Facebook Messenger pozwoli nam na używanie reakcji i wykorzystywanie wzmianek. Dowiecie się też ile czasu marnujemy na media społecznościowe i dlaczego Twitter skasował 600 tys. kont. Zapraszam na przegląd społecznościowych aktualności!
Reakcje i wspomnienia w Facebook Messenger
W końcu będzie można zareagować w inny sposób niż tylko łapka w górę na wiadomości, które dostajemy w komunikatorze FB. Schemat działania ten sam co w aplikacji Facebooka – przytrzymujemy palcem na ikonkę, rozwija nam się menu z pozostałymi reakcjami i wybieramy tą, która najbardziej nas interesuje.
Ciekawie też zapowiadają się wspomnienia. Otóż jeśli osoba A rozmawia z B i otaguje osobę C (nie będącą w konwersacji) to ta osoba dostanie powiadomienie i będzie mogła dołączyć do dyskusji.
Macie już te funkcje? Jak się sprawdzają?
Więcej na ten temat: http://www.adweek.com/digital/reactions-mentions-facebook-messenger/
Ile czasu spędzamy w social media?
Zastanawiałeś się kiedyś nad tym ile czasu tracisz każdego dnia na przeglądaniu swojego newsfeedu na Facebooku, Twitterze, Instagramie? Skoro tu jesteś, zapewne odpowiedź brzmi: dużo. Teraz pomyśl ile czasu zmarnujesz przez całe swoje życie.
Przeciętny użytkownik social mediów dziennie poświęca:
40 min. na Youtube’a
35 min. na Facebooka
25 min. na Snapchat
15 min. na Instagram
1 min na Twittera
W sumie daje to 5 lat i 4 miesiące naszego życia. Więcej przeciętny człowiek marnuje na oglądanie telewizji. Mniej na spożywanie posiłków i picie. Zaskoczony? 😉
Źródło: http://www.adweek.com/digital/mediakix-time-spent-social-media-infographic/
Zobacz też: kiedy zamieszczać posty na Facebooku, Twitterze i Instagramie
Twitter usunął 636248 kont
Dokonał tego od 1 sierpnia 2015 do 31 grudnia 2016. Konta te były powiązane z terroryzmem lub go promowały.
Od stycznia do czerwca 2016 roku Twitter otrzymał też 5676 zgłoszeń od światowych rządów, które chciały poznać informacje na temat wybranych kont.
W TOP10 krajach, które takie prośby wystosowały nie ma Polski. Pewnie Misiewicz i Waszczykowski nie wiedzą, że taka opcja istnieje 😉
Więcej informacji: http://www.adweek.com/digital/twitter-transparency-report-2h-2016/
Zobacz też: 6 gwoździ do trumny Twittera
Instagram coraz bardziej biznesowy
Ostatnio serwis pochwalił się, że ma już ponad 8 milionów kont biznesowych oraz milion reklamodawców. W grudniu 2016 aplikacja mogła pochwalić się 600 mln. użytkowników.