poniedziałek, 27 stycznia 2014

Web 3.0 - konkurs


http://mediarun.com/academy/web-3-0/

Obecnie żyjemy w czasach web 2.0, czyli w świecie mediów społecznościowych. Każdy internauta może tworzyć treści, każdy może wchodzić w interakcję z treściami stworzonymi przez innych. Cudowny kocioł chaosu i samowolki, na który trudno narzucić jakiekolwiek zasady. Całe szczęście  społeczeństwo internetowe jakimś cudem potrafi się w miarę możliwości same regulować. Ale czym w takim razie jest web 3.0?


Znam dwie interpretacje tego pojęcia. Pierwsza jest ściśle powiązana z "big data". Zakłada, że wszelkie treści, które będą do nas docierać zostaną najpierw przefiltrowane przez sito stworzone na podstawie naszych wcześniejszych zachowań, zainteresowań czy decyzji zakupowych. Dzięki temu nie będziemy musieli się denerwować popularnym spamem.
Druga interpretacja to świat "wearable devices". Komputery stacjonarne i laptopy sprzedają się w mniejszych ilościach. Rośnie za to sprzedaż smartfonów, tabletów i smartwatchów. Pojawiają się też inteligentne opaski na rękę, ubrania czy urządzenia codziennego użytku.

Rozpowszechnianie się "wearable devices" niesie za sobą zmianę sposobu przyswajania treści. Otóż, żaden inteligentny zegarek, smartfon a tym bardziej opaska na rękę nie będzie miała nawet w 1/4 tak dużego wyświetlacza jak komputer. Co za tym idzie, drastycznie maleje miejsce na treści, zwłaszcza te reklamowe. A skoro będzie mniej miejsca na treści, to muszą być bardziej dopasowane do indywidualnego użytkownika. To kieruje nas z powrotem do pierwszej interpretacji pojęcia web 3.0...


Jeśli chcecie się dowiedzieć więcej na temat przyszłości internetu i web 3.0 to zapraszam Was na konferencję Web 3.0 Nowe standardy organizowaną przez Mediarun Academy. Konferencja odbędzie się 11 lutego w Warszawie.

Program konferencji złożony jest z dwóch paneli, z których pierwszy będzie dotyczył trendów i prognoz na nadchodzące miesiące, a nawet lata. Podczas tej części dowiesz się:

- jakie są aktualne standardy i trendy digital marketingu na 2014 r;
- jak działania w Internecie wpływają na decyzje zakupowe konsumentów;
- jak zarządzać komunikacją i spersonalizować swój przekaz;
- przyjrzy się zmianie paradygmatu - od monologu do dialogu, czyli jak interpretować i rozumieć nowego konsumenta oraz jak go zaangażować.

Druga część konferencji zostanie poświęcona narzędziom i systemom, które umożliwiają sprawne wdrożenie nadchodzących trendów. Podczas tego panelu będziecie mogli: 

- poznać najnowsze narzędzia WEB 3.0 z wykorzystaniem m.in.: Marketing Automation, RWD, Big Data, nowych standardów SEO;
- dowiedzieć się czym jest UX i jaki ma wpływ na wyniki;
- dowiedzieć się jak wykorzystać Social Media do zwiększania poziomu rekomendacji i sprzedaży i - - jak mierzyć jej efektywność;
- dowiedzieć się dlaczego "Content is SEO king" , czyli zmiany w strategii pozycjonowania;
- zrozumieć nowoczesne E-commerce i nowy ecosystem marketingowy wsparcia sprzedaży online.  


Swoje prelekcje wygłoszą m.in.: Michał Sadowski (Brand 24), Ivan Hernandez (Walk Group) i Norbert Klein (Think Kong).

Mam dla Was jedno zaproszenie na konferencję. Przekażę je osobie, która w najciekawszy sposób opisze swoją wizję marketingu internetowego w 2019 roku. Na odpowiedzi czekam do niedzieli 2 lutego. Zamieszczajcie je w komentarzach w poście na moim fan page'u:




Marketing

Blogosfera

Wywiady

Copyright © 2014 Why so social