sobota, 21 marca 2015

Jedziemy na Internet ASAP 2015!

 

Chcecie przybić piątkę? Pogadać o social media? Zapraszam Was w maju do Krakowa na konferencję Internet ASAP, której Why so social jest patronem medialnym.


Organizatorzy obiecują, że 21 i 22 maja wystąpią bardzo konkretni prelegenci, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami. Wszystko pod hasłem "Komunikacji naprawdę zintegrowanej".

W programie między innymi;


  • Prelekcje i dyskusje dot. strategii i taktyki marketingu zintegrowanego dzięki nowym mediom,
  • Przegląd nowych cyfrowych technik i narzędzi przydatnych w marketingu,
  • Case study show – seria krótkich inspirujących case’ów z wykorzystaniem nowych mediów.

Internet ASAP jest organizowany od 2012 roku. Poniżej możecie zobaczyć relację wideo z zeszłorocznej edycji.

 

Zapoznajcie się z też z pierwszymi potwierdzonymi prelegentami:


Aleksandra Chojnacka, Marketing Specialist w Amrest Sp. z o.o.
Odpowiada za komunikację digital marek Pizza Hut oraz Burger King w Polsce, a także za komunikację BTL Pizza Hut Polska.

Karolina Kobiela, New Media Manager CE w Amrest Sp. z o.o.
Odpowiada za całość działań z zakresu digital dla wszystkich marek: KFC, Pizza Hut, Burger King i Starbucks w Polsce, Czechach i na Węgrzech. 

dr hab. Robert Kozielski
Wykładowca na Uniwersytecie Łódzkim. Stypendysta Fundacji Fulbrighta, członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN, Chartered Marketer The Chartered Institute of Marketing (CIM) w Londynie. Prowadzi firmę questus, która jest obecnie największym w Polsce akredytowanym Centrum Instytutu Londyńskiego.

Maciej Tesławski
Z marketingiem związany od 1991 r. Twórca pierwszego polskiego letterhouse'u, współtwórca Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Działał w wielu agencjach reklamowych, w tym McCann, czy Grey. 

Łukasz Wala, Maspex Wadowice
Od 8 lat w branży marketingu internetowego, z czego ostatnie 4 lata zajmuje się marketingiem online największych polskich marek sektora FMCG, takich jak Tymbark, Kubuś, Tiger, Lubella. Na koncie realizacja kilkudziesięciu kampanii, wielokrotnie nagradzanych w konkursach branżowych (IAB MIXX Awards, Golden Arrow, Impactor, Effie).



Uwaga!
Na stronie http://www.internetasap.pl/ można zarejestrować się do przedsprzedaży, która będzie przeszło połowę tańsza niż sprzedaż regularna. Liczba miejsc ograniczona, dlatego zbieramy zgłoszenia do przedsprzedaży do 25 marca!


Oczywiście w programie przewidziana jest również impreza integracyjna dla uczestników!

Marketing

Blogosfera

Wywiady

Copyright © 2014 Why so social