyś był tylko seks, władza i bogactwo. Ewentualnie jakieś krwawe zawody gdzie ludzie mordowali się na arenie. Do czego FAPujemy dziś? Okazuje się, że do jednej z najmniej seksownych rzeczy, czyli cyfer! Rozumiem jeszcze fapowanie się do miliona dolarów na

Czytaj więcej »

Szlakiem warszawskiej rozpusty

Stolica staje się coraz bardziej hedonistycznym miastem. Zwłaszcza wieczorami. Wystarczy przejść się kultową już ulicą Mazowiecką lub sprawdzić ile jest klubów gogo czy elitarnych imprezowni na dachach najwyższych wieżowców. Jednak czy taki high life należy uznać za wyznacznik sukcesu, czy może upadku moralnego? Czasami lubię przespacerować się późnym wieczorem po imprezowych ulicach

Czytaj więcej »

Co mówią media o finansach?

Mówi się, że media tradycyjne, takie jak telewizja, prasa czy radio z łatwością mogą manipulować nastrojami oraz emocjami całych grup społecznych. Dzieje się to przy tematach związanych z polityką, gospodarką czy finansami. Na przykładzie tych ostatnich chciałbym Wam bliżej pokazać ten mechanizm. Dwukrotnie podejmowałem rękawicę i spekulowałem na rynku FOREX

Czytaj więcej »

Reklama na Facebooku: dlaczego warto?

Reklamy to produkt nieustannie rozwijany przez Facebooka. Ciągle szuka nowych rozwiązań, które będą przyjazne dla użytkowników i skuteczne dla reklamodawców. 1 września miałem okazję uczestniczyć w konferencji Facebook Performance Experts i po raz kolejny się o tym przekonać. Nie chce się skupiać na poszczególnych prezentacjach. Poniżej możecie zobaczyć agendę. Zamiast

Czytaj więcej »

Wojna Światowa, a social media

Jak zachowa się internet gdy dojdzie do dużego konfliktu zbrojnego na terenie Europy? Czy za deklaracjami polityków na Facebooku i Twitterze pójdą równie szybkie działania wojsk i rządów? Poniżej hipotetyczna relacja z pierwszych dni trzeciej wojny światowej.   Piątek 4 grudnia 2015 Godz. 21.33 Na Warszawę, Gdańsk oraz Wrocław w

Czytaj więcej »

Cyfrowe FAPowanie

W dobie internetu możemy odurzać i ekscytować się wieloma rzeczami. Kiedyś był tylko seks, władza i bogactwo. Ewentualnie jakieś krwawe zawody gdzie ludzie mordowali się na arenie. Do czego FAPujemy dziś? Okazuje się, że do jednej z najmniej seksownych rzeczy, czyli cyfer! Rozumiem jeszcze fapowanie się do miliona dolarów na

Czytaj więcej »

Szlakiem warszawskiej rozpusty

Stolica staje się coraz bardziej hedonistycznym miastem. Zwłaszcza wieczorami. Wystarczy przejść się kultową już ulicą Mazowiecką lub sprawdzić ile jest klubów gogo czy elitarnych imprezowni na dachach najwyższych wieżowców. Jednak czy taki high life należy uznać za wyznacznik sukcesu, czy może upadku moralnego? Czasami lubię przespacerować się późnym wieczorem po imprezowych ulicach

Czytaj więcej »

Co mówią media o finansach?

Mówi się, że media tradycyjne, takie jak telewizja, prasa czy radio z łatwością mogą manipulować nastrojami oraz emocjami całych grup społecznych. Dzieje się to przy tematach związanych z polityką, gospodarką czy finansami. Na przykładzie tych ostatnich chciałbym Wam bliżej pokazać ten mechanizm. Dwukrotnie podejmowałem rękawicę i spekulowałem na rynku FOREX

Czytaj więcej »

Reklama na Facebooku: dlaczego warto?

Reklamy to produkt nieustannie rozwijany przez Facebooka. Ciągle szuka nowych rozwiązań, które będą przyjazne dla użytkowników i skuteczne dla reklamodawców. 1 września miałem okazję uczestniczyć w konferencji Facebook Performance Experts i po raz kolejny się o tym przekonać. Nie chce się skupiać na poszczególnych prezentacjach. Poniżej możecie zobaczyć agendę. Zamiast

Czytaj więcej »