- Strona Główna
- Strony
- Popularne
POPULARNE
Szkolenia social media i tworzenie treści
Jak powinno wyglądać optymalne szkolenie z mediów społecznościowych i tworzenia contentu? Jest kilka elementów, na które warto zwrócić uwagę jeśli myślimy o skorzystaniu z tego rodzaju usługi dla siebie, swojego zespołu, firmy czy instytucji. I wcale cena nie jest najważniejszym z nich! Dlaczego warto szkolić swój zespół? Odpowiedź jest bardzo
Strategia komunikacji: z jakich elementów powinna się składać?
Strategia komunikacji marki jest jednym z kluczowych dokumentów w każdej firmie. Jednak to, czy i jak wpłynie na sukces biznesowy zależy od trzech czynników. I tutaj zaczynają się schody! Bardzo rzadko zdarza się, aby wszystkie te trzy czynniki ze sobą się zgrywały. Więc zanim zajmiemy się opisaniem poszczególnych elementów składowych
AI w marketingu: hit czy kit?
Sztuczna inteligencja niewątpliwie wpływa na branżę marketingową. I wpływała na nią zanim się o tym mówiło. Chociażby za sprawą algorytmów wyświetlania treści w niemal każdym serwisie społecznościowym. Ale czy ten wpływ nie jest przesadzony? Moim zdaniem zdecydowanie tak! Przeczytaj konicznie ten tekst jeśli zastanawiasz się nad wykorzystaniem AI w marketingu.
W trybach chaosu, czyli książka przez którą czuję wstyd
„” autorstwa Maxa Fishera, który jest reporterem New York Timesa i zajmuje się wpływem mediów społecznościowych na społeczeństwa całego świata, jest ukoronowaniem jego wieloletniej pracy w tym zakresie. W jednym miejscu zebrane są wszystkie śledztwa, reportaże, teksy i wyprawy, podczas których mógł się przekonać od naocznych świadków jak działają wielcy
DNA w social media, czyli co?
Aplikacji i serwisów społecznościowych na rynku jest bardzo dużo. Ich liczba prawdopodobnie będzie się zwiększać. Powodów jest kilka, a najważniejszym z nich jest rosnąca świadomość użytkowników oraz jasno wyklarowane potrzeby. Dlatego tak ważne jest zrozumienie DNA każdego z serwisów social media. Dlaczego z nich korzystamy? Dlaczego niektórym poświęcamy więcej czasu?
Biznesowe kłamstewka pokemonów z LinkedIn
Nie da się ukryć się linkedinowy balon w Polsce został już napompowany do granic możliwości. Pojawiają się pierwsze oznaki tego, że może on eksplodować, a sama platforma straci na znaczeniu jako miejsce do budowania marki osobistej czy pozyskiwaniu klientów. Jedną ze szpilek sam umieszczę niebezpiecznie blisko tego balonu, skoro i
Awaria Facebooka i Instagrama – marzec 2024
Od około 10 rano czasu EST (16ta w Polsce) wystąpiły nagłe problemy z zalogowaniem się do usług spod parasola Mety, czyli Facebooka, Instagrama i Messengera. Aplikacja Down Detector w krótkim czasie odnotowała ponad 350 tysięcy zgłoszonych problemów z samym Facebookiem – głównie dotyczących problemów z logowaniem oraz wygasłą sesją. Na
Jak osiągnąć sukces w biznesie? I co mają z tym wspólnego superbohaterowie?
Odpowiedź na tytułowe pytanie to święty Graal wszystkich, którym marzy się sukces, duże zarobki i spokojna starość. Pomimo, że na ten temat powstała niezliczona liczba badań oraz publikacji ciągle udaje się to nielicznym. Więc jak to jest z tym mitycznym osiąganiem sukcesu w biznesie? Na pewno nie jest to Yeti,
Czy Instagram sam się wykończy?
To się porobiło w tych socialach! TikTok rośnie tak intensywnie, że w Menlo Park mają już pełne gacie. Ciśnienie, które chiński serwis wywiera, prowadzi osoby zarządzające Metą do decyzji, które mogą się okazać początkiem ich końca. Mówi się wręcz o końcu mediów społecznościowych w formie jaką znamy obecnie. Czy słusznie?
Czym jest metaverse? Wielką ściemą? Mokrym snem Zuckerberga czy może przyszłością?
W ostatnim kwartale 2021 roku jednym z najczęściej zadawanych pytań w branży marketingowej oraz technologicznej było „co to jest metaverse?”. Nic dziwnego skoro sam twórca Facebooka to pojęcie wystawił na świecznik globalnej dyskusji. Na temat metaverse wypowiedział się też już Bill Gates czy Elon Musk. Pierwsze próby „macania się” z