Skip to content
  • Aktualności
  • Social media
  • Marketing
  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie
Menu
  • Aktualności
  • Social media
  • Marketing
  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie
  • Aktualności
        • NAJNOWSZE WPISY

          Aktualności Social Media

          Social Dilemma: czy warto obejrzeć nowy dokument Netflixa?

          Aktualności Social Media

          KFC i niespodziewana zmiana zdjęcia profilowego na Facebooku

          Aktualności

          Goldenline: reaktywacja polskiego serwisu

  • Social media
        • NAJNOWSZE WPISY

          Social Media

          Jak zmieniły się media społecznościowe w ciągu dekady?

          Social Media

          Social media: czym są i dlaczego z nich korzystamy

          Social Media

          Trendy social media 2021

  • Marketing
        • NAJNOWSZE WPISY

          Marketing

          Era śmieciowego contentu w social media

          Marketing

          Social media i komunikacja online w hotelarstwie – webinar

          Marketing Social Media

          Ile kosztują DOBRE szkolenia social media

  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie

Guinness – ogranicza nas wyłącznie wyobraźnia!

  • , Marketing
guinness

Od lat jestem fanem tego piwa. Uwielbiam jego smak, rozkoszuję się każdym łykiem. Nie wiem jak smakuje boska ambrozja, ale irlandzkie piwo jest „pretty fucking close”.

Równie wielkim co smaku fanem jestem kreacji reklamowych Guinnessa. Ciągle zadziwia mnie to na ile różnych sposobów można przedstawić szklankę z ciemnym piwem i jasna pianką na górze. Oto lista znalezionych przeze mnie kreacji.

Część kreacji  jest nieoficjalnych. Po kliknięciu na cyfrę przekierowanie na źródło.

1.

2.

 

3.


4.

5.


6.

7.


8.


9.


10.

 

 

 

A która kreacja Wam najbardziej przypadła do gustu? Piszcie w komentarzach. Cheers!

 

O autorze

Pracę z mediami społecznościowymi rozpocząłem w 2010 roku w agencji Ogilvy Interactive. Kolejne doświadczenie zdobywałem jako dyr. ds. mediów internetowych w magazynie branżowym Brief oraz product manager w Grupie Onet-RAS oraz social media manager w Edipresse Polska.  Czytaj więcej >




POLULARNE WPISY

Jak stworzyć viral content?

Grupy na Facebooku: poradnik jak z nich korzystać

Kiedy publikować w social media

Kiedy publikować na Facebooku, Twitterze, Instagramie i LinkedIn?

Community Manager: zakres obowiązków i zarobki




UDOSTĘPNIJ

Zobacz również na moje szkolenia

SZKOLENIA

DODAJ KOMENTARZ

Blog o marketingu, reklamie, mediach i trendach. Zapraszam do kontaktu.

Envelope Facebook-f Twitter Linkedin-in Instagram

O MNIE

36297895_2114713721891794_5127072511875350528_n
Pracę z mediami społecznościowymi rozpocząłem w 2010 roku w agencji Ogilvy Interactive. Kolejne doświadczenie zdobywałem jako dyr. ds. mediów internetowych w magazynie branżowym Brief oraz product manager w Grupie Onet-RAS oraz social media manager w Edipresse Polska.  Czytaj więcej >

STRONY

  • Aktualności
  • Social Media
  • Marketing
  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie
Menu
  • Aktualności
  • Social Media
  • Marketing
  • Więcej
    • Współpraca
    • O mnie