SOCIAL MEDIA MASTER
Szkolenie online dla osób, które zajmują się prowadzeniem działań w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram) oraz tworzą treści promocyjne. Dowiesz się jak angażować odbiorców oraz zwiększać zasięgi organiczne bez potrzeby wydawania dodatkowych budżetów na reklamę.
Prezentowana wiedza
7 lat doświadczenia w social media
Podzielę się z Tobą tym, czego nauczyłem się w tym czasie pracując zarówno po stronie agencji jak i największych mediów cyfrowych w Polsce
Praktyczna wiedza
Wskazówki i porady, które znajdziesz w szkoleniu możesz natychmiast zastosować w swoich działaniach w social media.
Cena: 369 zł
Uwielbiam dzielić się wiedzą i chcę, aby jak najwięcej osób mogło osiągać sukcesy na Facebooku i Instagramie. Jako praktyk ciągle pracuję dla klientów, więc mogę sobie pozwolić na maksymalne obniżenie ceny brutto szkolenia!
DLACZEGO WARTO?
- Ostatnia marketingowa akcja okazała się porażką?
- Nullam tellus nisi, porttitor accumsan velit ut.
- Donec aliquam mattis ligula sit amet cursus mattis.
masz problem z przekazaniem wiadomości?
Mocne zdanie z obietnicą rozwiązania powyższych problemów
Dla kogo jest szkolenie?
Na udział w szkoleniu powinieneś się zdecydować jeśli:
- Codziennie w celach zawodowych i biznesowych korzystasz z Facebooka i Instagrama
- Jesteś blogerem lub prowadzisz serwis z treściami
- Zaczynasz swoją ścieżkę kariery i chcesz błysnąć wiedzą na rozmowie o pracę
- Zakładasz swój biznes internetowy i szukasz sposobów na skuteczną promocję
Masz pytania? Napisz tutaj >
POZNAJ OPINIE
Czego dowiesz się ze szkolenia
- Jakie treści wywołują zaangażowanie i jak je przygotować
- Jak działa algorytm wyświetlania treści na Facebooku i Instagramie
- Jak dystrybuować treści na Facebooku i Instagramie
- Gdzie szukać inspiracji przy tworzeniu treści
- Narzędzie pomocne w pracy social media managera
- Jak wykorzystywać grupy i wydarzenie na Facebooku
ZAWARTOŚĆ SZKOLENIA
[course_content course_id=”245″]
Zobacz dlaczego nasz produkt pomógł już tak wielu osobom osagnąć zamierzony cei
AUTOR SZKOLENIA
Pracę z mediami społecznościowymi rozpocząłem w 2010 roku w agencji Ogilvy Interactive. Kolejne doświadczenie zdobywałem jako dyr. ds. mediów internetowych w magazynie branżowym Brief oraz product manager w Grupie Onet-RAS (Fakt i Fakt24.pl) oraz social media manager w Edipresse Polska (marki VIVA, Wizaż.pl i Party).
Przez blisko 6 lat pracy w mediach przez moje ręce przewinęło się tysiące tekstów, grafik i materiałów wideo. Dzięki temu wiem co ma szansę wzbudzić zaangażowanie i emocje w mediach społecznościowych.
Od 6 lat zaangażowany w inicjatywę Czwartkowych Spotkań Social Media (blisko 20 prezentacji w 8 miastach w Polsce). Prelegent na licznych konferencjach dotyczących marketingu internetowego. Wykładowca na studiach podyplomowych na Politechnice Białostockiej na kierunku marketing internetowy. Członek rady programowej Forum IAB 2018, magister psychologii o specjalizacji media i reklama.
Fan piłki nożnej oraz whisky.
KUP TERAZ
NAZWA SZKOLENIA
W skład szkolenia wchodzi:
- Element Listy #1
- Element Listy #1
- Element Listy #1