- Strona Główna
- Strony
- Popularne
POPULARNE
Jak stworzyć viral content?
Viral to bardzo modne pojęcie w branży marketingowej, reklamowej i mediowej. Jest złotym Graalem niemal każdego pracownika agencji reklamowej czy brand managera. Jak zatem stworzyć viralową treść? Idealny viral powinien być dobrze nagranym wideo nawiązującym do bieżących wydarzeń, które niosą za sobą olbrzymi ładunek emocjonalny. Oczywiście „idealny viral” to rzadkość,
Community Manager: zakres obowiązków i zarobki
Kim jest community manager? Jakie są jego obowiązki i jaki powinien mieć zakres obowiązków? Czy na to stanowisko potrzebne jest specjalne, kierunkowe wykształcenie? Wraz z rosnącą liczbą firm, które zaczęły działać w serwisach społecznościowych wzrosło zapotrzebowanie na community managerów i specjalistów od social media. W Polsce wszyscy lubują się w
Czym jest metaverse? Wielką ściemą? Mokrym snem Zuckerberga czy może przyszłością?
W ostatnim kwartale 2021 roku jednym z najczęściej zadawanych pytań w branży marketingowej oraz technologicznej było „co to jest metaverse?”. Nic dziwnego skoro sam twórca Facebooka to pojęcie wystawił na świecznik globalnej dyskusji. Na temat metaverse wypowiedział się też już Bill Gates czy Elon Musk. Pierwsze próby „macania się” z
Nowe funkcje na Instagramie – podsumowanie
Ostatni kwartał 2021 roku obfitował w kilka nowości jeśli chodzi o Instagram. W sumie są to rzeczy, na które od dawna czekały miliony użytkowników i marketerów na świecie. Co takiego wprowadził zatem serwis? Na liście znajduje się między innymi możliwość dodawania postów z poziomu desktopu, możliwość linkowania stories dla wszystkich
Awaria Facebooka: a co jeśli konsekwencje będą większe?
Awaria Facebooka, Messengera, Instagrama oraz Whatsappa to prawdopodobnie największe tego typu wydarzenie w historii. Do tej pory awarie trwały krótko i zazwyczaj dotyczyły tylko jednego serwisu, a nie wszystkich. Pikanterii dodają doniesienia New York Timesa, które podają, że część pracowników imperium Marka Zuckerberga nie może dostać się do biura –
Social Dilemma: czy warto obejrzeć nowy dokument Netflixa?
„Social Dilemma” mówiąc w dużym skrócie jest dokumentem, który wyjaśnia sposób w jaki działają algorytmy wyświetlania treści na takich serwisach jak Facebook, Twitter czy TikTok. Dodatkowo pokazane są konsekwencje ich działania nie tylko na pojedynczych użytkownikach, ale też na całych społecznościach. Będąc szczerym to nic w tym dokumencie mnie nie
KFC i niespodziewana zmiana zdjęcia profilowego na Facebooku
Już nie raz zdarzało się, że duży fan page na Facebooku lub konto na Instagramie zostało przejęte przez osobę z zewnątrz. Tym razem zaskoczyła nas zmiana zdjęcia profilowego na facebookowym koncie KFC Polska. Zamiast standardowego, rozpoznawalnego loga KFC fanów (i nie tylko) zaskoczyło czarno-białe zdjęcie młodej osoby z częściowo zasłoniętą