O MNIE

Pracę w social media rozpocząłem 10 lat temu w agencji Ogilvy Poland. Kolejne doświadczenie zdobywałem jako dyr. ds. mediów internetowych w magazynie branżowym Brief.pl, product manager w Grupie Onet-RAS (Fakt i FAKT24.pl), social media manager w Edipresse Polska (marki VIVA, Wizaż.pl i Party), agencji komunikacji PR dfusion (klienci Samsung, Microsoft Polska, Cisco, DPD, Uber) oraz agencji kreatywnej Huta 19 im. Joachima Fersengelda (Żubr, Castorama Polska, Schleich).

Przez blisko 6 lat pracy w mediach przez moje ręce przewinęło się tysiące tekstów, grafik i materiałów wideo. Dzięki temu wiem co ma szansę wzbudzić zaangażowanie i emocje w mediach społecznościowych. Od 6 lat zaangażowany jestem w inicjatywę Czwartkowych Spotkań Social Media (blisko 20 prezentacji w 8 miastach w Polsce). Poza tym:

  • Wykładowca na 4 edycjach studiów podyplomowych na Politechnice Białostockiej na kierunku marketing internetowy
  • Członek rady programowej Forum IAB 2018
  • Magister psychologii o specjalizacji media i reklama
  • Wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku dziennikarstwo
  • Prelegent na licznych konferencjach dotyczących marketingu internetowego