- Strona Główna
- Strony
- Social Media
SOCIAL MEDIA
Wirtualni influencerzy: czy warto ich tworzyć?
Do napisania tego tekstu inspiracją była kampania marki Douglas. Co było w niej wyjątkowe? Że zakomunikowano ją jako pierwszą w Polsce kampanię wykorzystującą wirtualną influencerkę. Stare przysłowie mawia „pierwsze koty za płoty” i to idealnie określa próbę marki Douglas bycia innowacyjnym. No dobra… koniec poprawności politycznej. Jako, że nie jestem
W trybach chaosu, czyli książka przez którą czuję wstyd
„” autorstwa Maxa Fishera, który jest reporterem New York Timesa i zajmuje się wpływem mediów społecznościowych na społeczeństwa całego świata, jest ukoronowaniem jego wieloletniej pracy w tym zakresie. W jednym miejscu zebrane są wszystkie śledztwa, reportaże, teksy i wyprawy, podczas których mógł się przekonać od naocznych świadków jak działają wielcy
BeReal: chwilowy wystrzał czy trend na lata?
Ci z Was, którzy mnie znają osobiście i czytają od dawna zapewne domyślają się odpowiedzi jakiej udzielę na pytanie postawione w tytule. Żeby nie wyglądało to na wróżenie z fusów przedstawię kilka argumentów na uzasadnienie swojej hipotezy. Jednak zanim to nastąpi zacznę od krótkiego wstępu dotyczącego czym jest BeReal i
Czy Instagram sam się wykończy?
To się porobiło w tych socialach! TikTok rośnie tak intensywnie, że w Menlo Park mają już pełne gacie. Ciśnienie, które chiński serwis wywiera, prowadzi osoby zarządzające Metą do decyzji, które mogą się okazać początkiem ich końca. Mówi się wręcz o końcu mediów społecznościowych w formie jaką znamy obecnie. Czy słusznie?
Social media marketing – jak robić go dobrze?
Media społecznościowe to dla wielu firm, zwłaszcza małych i średnich, jedyny kanał komunikacji, na który mogą sobie pozwolić. Nic zatem dziwnego, że social media marketing jest tak popularny – prężnie działają setki agencji czy konsultantów. Mamy też dostępny szeroki wachlarz szkoleń i konferencji poświęconych temu zagadnieniu. W poniższym wpisie przeprowadzę
Wirtualni influencerzy: czy warto ich tworzyć?
Do napisania tego tekstu inspiracją była kampania marki Douglas. Co było w niej wyjątkowe? Że zakomunikowano ją jako pierwszą w Polsce kampanię wykorzystującą wirtualną influencerkę. Stare przysłowie mawia „pierwsze koty za płoty” i to idealnie określa próbę marki Douglas bycia innowacyjnym. No dobra… koniec poprawności politycznej. Jako, że nie jestem
W trybach chaosu, czyli książka przez którą czuję wstyd
„” autorstwa Maxa Fishera, który jest reporterem New York Timesa i zajmuje się wpływem mediów społecznościowych na społeczeństwa całego świata, jest ukoronowaniem jego wieloletniej pracy w tym zakresie. W jednym miejscu zebrane są wszystkie śledztwa, reportaże, teksy i wyprawy, podczas których mógł się przekonać od naocznych świadków jak działają wielcy
BeReal: chwilowy wystrzał czy trend na lata?
Ci z Was, którzy mnie znają osobiście i czytają od dawna zapewne domyślają się odpowiedzi jakiej udzielę na pytanie postawione w tytule. Żeby nie wyglądało to na wróżenie z fusów przedstawię kilka argumentów na uzasadnienie swojej hipotezy. Jednak zanim to nastąpi zacznę od krótkiego wstępu dotyczącego czym jest BeReal i
Czy Instagram sam się wykończy?
To się porobiło w tych socialach! TikTok rośnie tak intensywnie, że w Menlo Park mają już pełne gacie. Ciśnienie, które chiński serwis wywiera, prowadzi osoby zarządzające Metą do decyzji, które mogą się okazać początkiem ich końca. Mówi się wręcz o końcu mediów społecznościowych w formie jaką znamy obecnie. Czy słusznie?
Social media marketing – jak robić go dobrze?
Media społecznościowe to dla wielu firm, zwłaszcza małych i średnich, jedyny kanał komunikacji, na który mogą sobie pozwolić. Nic zatem dziwnego, że social media marketing jest tak popularny – prężnie działają setki agencji czy konsultantów. Mamy też dostępny szeroki wachlarz szkoleń i konferencji poświęconych temu zagadnieniu. W poniższym wpisie przeprowadzę