- Strona Główna
- Strony
- Popularne
POPULARNE
Szkolenia social media i tworzenie treści
Jak powinno wyglądać optymalne szkolenie z mediów społecznościowych i tworzenia contentu? Jest kilka elementów, na które warto zwrócić uwagę jeśli myślimy o skorzystaniu z tego rodzaju usługi dla siebie, swojego zespołu, firmy czy instytucji. I wcale cena nie jest najważniejszym z nich! Dlaczego warto szkolić swój zespół? Odpowiedź jest bardzo
Strategia komunikacji: z jakich elementów powinna się składać?
Strategia komunikacji marki jest jednym z kluczowych dokumentów w każdej firmie. Jednak to, czy i jak wpłynie na sukces biznesowy zależy od trzech czynników. I tutaj zaczynają się schody! Bardzo rzadko zdarza się, aby wszystkie te trzy czynniki ze sobą się zgrywały. Więc zanim zajmiemy się opisaniem poszczególnych elementów składowych
AI w marketingu: hit czy kit?
Sztuczna inteligencja niewątpliwie wpływa na branżę marketingową. I wpływała na nią zanim się o tym mówiło. Chociażby za sprawą algorytmów wyświetlania treści w niemal każdym serwisie społecznościowym. Ale czy ten wpływ nie jest przesadzony? Moim zdaniem zdecydowanie tak! Przeczytaj konicznie ten tekst jeśli zastanawiasz się nad wykorzystaniem AI w marketingu.
W trybach chaosu, czyli książka przez którą czuję wstyd
„” autorstwa Maxa Fishera, który jest reporterem New York Timesa i zajmuje się wpływem mediów społecznościowych na społeczeństwa całego świata, jest ukoronowaniem jego wieloletniej pracy w tym zakresie. W jednym miejscu zebrane są wszystkie śledztwa, reportaże, teksy i wyprawy, podczas których mógł się przekonać od naocznych świadków jak działają wielcy
DNA w social media, czyli co?
Aplikacji i serwisów społecznościowych na rynku jest bardzo dużo. Ich liczba prawdopodobnie będzie się zwiększać. Powodów jest kilka, a najważniejszym z nich jest rosnąca świadomość użytkowników oraz jasno wyklarowane potrzeby. Dlatego tak ważne jest zrozumienie DNA każdego z serwisów social media. Dlaczego z nich korzystamy? Dlaczego niektórym poświęcamy więcej czasu?
Protein washing, czyli białkowa ściema dla konsumentów
Po produktach z mniejszą zawartością tłuszczu (produkty light) i bez dodatkowego cukru przyszła pora na te z większą zawartością białka. A tych na półkach pojawiają się setki. Niemal każdy produkt, każda kategoria, marka czy firma robi swoje białkowe odpowiedniki serów, serków, wędlin, parówek i tak dalej. Z czego wynika ten
Biznesowe kłamstewka pokemonów z LinkedIn
Nie da się ukryć się linkedinowy balon w Polsce został już napompowany do granic możliwości. Pojawiają się pierwsze oznaki tego, że może on eksplodować, a sama platforma straci na znaczeniu jako miejsce do budowania marki osobistej czy pozyskiwaniu klientów. Jedną ze szpilek sam umieszczę niebezpiecznie blisko tego balonu, skoro i
Awaria Facebooka i Instagrama – marzec 2024
Od około 10 rano czasu EST (16ta w Polsce) wystąpiły nagłe problemy z zalogowaniem się do usług spod parasola Mety, czyli Facebooka, Instagrama i Messengera. Aplikacja Down Detector w krótkim czasie odnotowała ponad 350 tysięcy zgłoszonych problemów z samym Facebookiem – głównie dotyczących problemów z logowaniem oraz wygasłą sesją. Na
Jak osiągnąć sukces w biznesie? I co mają z tym wspólnego superbohaterowie?
Odpowiedź na tytułowe pytanie to święty Graal wszystkich, którym marzy się sukces, duże zarobki i spokojna starość. Pomimo, że na ten temat powstała niezliczona liczba badań oraz publikacji ciągle udaje się to nielicznym. Więc jak to jest z tym mitycznym osiąganiem sukcesu w biznesie? Na pewno nie jest to Yeti,
Czy Instagram sam się wykończy?
To się porobiło w tych socialach! TikTok rośnie tak intensywnie, że w Menlo Park mają już pełne gacie. Ciśnienie, które chiński serwis wywiera, prowadzi osoby zarządzające Metą do decyzji, które mogą się okazać początkiem ich końca. Mówi się wręcz o końcu mediów społecznościowych w formie jaką znamy obecnie. Czy słusznie?