niedziela, 4 marca 2012

Postowanie na fan page'u a liczba wyświetleń. Czy warto postować częściej?


Czy warto postować na fan pagach częściej? Jakie są tego plusy i minusy? Na te pytania starałem się odpowiedzieć podczas wystąpienia, które odbyło się 1 marca w Warszawskim Resorcie. Spotkanie było jubileuszowym, dziesiątym "Social mediowym czwartkiem", które zgromadziło tego dnia około 100 osób zainteresowanych tematyką mediów społecznościowych.





Zapraszam do zadawania pytań i zostawiania uwag w komentarzach. Będę wdzięczny za każdy komentarz.

Chciałbym podziękować organizatorom "Czwartkowych spotkań z social media", czyli Dawidowi i Michałowi, za możliwość wystąpienia.
Kolejne podziękowania dla ekipy FanPage Trendera za ciekawe wykresy i dane, które wzbogaciły prezentacje.
Wiktor pisze...

Świetna prezentacja, szczególnie ostatnia część z użyciem Facebook ads. Rozwiałeś część moich wątpliwości odnośnie strategi dla marek, które nie mają masy treści na swój fanpage i marek, które nie chcą lub nie mogą wypisywać byle głupot na swoim koncie tylko po to aby zyskać mase lajków. Dzięki !

Artur Roguski pisze...

Cieszę się bardzo, że mogłem pomóc! Z braku czasu nie zdążyłem jeszcze powiedzieć o kilku kwestiach związanych z postowaniem i adsami, ale postaram się niedługo spisać wszystko i zamieścić. Pozdrawiam ciepło!

Social Daddy pisze...

Jedyna wątpliwośc jaka może powstać w głowie zupełnie zwykłego marketera ze zwykłym całkiem Pagem, to czy te prawidłowości, które pokazujemy na 100 największych Stronach marek mogą być przeniesione w rzeczywistość Stron które po pierwsze: nie mają reachu liczonego w milionach, po drugie: muszą się martwić o Unlike ratio. Wtedy częstsze postowanie może mieć jednak inne skutki i nnymi prawidlowościami może się kierować.

Artur Roguski pisze...

Zgadzam się z Tobą! Częściej postować możemy spokojnie na dużych fanpagach. Na mniejszych musimy najpierw dobrze się zastanowić, sprawdzić w których godzinach posty mają największy zasięg, zobaczyć standardowo co robi konkurencja i rozpocząć od zwiększania liczby postów nie od razu jeden na dzień, ale jeden dodatkowy na tydzień. Jednak zwróć też uwagę na drugi wykres od FanPage Trendera. Są w nim ujęte top 100 fanpagy w Polsce, ale pod względem aktywności fanów, a nie ich liczby. Z tego wykresu wynika, że ok 80% z nich postuje przynajmniej 2 razy dziennie.
Podsumowując: jest pewna tendencja i zależność, ale nie zawsze jest regułą :)

Anonimowy pisze...

SocialBakers jest firmą Czeską a NIE amerykańską :) jak najbardziej wiedzą, które strony są z Polski, a które nie - są tam dostępne wszystkie insighty pokazane na prezentacji (ciekawej swoją drogą)

Artur Roguski pisze...

Rzeczywiście SocialBakers to projekt naszych sąsiadów z południa! Dzięki za wyprowadzenie z błędu :)
Cieszy to, że coraz bardziej się rozwijają, jednak wole korzystać z np FanPage Trendera i innych polskich narzędzi.

Dzięki za komentarz i pozdrawiam!

Marketing

Blogosfera

Wywiady

Copyright © 2014 Why so social