Jedziemy na Internet ASAP 2015!

logo_asap

Chcecie przybić piątkę? Pogadać o social media? Zapraszam Was w maju do Krakowa na konferencję Internet ASAP, której Why so social jest patronem medialnym.


Organizatorzy obiecują, że 21 i 22 maja wystąpią bardzo konkretni prelegenci, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami. Wszystko pod hasłem „Komunikacji naprawdę zintegrowanej”.

W programie między innymi;

  • Prelekcje i dyskusje dot. strategii i taktyki marketingu zintegrowanego dzięki nowym mediom,
  • Przegląd nowych cyfrowych technik i narzędzi przydatnych w marketingu,
  • Case study show – seria krótkich inspirujących case’ów z wykorzystaniem nowych mediów.

Internet ASAP jest organizowany od 2012 roku. Poniżej możecie zobaczyć relację wideo z zeszłorocznej edycji.

 

Zapoznajcie się z też z pierwszymi potwierdzonymi prelegentami:


Aleksandra Chojnacka, Marketing Specialist w Amrest Sp. z o.o.

Odpowiada za komunikację digital marek Pizza Hut oraz Burger King w Polsce, a także za komunikację BTL Pizza Hut Polska.

Karolina Kobiela, New Media Manager CE w Amrest Sp. z o.o.

Odpowiada za całość działań z zakresu digital dla wszystkich marek: KFC, Pizza Hut, Burger King i Starbucks w Polsce, Czechach i na Węgrzech.
dr hab. Robert Kozielski
Wykładowca na Uniwersytecie Łódzkim. Stypendysta Fundacji Fulbrighta, członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN, Chartered Marketer The Chartered Institute of Marketing (CIM) w Londynie. Prowadzi firmę questus, która jest obecnie największym w Polsce akredytowanym Centrum Instytutu Londyńskiego.
Maciej Tesławski
Z marketingiem związany od 1991 r. Twórca pierwszego polskiego letterhouse’u, współtwórca Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Działał w wielu agencjach reklamowych, w tym McCann, czy Grey.
Łukasz Wala, Maspex Wadowice
Od 8 lat w branży marketingu internetowego, z czego ostatnie 4 lata zajmuje się marketingiem online największych polskich marek sektora FMCG, takich jak Tymbark, Kubuś, Tiger, Lubella. Na koncie realizacja kilkudziesięciu kampanii, wielokrotnie nagradzanych w konkursach branżowych (IAB MIXX Awards, Golden Arrow, Impactor, Effie).


Uwaga!
Na stronie http://www.internetasap.pl/ można zarejestrować się do przedsprzedaży, która będzie przeszło połowę tańsza niż sprzedaż regularna. Liczba miejsc ograniczona, dlatego zbieramy zgłoszenia do przedsprzedaży do 25 marca!

 

Oczywiście w programie przewidziana jest również impreza integracyjna dla uczestników!

O autorze

Pracę z mediami społecznościowymi rozpocząłem w 2010 roku w agencji Ogilvy Interactive. Kolejne doświadczenie zdobywałem jako dyr. ds. mediów internetowych w magazynie branżowym Brief oraz product manager w Grupie Onet-RAS oraz social media manager w Edipresse Polska.  Czytaj więcej >

POLULARNE WPISY

Zobacz również na moje szkolenia

DODAJ KOMENTARZ