Skip to content
  • Aktualności
  • Social media
  • Marketing
  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie
Menu
  • Aktualności
  • Social media
  • Marketing
  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie
  • Aktualności
        • NAJNOWSZE WPISY

          Aktualności Social Media

          Social Dilemma: czy warto obejrzeć nowy dokument Netflixa?

          Aktualności Social Media

          KFC i niespodziewana zmiana zdjęcia profilowego na Facebooku

          Aktualności

          Goldenline: reaktywacja polskiego serwisu

  • Social media
        • NAJNOWSZE WPISY

          Social Media

          Jak zmieniły się media społecznościowe w ciągu dekady?

          Social Media

          Social media: czym są i dlaczego z nich korzystamy

          Social Media

          Trendy social media 2021

  • Marketing
        • NAJNOWSZE WPISY

          Marketing

          Era śmieciowego contentu w social media

          Marketing

          Social media i komunikacja online w hotelarstwie – webinar

          Marketing Social Media

          Ile kosztują DOBRE szkolenia social media

  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie

Blog Roku 2013

  • , Aktualności, Blogosfera
blogroku2013_log

Już za miesiąc odbędzie się finał imprezy, która jest szansą dla wielu blogerów. Szansą na zaistnienie, pokazanie siebie czy zdobycie nowych znajomości. Jednak ma ona wielu przeciwników, którym nie podoba się system głosowania za pomocą SMSów na blogi w poszczególnych kategoriach. Im wszystkim mówię: jesteście śmieszni.

Po pierwsze. Jest to dziewiąta edycja tej imprezy, więc gdy startowała, to większość z hejterów nawet nie wiedziała wtedy czym jest blog. Trochę pokory przed inicjatywą, która od lat wspiera polską blogosferę.

Po drugie. Co Was boli w głosowaniu za pomocą SMS? Zysk idzie na szczytny cel, a nie do kieszeni Onetu. Zdobycie największej liczby głosów nie gwarantuje wygranej ponieważ o niej decyduje jury. Ja to widzę w ten sposób: jeśli tworzysz wartościową treść, którą chętnie czytają Twoi czytelnicy to nie będą mieli problemu z wysłaniem raz do roku SMSa w ramach podziękowania za Twoją ciężką pracę. No chyba, że się boisz 😛 Głupio wyjdzie jak przy kilkudziesięciu tysiącach odwiedzin miesięcznie dostaniesz maksymalnie 5 głosów…

Jeśli w 2013 roku stworzyłeś wokół swojego bloga społeczność, która się żywo angażuje w Twoje treści to nie powinieneś się obawiać. I gwarantuję Ci, że zbierzesz więcej głosów niż osoby, które oszukują i sztucznie nabijają sobie głosy.

::

W sumie to cieszę się, że ci „najbardziej branżowi” wypięli się na Blog Roku. Dzięki temu zrobili miejsce dla innych. Powiew świeżości mile widziany.

::

Magazyn Brief, podobnie jak w zeszłym roku, objął patronatem imprezę. Cieszę się, że z redakcją będę miał możliwość wybrania jednego bloga i przyznania mu specjalnej nagrody. Mam nadzieję, że uda nam się odkopać jakąś perełkę 🙂

O autorze

Pracę z mediami społecznościowymi rozpocząłem w 2010 roku w agencji Ogilvy Interactive. Kolejne doświadczenie zdobywałem jako dyr. ds. mediów internetowych w magazynie branżowym Brief oraz product manager w Grupie Onet-RAS oraz social media manager w Edipresse Polska.  Czytaj więcej >




POLULARNE WPISY

Jak stworzyć viral content?

Grupy na Facebooku: poradnik jak z nich korzystać

Kiedy publikować w social media

Kiedy publikować na Facebooku, Twitterze, Instagramie i LinkedIn?

Community Manager: zakres obowiązków i zarobki




UDOSTĘPNIJ

Zobacz również na moje szkolenia

SZKOLENIA

DODAJ KOMENTARZ

Blog o marketingu, reklamie, mediach i trendach. Zapraszam do kontaktu.

Envelope Facebook-f Twitter Linkedin-in Instagram

O MNIE

36297895_2114713721891794_5127072511875350528_n
Pracę z mediami społecznościowymi rozpocząłem w 2010 roku w agencji Ogilvy Interactive. Kolejne doświadczenie zdobywałem jako dyr. ds. mediów internetowych w magazynie branżowym Brief oraz product manager w Grupie Onet-RAS oraz social media manager w Edipresse Polska.  Czytaj więcej >

STRONY

  • Aktualności
  • Social Media
  • Marketing
  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie
Menu
  • Aktualności
  • Social Media
  • Marketing
  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie