O mnie

Cześć! Nazywam się Artur Roguski i jestem autorem bloga, który właśnie odwiedzasz!

Moja przygoda z marketingiem online oraz social media rozpoczęła sie w Ogilvy Interactive w Warszawie. Ponad rok doświadczenia w najlepszej agencji interaktywnej roku 2011 według Marketing&More ukształtowało mój pogląd na to czym są media społecznościowe i jaka jest ich siła w kampaniach 360.

Od lutego 2013 do grudnia 2014 pełniłem obowiązki dyrektora ds. rozwoju mediów elektronicznych w magazynie branżowym "Brief". Opiekowałem się stroną WWW, mediami społecznościowymi oraz pisałem zarówno na stronę jak i do wydania papierowego.

Obecnie product manager w serwisie Fakt.pl należącym do Ringier Axel Springer Polska.

Prywatnie fan cięższego brzmienia, piłki nożnej, sportów walki i fotograf amator.

::
Opinie przedstawione w treści wpisów na blogu Whysosocial.pl są moimi własnymi opiniami, których nie należy łączyć z opiniami/poglądami moich obecnych pracodawców.
::


Pozostałe publikacje:



E-book Autorzy Onetu (jeden z autorów)

"Dziennikarstwo przyszłości. Jak publikować w internecie."


Autorzy Onetu
http://biznes.onet.pl/autorzy/artur-roguski



E-book "Jak briefować agencje?"
 listopad 2014 jakbriefowacagencje.pl

NowyMarketing.pl


06.07.2012 Między młotem a kowadłem, czyli ile wpisów dziennie na Facebooku
31.07.2012 Czym różnią się Media Społecznościowe od pozostałych kanałów komunikacji marketingowej
04.09.2012 Gry w mediach społecznościowych

Raport Game Industry Trends 2012
08.10.2012 Zmierzch żywych graczy, czyli czemu osiągamy 83. poziom w Farmville

Blog WirtualneMedia.pl 

Targetowanie wpisów na Facebooku
Historie siłą napędową Facebooka
Facebook nie będzie już taki jak kiedyś
Kiedy Polska zacznie ćwierkać?

Marketing

Blogosfera

Copyright © 2014 Why so social