POPULARNE

Jak stworzyć viral content?

Viral to bardzo modne pojęcie w branży marketingowej, reklamowej i mediowej. Jest złotym Graalem niemal każdego pracownika agencji reklamowej czy brand managera. Jak zatem stworzyć viralową treść? Idealny viral powinien być dobrze nagranym wideo nawiązującym do bieżących wydarzeń, które niosą za sobą olbrzymi ładunek emocjonalny. Oczywiście „idealny viral” to rzadkość,

Czytaj więcej »

Grupy na Facebooku: 6 porad jak z nich korzystać

Grupy na Facebooku są efektywnym narzędziem wspierającym działania fan page’a oraz kampanii reklamowych. Wymagają dużo pracy oraz zaangażowania, ale dzięki temu Twoja marka może zdobyć dużą liczbę bardzo zaangażowanych ambasadorów marki.   Grupy są ciągle rozwijane przez Facebooka. Nic dziwnego bo każdego miesiąca korzysta z nich ponad miliard użytkowników serwisu.

Czytaj więcej »
Kiedy publikować w social media

Kiedy publikować na Facebooku, Twitterze, Instagramie i LinkedIn?

Kiedy publikować posty na serwisach społecznościowych? To pytanie, które często zadają sobie osoby pracujące w social mediach i odpowiadają za komunikację na Facebooku, Instagramie czy LinkedIn. Zanim zdradzę konkretne godziny i dni tygodnia, pozwolę sobie na kilka ogólnych uwag, które powinny leżeć u podstaw prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych.  

Czytaj więcej »

Community Manager po polsku

Kim jest community manager? Jakie są jego obowiązki? I kim są te osoby w polskich agencjach zajmujących się i oferujących usługi social media. Oczywiście w Polsce wszyscy lubują się w wymyślaniu nowych, fajnie brzmiących, angielskojęzycznych stanowisk. Tak więc jedno stanowisko doczekało się kilkunastu różnych nazw począwszy od „animatora społeczności” (czyt.

Czytaj więcej »

PiS, a Junior Brand Manager: podobieństwa i różnice

Nie da się ukryć, że działania obecnej władzy i polityków Prawa i Sprawiedliwości mają wiele znamion amatorszczyzny. Podobnie zresztą jak partii opozycyjnych. Ogólnie mam wrażenie, że wszyscy biorą udział w konkursie kto więcej razy sam siebie postrzeli w stopę lub kolano. Jak na tym tle wypada przeciętny junior brand manager?

Czytaj więcej »

Facebook, Pinterest i wojna Snap vs Insta

Facebook pomaga wydawcom. Przy okazji na spółkę z Instagramem ubijają Snapchata poprzez kopiowanie jego funkcji. W międzyczasie niczym przyczajony tygrys na swoją szansę czeka zapomniany Pinterest. Zobacz podsumowanie najciekawszych moim zdaniem wydarzeń i linków z social media. Facebook pomaga wydawcom? Facebook testuje artykuły powiązane, które będą się pojawiać jeszcze zanim

Czytaj więcej »

Dojrzały Blog Forum Gdańsk 2016

Wyjazd na Blog Forum Gdańsk od kilku lat jest dla mnie stałym elementem w kalendarzu eventowym. Dzięki temu mogę z perspektywy czasu stwierdzić jak rozwija się blogosfera, jak zmieniają się ludzie, którzy zajmują się pisaniem w internecie, jak zmienia się świat. Po tegorocznej konferencji do Warszawy wróciłem pełny energii i

Czytaj więcej »

Fekaliami w Ubera

Spróbuj zaatakować Ubera, którym jadę, a wysiądę i osobiście Ci dowalę. A wiesz dlaczego? Bo, drogi kierowco taksówki, ty nie bronisz swoich zarobków, ale układzików i pracy, w której się opieprzasz. Dlatego też nie dam ci zarobić ani grosza! Do Ubera nie mogłem się przekonać przez kilka miesięcy. Jednak teraz

Czytaj więcej »